کد خبر 1409711
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
هشدار مجدد روسیه به آمریکا درباره ورود به جنگ اوکراین

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: مسکو بارها به آمریکا درباره تبدیل این کشور به یکی از طرف‌های جنگ در اوکراین هشدار داده است.

به گزارش مشرق ازخبرگزاری تاس، سرگئی ریابکوف روزجمعه درگفت‌وگو با کانال یک تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد:بارها از طریق ارائه یادداشت‌های رسمی و گفت‌وگو، به مقامات آمریکایی هشدار داده‌ایم که دخالت بیشتر، واشنگتن را در آستانه قلمداد شدن به عنوان یکی از طرف‌های جنگ قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه واشنگتن هرگونه دخالت در جنگ اوکراین را رد می‌کند، افزود: در شروع کار، آمریکا ارائه تسلیحات را بنابه ضرورت تکذیب می‌کرد اما اکنون کمپینی عوام‌فریبانه از سوی غرب و به‌ویژه آمریکا شروع شده که دفاع از خود را دلیل ارسال تسلیحات به کی‌یف اعلام می‌کند.

معاون وزیر خارجه روسیه با یادآوری تهدید ارتش اوکراین درباره حمله به کریمه گفت: همه این اقدامات به معنای بالا بردن سطح تنش است و آمریکا و دیگر متحدانش در ناتو فقط اتخاذ چنین رویکردی را توصیه نمی‌کنند بلکه مشوق آن هستند.

پیشتر، روزنامه پولیتیکو  چاپ آمریکا به نقل از یک مقام بلندپایه دولت آمریکا گزارش داده بود که واشنگتن، استفاده کی‌یف از تسلیحات آمریکایی برای حمله به کریمه را مجاز می‌داند، زیرا «دفاع از خود» محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    درود بر پوتین غرب کش
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    روسیه هم اگر می خواهد مقابله کند باید پا روی دم آمریکا بگذارد.
  • خسرو IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    طبق برنامه معمولا وقت ورود آمریکا فرا نمی رسه . فعلا فقط موظفه هر نوع آشفتگی رو دامن بزنه با حداقل آسیب بخودش . روسیه که فریب خورد . کشورها باید دیپلماسی سنتی رو کنار بزارند و با فکری باز تر حریم خودشون رو حفظ کنند نه به شیوه هایی که دستشون به راحتی خونده بشه . ساده لوحانه مثل روسیه رودست بخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس