کد خبر 1410024
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
گوشی

اطلاعاتی جدید از سری بعدی گوشی‌های هواوی و نسخه جدید میت پد پرو منتشر شده است.

به گزارش مشرق، علی‌رغم اینکه شرکت هواوی اخیرا در معرفی گوشی‌های خود کمی نامنظم بوده، اما اعلام کرده که قصد دارد از سری میت ۵۰ رونمایی کند. اکنون آخرین افشاهای این سری، رندرهای سه گوشی اصلی و یک تبلت جدید از این سری را به تصویر کشیده و برخی مشخصات آن‌ها را ارائه می‌دهند.


هواوی میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ RS سه گوشی اصلی این سری بوده که بار پردازشی آن‌ها، بر دوش تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک خواهد بود. البته لازم به ذکر است که اتصالات این گوشی‌ها همچنان به ۴G محدود خواهد ماند. نسخه‌های پرو و RS سری میت ۵۰، دارای رم ۱۲ گیگابایتی بوده و گزینه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را در فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهند. نسخه استاندارد این سری نیز از رم ۸ گیگابایتی برخوردار بوده و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

مشخصاتی از سری جدید هواوی میت ۵۰ +عکس

رندرهای لو رفته از هواوی میت ۵۰، میت ۵۰ پرو و میت ۵۰ RS

در بخش دوربین، هر سه گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود. اما نسخه استاندارد، از سنسور IMX۷۶۶ سونی برخوردار بوده، در حالی که دو نسخه دیگر از سنسور IMX۸۰۰ بهره می‌برند. انتظار می‌رود هر سه گوشی این سری از دوربین‌های اولترا واید و تله فوتو برخوردار باشند، هرچند که تا کنون مشخصاتی از آن‌ها معلوم نیست. در بخش دوربین سلفی نیز، نسخه‌های پرو و RS یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور ۳ بعدی برای تشخیص چهره را دارا خواهند بود.

در ادامه این افشا، ذکر شده که هواوی میت ۵۰ توسط یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین خواهد شد، در حالی که نسخه‌های پرو و RS از باتری‌های ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهند بود. ضمنا هر سه گوشی این سری از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و نسخه‌های پرو و RS نیز، از شارژ بی‌سیم برخوردار خواهند بود.

مشخصاتی از سری جدید هواوی میت ۵۰ +عکس

مشخصات لو رفته سری هواوی میت ۵۰

طبق شایعات، نسخه استاندارد این سری دارای نمایشگری با اندازه نامعلوم و پنل AMOLED بوده که با ابعاد تصویر ۲۸۰۰ × ۱۲۲۵ پیکسل، نرخ نوسازی حداکثر ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد. نسخه پرو و RS این سری نیز از نمایشگری ۶.۷۸ اینچی با پنل AMOLED برخوردار بوده که دارای حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و ابعاد تصویر ۲۶۱۲ × ۱۲۱۲ پیکسل خواهند بود. لازم به ذکر است که صفحه‌نمایش هر سه گوشی توسط شرکت چینی BOE ساخته شده است.

همچنین در بخش طراحی، هواوی میت ۵۰ RS دارای بدنه سرامیکی به عنوان نقطه اصلی فروش بوده و دو نسخه دیگر، بنده فلزی و شیشه‌ای خواهند داشت.

اما این سری دارای گوشی چهارمی نیز خواهد بود، هواوی میت ۵۰E. این دستگاه تقریبا شبیه به نسخه استاندارد این سری بوده، با این تفاوت که بار پردازشی آن به جای اسنپدراگون ۸ نسل یک، بر دوش تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G خواهد بود. همچنین اتصال این دستگاه نیز محدود به ۴G خواهد بود.

اطلاعات فاش شده همچنین خبر از تبلت جدیدی به نام هواوی میت پد پرو داده که دارای نمایشگر ۱۲.۴ اینچی است. مشخصات این دستگاه کمی به میت پد پرو ۱۱ اینچی که در ماه جولای (مصادف با ماه تیر) رونمایی شد شباهت دارند، اما یک تصویر تاریخ رونمایی و عرضه این تبلت را به ترتیب برای ۷ و ۹ سپتامبر (مصادف با ۱۶ و ۱۸ شهریور) پیش‌بینی کرده است.

مشخصاتی از سری جدید هواوی میت ۵۰ +عکس

جزئیات لو رفته از میت پد پرو ۱۲.۴ اینچی

هرچند که تا کنون مشخص نیست بار پردازشی این دستگاه بر دوش چه چیپستی خواهد بود، اما انتظار می‌رود یک نسخه عادی و یک نسخه Performance از این تبلت عرضه شود. همانطور که میت پد پرو ۱۱ اینچی دارای دو نسخه با تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ و اسنپدراگون ۸۷۰ بود. نسخه سوم این تبلت نیز از اتصالات بی‌سیم برخوردار بوده و انتظار می‌رود اتصال آن همانند گوشی‌های میت ۵۰، به ۴G محدود شود.

اما این نظریه که هواوی از سری میت ۵۰ در کنار میت پد پرو ۱۲.۴ اینچی رونمایی خواهد کرد، همچنان مشخص نیست. با توجه به اینکه تا کنون اطلاعات کمی از سری میت ۵۰ وجود دارد، بنابراین این اتفاق تضمین شده نیست و همه این اطلاعات می‌تواند اشتباه باشد. باید تا ماه سپتامبر (مصادف با شهریور) صبر کرده و ببینیم هواوی چه خواهد کرد.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس