تمجید FIVB از ستاره ایرانی/ امین جز ۵ بازیکن آینده‌دار در قهرمانی جهان

سایت فدراسیون جهانی والیبال در آستانه رقابت های قهرمانی جهان ۵ بازیکن آینده دار حاضر در این مسابقات را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، رقابت های والیبال قهرمانی جهان از چهارم تا بیستم شهریورماه به میزبانی کشورهای لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد. سایت فدراسیون جهانی در آستانه این مسابقه ۵ بازیکن آینده دار حاضر در این تورنمنت که می توانند در تیم های خود بسیار تاثیرگذار باشند را معرفی کرد.

در این بین نام امین اسماعیل نژاد، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران هم به چشم می خورد. فدراسیون جهانی با انتشار عکس و فیلم هایی از عملکرد ستاره ایرانی درمورد وی نوشت: بهترین بازیکنان جهان در مسابقات پیش رو حضور خواهند داشت. این مسابقات بستر مناسبی را برای ستاره های جوان والیبال فراهم می کند تا خود را در میان بزرگان این رشته تثبیت کنند و در اینجا ۵ بازیکنی که بیشترین پتانسیل را برای این کار دارند معرفی خواهیم کرد.

امین اسماعیل‌نژاد؛ این بازیکن ۲۵ ساله ایرانی در رقابت های لیگ ملت های والیبال امسال عملکرد بسیار خوبی داشت که اولین حضورش در این مسابقات بود. اسماعیل نژاد چپ دست، VNL را با موفقیت پشت سر گذاشت و در بخش امتیازآورترین بازیکنان مرحله مقدماتی در رده دوم قرار گرفت و اکنون یکی از محبوب ترین چهره های تیم ایران است. او سال ۲۰۲۱ به تیم ملی کشورش پیوست، اما بلافاصله به یک بازیکن کلیدی تبدیل شد و قدرت آتش فوق العاده ای دارد. او به دنبال این است که ثابت کند که چقدر می تواند در مسابقات قهرمانی جهان موثر باشد.

الکساندر نیکولوف (بلغارستان)، ژانگ جین (چین)، جولیان زنگر (آلمان) و دارلان سوزا (برزیل) از دیگر چهره هایی هستند که فدراسیون جهانی از آنها به عنوان بازیکنان آینده دار حاضر در قهرمانی جهان نام برده است.

بازی های مرحله مقدماتی تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات به میزبانی شهر لیوبلیانا در اسلوونی برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات ایران در رقابت های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

شنبه، پنجم شهریور ماه ساعت ۲۰:۳۰؛ ایران – آرژانتین

دوشنبه، هفتم شهریور ساعت ۲۰:۳۰؛ ایران – مصر

چهارشنبه، نهم شهریور ساعت ۲۰:۳۰؛ ایران – هلند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس