۷ ماه خیلی سخت داشتم/ هدفم رسیدن به جام جهانی است

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هدف شخصی‌ام این است که به جام جهانی بروم.

به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی پس از تمدید قراردادش با باشگاه استقلال اظهار داشت: خیای خوشحالم دوباره به تیم محبوبم برگشتم. خداراشکر می کنم که افتخار پوشیدن پبراهن مقدس استقلال را دوباره به من داد.

وی افزود: واقعا نمی‌توانستم خودم را در لباس تیم دیگری ببینم. حس خیلی عجیبی است. بهترین روزهای زندگی‌ام است که توانستم دوباره به تیم محبوبم برگردم. از خانواده‌ و دوستانم تشکر می‌کنم که در روزهای سخت واقعا کنارم بودند. ۷ ماه خیلی سخت داشتم. از سازمان نظام وظیفه و ارتش جمهوری اسلامی هم تشکر ویژه دارم. در این مدت به من لطف داشتند.

مدافع استقلال در مورد هدفش از حضور در این تیم عنوان کرد: قطعا هدفم رسیدن به قهرمانی است. هدف اصلی موفقیت تیم و سربلندی استقلال است و بعد مسائل شخصی خودم، هدف شخصی‌ام هم این است که به جام جهانی بروم. در این چند سال خیلی زحمت کشیدم اما وقفه‌ای افتاد.

یزدانی تصریح کرد: از هواداران عزیز تشکر می‌کنم در این مدتی که نبودم به من خیلی لطف داشتند و روحیه دادند. واقعا روزهای سختی داشتم. تنها دلخوشی من بودند. هرچه دارم از هواداران و تیم استقلال است. امیدوارم بتوانم فرد مفیدی برای استقلال باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 1
    حال داری فوتبال بازی کنی ؟ برو خونه بخور بخواب لذت ببر چیه فوتبال ؟ همش باید بدوی دنبال یه اوپ پلاستیکی
  • جواد IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    تا زمانی که با درخواست معافیت زوریت موافقت نمیشد خدمت مقدس نبود الان که موافقت کردن تشکر میکنی؟ تیم محبوبت؟ پس چرا رفته بودی سر تمرین پرسپولیس قبلا؟ یعنی عاشق دورنگیاتونم شدید
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      رفت شمال جوجه رو زد و برگشت و حداقل ۱ سانت از موهاشم کم نشد که بگن رفت آموزشی. یادتونه اومد تو برنامه میثاقی و گفت میرم جاده خاکی؟؟؟ آجرلو بهش حال داد و با زد و بند و مافیای آبی آورد به کیسه و بدبخت حسینی رو از لیست خارج کرده! بوی گند خیانت میاد!
  • محمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    میگن سخت ترین سربازی دنیا رو داشته
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    خییییلی سخت بوده خوردی خوابیدی استوری گذاشتی.تا یکی هم بهت میگه بالا چشمت ابرو کم کاری میکنی تیم مثلا محبوبت گل بخوره مربی عوض شه
  • هوشنگ IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    هی یزدانی به نصحیت من گوش کن فوتبال بدرد نمی خوره ولش کن برو برای خودت کافینت بزن یا فروش کامپیوتر یا فروش لوازم خودرو سود خوبی داره من خودم کافینت دارم اگه مشکلی داشتی به خودم بگو باشه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس