کد خبر 1410924
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
زمان ورود VAR به لیگ ایران مشخص شد

مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: تلاش می کنیم تا از نیم فصل دوم از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان دوشنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعاتی که در این باره دارم، وزارت ورزش و جوانان به نتیجه رسیدند و طی یکی دو روز آینده شرکت مربوطه را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: بحث آموزش داوران کشور هم بود. در زمینه سخت افزاری ورزشگاه‌ها هم وجود داشت.

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل دوم این سیستم را راه اندازی کنیم و حلقه گمشده داوران پیدا شود و با آرامش به مسابقات برویم و از مسابقات لذت ببریم.

افشاریان در مورد تاییدیه این سیستم تاکید کرد: با توجه به اینکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پای کار هستند به نظر می‌رسد که این کار نهایی شود و در همین فصل جشن استفاده از VAR را داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید محمودی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    4 0
    سلام و از ته دل شکرگزار خداهستیم اگه واقعا با شرکت مد نظر توافق شده ایشالله به زودی تمام ورزشگاهها زود تجهیز میشن و داوران آموزش میبینن تا شاهد برگزاری مسابقات لیگ با وار باشیم.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    5 5
    خداحافظی با پنالتی های معیشتی در راه است، فکر کنم در این نیم فصل تمام ترفندهای غیر فونبالی را برای جمع آوری امتیازات سفارشی بکار بگیرند که اگر فدراسیون سر قولش باشد در نیم فصل بعدی دوچرخه ها پنچر خواهد شد.
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      8 5
      بیچاره پرسپولیسیها چه خاطرات شیرینی با داوریها داشتند
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      6 0
      بیچاره اونهایی که باختهایشان را گردن داوریها میندازند
  • رسول FI ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    7 1
    چرا این نوع مسائل را نمیسپارید به دانشمندان و نخبه های صنایع دفاعی کشور وقتی کشوری همانگونه آقای رئیس جمهور گفتند در یک قدمی ساخت هواپیمای بزرگ مسافربری است حتمأ میتواند نه تنها دستگاه وار VAR برای فوتبال بسازنند میتوانند چشم عقاب مدرن برای والیبال هم بسازنند وزارت دفاع خیلی دانش دارند تو صنعت اشعه لیزری حتمأ که میتوانند چشم عقاب و وار VAR هم بسازند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس