هواپیما

مدیرعامل هواپیمایی آسمان گفت: برنامه‌ریزی می‌کنیم بیشترین پروازهای اربعین را داشته باشیم و در این ایام پرواز چارتری اربعین نخواهیم داشت.

به گزارش مشرق، خلبان ابوذر شیرودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله شرکت هواپیمایی آسمان یکی از شرکت‌هایی خواهد بود که بیشترین پروازهای اربعین را انجام می‌دهد و طبق قرارداد با واحد بازرگانی در این ایام پرواز چارتری اربعین نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی آسمان تابع نرخ بلیت تعیین شده ۶ میلیون تومانی پروازهای اربعین که از سوی وزیر راه و شهرسازی اعلام شده است، هست و قطعا با همین نرخ تعیین شده پروازها را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل آسمان تأکید کرد: ‌نگاه درآمدزایی به پروازهای اربعین نداریم و معتقد هستیم انتقال زائران یک وظیفه برای شرکت‌های هواپیمایی است.

خلبان شیرودی اضافه کرد: پروازهای اربعین ما به دو بخش تقسیم می‌شود یکی پروازهای تهران و شهرهای مختلف کشور به نجف خواهد بود و دیگری پروازهای داخلی به مقاصد کرمانشاه و ایلام است که در راستای تسهیل اعزام زائران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۷ فروند هواپیمای فعال در ناوگان آسمان وجود دارد گفت: تلاش می‌کنیم بخش اعظمی از پروازهای خود را به عملیات پروازی اربعین اختصاص دهیم.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان با بیان اینکه هدفگذاری کرده‌ایم ناوگان فعال آسمان را افزایش دهیم گفت: برای توسعه ناوگان به هیچ وجه چشم ما به برجام نیست و توسعه ناوگان آسمان به برجام گره نخورده است.

وی با بیان اینکه تأخیرات در هر شرکت هواپیمایی وجود دارد و در آسمان هم تا اندازه‌ای وجود دارد، گفت: ما مشکلات تأخیر و اعتراض مسافران را به جان می‌خریم اما اجازه‌ نمی‌دهیم ذره‌ای ایمنی پرواز به خطر بیفتد در هواپیمای آسمان ایمنی را فدای هیچ موضوعی نخواهیم کرد.

خلبان شیرودی با بیان اینکه چابک‌سازی ساختار پرسنل آسمان را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: بیشترین ظرفیت نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف فنی و مهندسی داریم.

بنابراین گزارش هواپیمایی آسمان به عنوان زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ذیل صندوق بازنشستگی کشوری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس