مخالفت عمان با گشایش حریم هوایی به روی هواپیماهای اسرائیلی

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که عمان با بازگشایی حریم هوایی خود به روی هواپیماهای اسرائیلی مخالفت کرده، امری که مانع عبور هواپیماهای این رژیم از حریم هوایی عربستان سعودی می شود.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه اسپوتنیک، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که عمان با بازگشایی حریم هوایی خود به روی هواپیماهای اسرائیلی مخالفت کرده، امری که مانع عبور هواپیماهای این رژیم از حریم هوایی عربستان سعودی می شود.

روزنامه یسرائیل هایوم در این باره در گزارشی ضمن اذعان به مخالفت پادشاهی عمان با عبور هواپیماهای اسرائیلی از حریم هوایی این کشور، مدعی شد که این تصمیم در اثر فشارهای تهران بر مسقط محقق شده است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: هواپیماهای اسرائیلی تا لحظه نگارش این خبر اجازه عبور از حریم هوایی عمان را ندارند و این بدان معناست که طرح کاهش ساعت پرواز به خاور نزدیک که قرار بود با عبور از حریم هوایی عربستان سعودی عملی شود، امکان اجرایی شدن ندارد.

گفتنی است مقامات عربستان سعودی در جولای گذشته همزمان با سفر منطقه ای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از بازگشایی حریم هوایی این کشور به روی خطوط هوایی رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    توی تمام رسانه هاشون رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کرده بود عمان حریم هوایی خود را بر روی هواپیما های این رژیم باز می‌کند حالا فقط آب سرد باید داد بهشون
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    بالاخره دیگه، اینجوریه دیگه اسراییل ده سال دیگر را نخواهد دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس