تبریک قالیباف و رئیسی برای قهرمانی تیم دانش آموزی در المپیاد جهانی نجوم

رؤسای جمهور و مجلس در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش‌آموزی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی کسب مقام پر افتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌ اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک  سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرزندان فرهیخته و بلندهمت ایران بار دیگر با افتخارآفرینی و کسب مقام اول رقابت‏های المپیاد دانش‌آموزی نجوم و اختر فیزیک جهان 2022 در گرجستان، شایستگی خود را به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری به دفتر پرافتخار علم و فرهنگ کشور افزودند.

اینجانب با تبریک این برتری درخشان به جوانان دانش‌‏پژوه تیم المپیاد دانش‌آموزی، از معلمان، مربیان و دست‌‏اندرکاران این تیم غرورانگیز تشکر می‌‏کنم و امیدوارم با لطف الهی و تلاش و مدیریت متولیان امر، در آینده منشأ خدمات علمی برای این مرز و بوم که در آن بالیده‌اند، باشند.

*پیام رئیس مجلس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی کسب رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک  سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

متن پیام رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک  سال ۲۰۲۲ و در میان‌ بیش از ۴۵ کشور موجب شادمانی و مباهات شد.

این موفقیت که با کسب  ۹ مدال طلا  و یک نقره از سوی اعضای تیم بدست آمد  بیانگر وجود استعدادهای سرشار و توانمندی‌های درخشان در میان فرزندان برومند و آینده‌سازان این کشور در عرصه‌های علم و دانش است.

اینجانب ضمن عرض تبریک به اعضای تیم، کادر علمی، سرپرستان و جامعه‌دانش‌آموزی کشور، امیدوارم با همت و تلاش جوانان غرورآفرین این سرزمین همواره شاهد پیروزی و سربلندی آنان در رقابت‌های بین‌المللی باشیم.

*پیام سخنگوی دولت

همچنین علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود در همین زمینه نوشت: سیر موفقیت‌های نخبگان ایرانی ادامه‌دار است؛ دانش‌آموزان ما در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک اول شدند. خدا قوت و تبریک به همه افتخارآفرینان که این موفقیت بزرگ را کسب کردند.

سخنگوی دولت افزود: سرعت رشد دانش ایرانی در جهان زبانزد است؛ دولت بر حمایت همه‌جانبه از این استعدادها، اهتمام جدی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 0
    تبریک چه فایده داره، اینا فردا همشون از مملکت کوچ میکنن میرن
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      0 0
      میشه عین اسرائیلی‌ها دروغ نگی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس