کد خبر 1409887
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
لندروور

لندرور دیفندر تروفی ادیشن بازهم برای مدل سال ۲۰۲۳ بازمی‌گردد تا نیم‌نگاهی به میراث پرافتخار این برند و این خودرو داشته باشد.

به گزارش مشرق، این آفرودر سفارشی تنها به تعداد ۲۵۰ دستگاه برای بازار آمریکای شمالی تولید خواهد شد. این شاسی‌بلند بریتانیایی به مناسبت گرامیداشت محصولات کلاسیک لندروور که در مسابقات کمل تروفی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ شرکت کردند تولید خواهد شد.

لندرور دیفندر تروفی ادیشن بازمی‌گردد +عکس

اگرچه آخرین نسخه از لندروور دیفندر تروفی ادیشن در سال ۲۰۲۱ و بر اساس مدل چهار درب ۱۱۰ شکل گرفت اما مدل جدید بر پایه نسخه دو درب ۹۰ تولید خواهد شد. از جمله ویژگی‌های متمایز این خودرو می‌توان به رنگ بدنه زرد و تجهیزات آفرود متنوع از جمله روف راک، نردبان سقف، وینچ، کمپرسور باد فابریک و گل پخش‌کن‌های جلو و عقب اشاره کرد. نشان‌های ویژه تروفی نیز باعث خاص‌تر شدن طراحی دیفندر تروفی ادیشن خواهند شد.
 

لندرور دیفندر تروفی ادیشن بازمی‌گردد +عکس

لندروور همچنین سیستم تعلیق بادی، پکیج آفرود و آب‌وهوای سرد و توانایی آفرود پیشرفته را در نظر می‌گیرد. البته یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های شاسی‌بلند موردبحث ما در داخل خودرو نخواهد بود بلکه خریداران دو بلیت یک روزه برای تجربه آفرودی هیجان‌انگیز در مسابقات تروفی آمریکای شمالی که در مرکز تجربه این برند در ورمونت برگزار می‌شود را دریافت خواهند کرد. خریداران در این رویداد با برخی چالش‌های آفرود روبرو خواهند شد و داوران با توجه به عملکرد رانندگان برنده را انتخاب خواهند کرد.
 

لندرور دیفندر تروفی ادیشن بازمی‌گردد +عکس

جایزه برندگان نیز سفر به بریتانیا به منظور شرکت در مسابقه لندروور تروفی کلاسیک بهار سال ۲۰۲۳ خواهد بود. این خودروساز همچنین به طرفدارانی که در مسابقات سال ۲۰۲۱ شرکت کرده بودند اجاره بازگشت به مسابقات امسال با پرداخت مبلغ ۵ هزار دلار را خواهد داد. تولید لندروور دیفندر تروفی ادیشن ۲۰۲۳ فقط به ۲۵۰ دستگاه محدود شده که از این میان ۲۲۰ دستگاه برای بازار آمریکا و باقی برای بازار کانادا در نظر گرفته خواهند شد. این آفرودر قیمت ۹۶۴۷۵ دلاری شامل ۱۴۷۵ دلار هزینه‌های تحویل خواهد داشت. در مقابل باید گفت مدل P۴۰۰ X-Dynamic SE شش سیلندر که تروفی ادیشن بر پایه آن شکل می‌گیرد با قیمت پایه ۷۰۵۷۵ دلاری عرضه می‌شود.

منبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    به ما چه ما هنوز درگیر این هستیم خودرو بالا 20 هزار وارد کنیم پولدار های جامعه راحت باشن خودرو 5000 دلار باعث راحتی مردم میشه نباید وارد شه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 0
    مردم ايران توي پرايد خريدن موندن، از بس که ايران خودرو و سايپا ماشالا خوب عمل کردن
  • abbas IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    همش 250 تا ازش میزنن تازه برای اینکه بتونی بخریش باید تو ی مسابقه آفرود شرکت کنی و اکر برنده شدی اجازه میدن ک حدود 100هزار دلار بابت خریدش پرداخت کنی یعنی اینکه ماشین با ارزشی و هر کس ک فقط مایه داره دلیل نمیشه پشتش بشینه
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    خاک بر سر خودرو سازان بی کفایت آمریکایی ک بااین همه هارت و پورت و بزرگ نمایی کردن خودشون باز ملت های قاره ای آمریکا ب خودروهای خارجی وآرداتی ترجیح میدن تا آمریکایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس