کد خبر 1411860
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
تساوی نساجی و ملوان؛ مچ‌اندازی پرسپولیسی‌های سابق برنده نداشت

تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به تساوی رضایت دادند.

به گزارش مشرق، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پیگری شد.

پیش از برگزاری این بازی ورزشگاه شهید وطنی با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد تا تیم نساجی بعد از مدت‌ها خانه به دوشی دیدارهای خانگی را در این ورزشگاه برگزار کند.

برای تیم نساجی در این دیدار علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید غلامعلی بیگی، علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی، ایوب کلانتری، اکبر صادقی، محمد شریفی، صابر حردانی، رضا جعفری و کریم اسلامی به عنوان نفرات اصلی به میدان رفتند. هدایت این تیم بر عهده حمید مطهری دستیار سابق یحیی گل‌محمدی است.

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندر انزلی نیز برای دیدار با نساجی، ایمان صادقی، پدرام قاضی پور، سعید کریمی، مصطفی نائیج پور، مجید عیدی، میلاد شعبانلو، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمینی، میلاد جهانی، مهران احمدی و سجاد بازگیر را به عنوان نفرات اصلی راهی میدان کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی بود.

این دیدار با حضور تماشاگرانی که تصاویری از پیشکسوتان فقید ۲ تیم را در دست داشتند، برگزار شد. در بین این تصاویر چهره بزرگانی مانند سیروس قایقران، مهرداد اولادی و نادر دست نشان به چشم می‌خورد. همچنین پیش از آغاز بازی تماشاگران خوش‌آمدگویی ویژه به تیم ملوان داشتند.

تیم نساجی که بعد از ماه‌ها به ورزشگاه شهید وطنی بازگشته بود بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه دهم بازی موفق شد دروازه میهمان خود را باز کند. گل نخست تیم نساجی را کریم اسلامی به ثمر رساند. البته این  برتری تنها سه دقیقه دوام آورد زیرا در دقیقه ۱۳ سجاد بازگیر موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. نیمه نخست این دیدار با تساوی به پایان رسید.

تیم ملوان انزلی در نیمه دوم بازی عملکرد بهتری نسبت به میزبان خود داشت. شاگردان مازیار زارع در دقیقه ۶۷ به گل برتری رسیدند این گل توسط مسعود کاظمینی به ثمر رسید تا نساجی در آستانه یک باخت خانگی قرار گیرد. اما این پایان بازی نبود بلکه شاگردان مطهری دقایقی بعد موفق به ثبت گل تساوی شدند. این گل را علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند.

این نخستین امتیاز ملوان بعد از صعود مجدد به لیگ برتر فوتبال ایران بود.

تیم ملی ملوان در ۲ دیدار گذشته خود برابر تیم‌های پیکان و استقلال تهران شکست خورد و تیم نساجی نیز برابر تیم مس رفسنجان به تساوی رسید و بازی را در هفته دوم به سپاهان اصفهان واگذار کرد.

در دیگر دیدارهای امروز لیگ برتر فوتبال ایران نتایج زیر به دست آمد:

استقلال تهران یک    مس کرمان صفر

ذوبآهن اصفهان صفر    مس رفسنجان صفر

نفت مسجد سلیمان یک     پیکان تهران ۲

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس