کد خبر 1409802
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
باقری: پیش بینی یک بازی سخت را می کردیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هنوز حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس مشخص نیست، گفت: در کنار افشای قرارداد مربیان و بازیکنان، باید دریافتی‌های مدیران فوتبال هم افشا شود.

به گزارش مشرق، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس برابر فولاد که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: بازی سختی داشتیم. پیش بینی می‌کردیم و می‌دانستیم که فولاد تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. در این بازی‌ها باید قدر تک‌موقعیت را بدانیم و گل بزنیم. امروز موقعیت داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم و باید تمرکزمان را روی بازی بعد معطوف کنیم.

باقری افزود: همه تیم‌ها با ترکیب قوی وارد لیگ شده‌اند و  ما هم تلاش می‌کنیم تا در بازی‌ بعد بهتر شویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمیروف و اینکه آیا این بازیکن در لیست مازاد قرار گرفته است یا خیر، اضافه کرد: اگر بازیکن مازاد بود او را نمی‌آوردیم که جزو تیم باشد. اگر قرار باشد جدا شود، باشگاه تصمیم می‌گیرد تا بازیکن جایگزین پیدا شود.

بیشتر بخوانید:

نکونام: ما چه گناهی داریم که باید فحش بخوریم

باقری درباره جذب شیخ دیاباته هم گفت: هنوز معلوم نیست که دیاباته بتواند بیاید یا خیر.

وی درمورد اینکه تیم پرسپولیس تاکنون چهار امتیاز از دست داده، گفت: آینده را نمی‌توانم پیش بینی کرد اما تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را داشته باشیم و نتیجه بگیریم. خوشحالم  که هواداران  امروز آمدند.

باقری درباره بحث افشای رقم‌ قراردادها هم تصریح کرد: در این باره بهتر است مدیر رسانه تیم صحبت کند. همه جای دنیا هزینه می‌کنند. کمی بالاتر یا پایین‌تر. تلاش باشگاه این است که بازیکن بگیرد. در مورد اعلام رقم قراردادها، باید کل فوتبال و مدیران فدراسیون هم اعلام کنند. این نباشد که تنها اعلام شود که بازیکن چقدر گرفته یا مدیر چقدر گرفته است اگر شفافیت است باید در تمام ارکان فوتبال باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آذربایجان ایران IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    ای کاش ۴ تا دیگه مثل کریم تو فدراسیون و کمیته داوران فوتبال داشتیم. با شخصیت و متین.
  • بابک IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    گدایی تاج کبیر برای گرفتن امتیاز.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    تمیزوف رو باشگاه تصمیم میگیرهٰ، دیاباته هم معلوم نیست، آینده هم خدا میدونه، افشاء رو هم از مدیر رسانه ای بپرسید... عجب مطلب مفیدی بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس