بلومبرگ از مخالفت کاخ سفید با حضور پوتین در اجلاس گروه ۲۰ خبر داد

پایگاه بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس گروه ۲۰ خبر داد.

بر اساس این گزارش، بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید گفت: به اندونزی مخالفت خود را با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران کشورهای گروه بیست ابلاغ کردیم.

این در حالی است که رئیس جمهور اندونزی در گفتگو با بلومبرگ از مشارکت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست جی ۲۰ که قرار است در ماه نوامبر در جزیره بالی برگزار شود، خبر داد.

وی در این باره گفت: رئیس جمهور روسیه به من خبر داده که در نشست جی ۲۰ در بالی مشارکت خواهد کرد.

رئیس جمهور اندونزی همچنین از مشارکت شی جین پینگ رئیس جمهور چین در این نشست خبر داد.

در همین رابطه، خوزه تاوارز سفیر اندونزی در روسیه در گفتگو با خبرگزاری نووستی اعلام کرد: اندونزی آمادگی دارد مقدمات دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با جو بایدن رویس جمهور آمریکا در نشست جی ۲۰ را فراهم کند.

وی در ارتباط با امکان ملاقات پوتین و بایدن در اوج جنگ در اوکراین، گفت: بله امکان این دیدار وجود دارد، در واقع هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

گفتنی است نشست جی ۲۰ قرار است در نوامبر آینده در جزیره بالی اندونزی برگزار شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    به امریکا چه . میزبان یه کشور دیگه است برای اندونزی تعیین تکلیف می کنه . با آمریکای جونور مثل خودش باید برخورد کرد . توهم خود بزرگ بینی عاقبتش همین می شه که اندونزی به امریکا می گه به تو چه روسیه و پوتین رو دعوت می کنیم . دم اندونزی گرم بینی یانکی ها رو باید به خاک مالید .
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    در گروه 19 شرکت کنه
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    جی 20 میتواند جی 850 باشد وفقط یک کشور انهم امریکا به تنهایی بنشیند و هرتصمیمی که بنفعش بود بگیرد والبته انقدر کودن تشریف دارد که نمیداند جی 20 چنانکه ازاسمش پیداست یعنی بیست کشور بااقتصاد برتر جهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس