واعظ آشتیانی: گزینه فاقد صلاحیت فدراسیون فوتبال نیاز به معرفی ندارد/ به هدفم در انتخابات رسیدم

قائم‌مقام اسبق سازمان تربیت بدنی وقت، با اشاره به مطالب مطرح شده در خصوص عدم صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال توضحیاتی مطرح کرد

به گزارش مشرق، امیر واعظ آشتیانی، تصریح کرد: طبق صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال از میان سه نامزد کسب کرسی ریاست فدراسیون، هنوز صلاحیت یک نفر تائید نشده و همه می‌دانند او چه کسی است. 

وی در واکنش به این سئوال که نقش نهادهای امنیتی و قضایی در بررسی صلاحیت نامزدها به درستی ایفا شده یا خیر تاکید کرد: بدون شک آن‌ها بر اساس ادله و اسنادی که دارند تصمیم گرفته و اقدام می‌کنند. اینکه ما بخواهیم صحت یا عدم آن را مورد بررسی قرار دهیم درست نیست و چنین حقی را نباید برای خود در نظر بگیریم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در خصوص اینکه آیا با توجه به شرایط موجود احتمال تغییر در آرایش نفرات برای انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد یا خیر، گفت: این مساله برای من تمام شده است. واقعیت این بود که هدف ما ماندن تا لحظه پایانی انتخابات نبود بلکه می‌خواستیم جریان بازی را به هم ریخته و در مهندسی انتخاباتی که آنها تدارک دیده بودند، اختلال ایجاد کنیم که این مساله انجام شد.  

واعظ آشتیانی از رسانه‌ها نیز یاد کرد و ادامه داد: این مساله با کمک آنها و ایجاد یک جریان فکری انجام شد و موفق شدیم روندی که برخی‌ برای آن برنامه‌ریزی و تدارک دیده بودند را به هم بریزیم. در یکی از مصاحبه‌های قبلی خود هم تاکید کرده بودم که برای ماندن نیامدم اما بازهم می‌گویم هدف ما بر هم زدن جریان و مهندسی انتخاباتی بود که آقایان به دنبال آن بودند.

بیشتر بخوانید:

واکنش حراست فدراسیون به رد صلاحیت تاج

 وی در واکنش به این سئوال که آیا همچنان پیگیر حقوق خود در جریان روند انتخابات فدراسیون فوتبال خواهد بود یا خیر هم یادآور شد: تعارض منافع در کمیته بدوی و کمیته استیناف و سکوت معنادار کمیته اخلاق و عدم ورود به شکایت ما بر علیه کمیته بدوی برای ما و جامعه ایجاد ابهام و سئوال کرده که کمیته اخلاق باید به آن پاسخ دهد و این مساله را پیگیر خواهیم بود. 

آشتیانی در مورد اینکه با ادامه این روند آینده فدراسیون فوتبال را در دو سال آینده چطور ارزیابی می‌کند، گفت: با توجه به این که کاندیدها از جنس تحول و شجاعت نیستند نمی‌توانیم انتظار برخورد با زشتی‌ها و پلشتی‌های فوتبال را داشته باشیم و به نظر من این رویه تا دو سال آینده ادامه دارد تا انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال برگزار شود. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    1 0
    مبارک باشه امیر خان آشتیانی باوجودی که پرسپولیسی هستم ولی به شما ارادت دارم موفق و موید باشی ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس