سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: متن توافق نیاز به تصویب در مجلس ندارد

عمویی در پاسخ به این پرسش که آیا توافق به رأی نمایندگان مجلس گذاشته می شود یا خیر؟ گفت: متن توافق نیاز به تصویب در مجلس ندارد اما گزارش دولت از رفع تحریم ها باید در مجلس بررسی شود.

به گزارش مشرق، در پی طرح برخی شایعات و اظهارنظرها درباره این که آیا متن توافق هسته ای باید در مجلس بررسی شود یا نه، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا توافق به رأی نمایندگان مجلس گذاشته می شود یا خیر؟ گفت: متن برجام در دوره قبلی مجلس هم به رأی گذاشته نشد، در واقع در مجلس نهم اجازه داده شد که برجام مورد اجرا قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در قانون اقدام راهبردی، اشاره ای نشده است که باید متن توافق مورد تصویب قرار گیرد، اما دولت باید گزارشی از رفع تحریم ها ارائه کند و پس از آن در صورت تأیید گزارش لغو تحریم‌ها، مجلس اجازه اقدامات متقابل توسط دولت را می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس