لهستان قاطعانه قهرمان شد/ شاگردان عطایی بالاتر از صربستان

تیم ملی والیبال لهستان در سومین مسابقه خود درجام واگنر با قدرت صربستان را شکست داد و تیم ملی ایران با کسب رتبه سومی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی رقابت‌های جام واگنر شنبه شب تیم‌های ملی والیبال لهستان و صربستان در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند.

لهستانی‌ها که پیش از این با کسب دو پیروزی ۳ بر صفر مقابل ایران و آرژانتین قهرمانی خود را در جام واگنر قطعی کرده بودند، در این مسابقه هم موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ از سد حریف خود عبور کنند تا با قاطعیت قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند.

تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات متحمل دو شکست شد و یک پیروزی به دست آورد و با سه امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم‌های آرژانتین (یک برد و چهار امتیاز) و صربستان (یک برد و دو امتیاز) هم در رده‌های دوم و چهارم ایستادند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از ۲۷ تا ۲۹ مرداد ماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار شد. شاگردان عطایی صبح امروز لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد تا برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده شوند.

جدول نهایی جام واگنر به قرار زیر است:

۱- لهستان سه برد و ۹ امتیاز

۲- آرژانتین یک برد و چهار امتیاز

۳- ایران یک برد و سه امتیاز

۴- صربستان یک برد و دو امتیاز

تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ نیز در این رقابت‌ها شرکت کرده و در هر دو دوره به مقام چهارمی دست یافته بود.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس