کد خبر 1410049
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
سلاح

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری سه عامل حمله مسلحانه به ساکنان یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: متهمان بر سر جای پارک خودرو از سلاح گرم استفاده کرده بودند.

به گزارش مشرق، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر تیرماه سال جاری خبری در خصوص تیراندازی راکب و دو ترک‌نشین یک دستگاه موتور سیکلت به اهالی یک واحد مسکونی در حوالی خیابان "پیروزی" دریافت شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات میدانی و پایش اطلاعات به دست آمده، مشخص کرد که متهم اصلی پرونده یکی از ساکنان مجتمع مسکونی بوده که اخیرا بر سر جای پارک خودرو با یکی از همسایگان درگیر و در ادامه دو تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار را اجیر کرده که با عربده کشی و تیراندازی با سلاح گرم بلافاصله از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در ادامه با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای حاشیه تهران افزود: در ادامه ماموران پلیس، هر سه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و این افراد به پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، پی‌جویی‌های انتظامی سبب شد تا هر سه متهم به جرم انتسابی اعتراف کنند و در ادامه نیز برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    تگزاس است مگه .جرم حمل سلاح گرم و اقدام به قتل با سلاح گرم مگه اعدام نیست ؟
  • فاین IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    3 0
    نمونه هاش توی دربند و درکه پر هست..یارو گردن کلفت وایساده واسه جای پارک.. شاید اجاره هم بدن حتی!!!
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    مجازات در محل جنایت
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    بله همین کارهای پلید و وحشی گری را میکنید که ازحال و روزتان بیچارگی میباره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس