کد خبر 1410549
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
سرقت

اعضای یک باند سرقت که در پوشش جمع آوری ضایعات و سوار بر سه چرخه به انباری مجتمع های مسکونی دستبرد می زدند درحالی دستگیر شدند که تعدادی دوچرخه را نیز با سه چرخه سرقت کرده بودند!

به گزارش مشرق، همزمان با افزایش دستبرد به پارکینگ و انباری مجتمع های مسکونی در برخی از خیابان های حوزه استحفاظی کلانتری سناباد مشهد، گروهی تخصصی از نیروهای تجسس با هدایت سرگرد «محمد باقر بهرازفر» (رئیس کلانتری سناباد) رصدهای اطلاعاتی را برای شناسایی عاملان سرقت های مذکور آغاز کردند.

بازبینی دوربین های مدار بسته و تحقیقات میدانی پلیس بیانگر آن بود که در بسیاری از صحنه های سرقت یک دستگاه سه چرخه آبی رنگ نیز دیده می شود بنابراین مشخصات سه چرخه مذکور به نیروهای گشت انتظامی اعلام شد و ردزنی های اطلاعاتی نیز ادامه یافت.

در همین حال افسران یکی از گشت های خودرویی هنگام انجام وظیفه به سرنشینان جوان یک دستگاه سه چرخه سفیدرنگ مظنون شدند که مشغول جمع آوری ضایعات بودند.بررسی های شبانه پلیس حکایت از آن داشت که راکب سه چرخه ،جوان ۳۰ ساله معتادی است که به تازگی اتاقک سه چرخه را رنگ آمیزی کرده است.

همین موضوع شک نیروهای گشت را برانگیخت و آن ها با دقت بیشتر در زیر اتاقک مذکور، متوجه شدند که قبلا رنگ سه چرخه آبی بوده است.

بنابراین راکب ۳۰ ساله به همراه همدست ۳۵ ساله اش دستگیر شدند و به کلانتری انتقال یافتند. با توجه به تصاویر ثبت شده در دوربین های مدار بسته و دیگر اسناد و مدارک موجود، دو جوان مذکور لب به اعتراف گشودند و راز سرقت از انباری ها را در حالی فاش کردند که ۳ دستگاه دوچرخه نیز از قسمت بار سه چرخه کشف شد.

دو متهم دستگیر شده که در مخمصه سوالات فنی افسران تجسس افتاده بودند به ۳۰ فقره سرقت از انباری مجتمع های مسکونی با شگرد جمع آوری ضایعات معترف شدند و اظهار کردند که اموال سرقتی و دوچرخه ها را به مالخرانی در شهرک شهید رجایی فروخته و پول آن ها را نیز صرف مصرف مواد مخدر کرده اند.

به دنبال اعترافات متهمان، بلافاصله گروهی از نیروهای تجسس به سرپرستی سروان فولادی (رئیس تجسس کلانتری سناباد) و دستورات ویژه قاضی بهشتی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) عازم مخفیگاه مالخران شدند و ۳ مالخر ۴۵ ، ۳۴ و ۳۰ ساله این باند سرقت را در حالی دستگیر کردند که مقادیر زیادی لوازم سرقتی شامل بخاری گازی، دوچرخه، ظروف آشپزخانه و ... نیز از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

شایان ذکر است : بررسی های بیشتر برای کشف دیگر سرقت های این باند با هماهنگی و دستورات محرمانه قاضی حسینی (بازپرس شعبه ۷۵۳ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) ادامه دارد و برخی از اموال سرقتی کشف شده تحویل مال باختگان شده است.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    2 0
    تو بدن همه سارقان و معتادان پرخطر ردیاب جی پی اس کار بذارید
    • IQ ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 2
      بعدا کی میخوا د پول این همه جی پی اس رو بده استاد یا اون که میخواد کارش بزاره حرف مفت از خودت در ور نکو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس