دانلود فیلم جدید اکشن با زیرنویس فارسی

فیلم های اکشن را می‌توان جزو آن دسته از فیلم هایی دانست که عموما در صدر گیشه قرار می‌گیرند. دلیل این موضوع را می‌توان طرفداران زیاد این دسته از تولیدات دانست. واقع این آثار می‌توانند در ساده‌ترین وجه ممکن مخاطبان را به سمت خود جذب کنند. از طرفی دیگر بسیاری از بازیگران مطرح و نام آور هم در این آثار به ایفای نقش می پردازند که کل این موارد در کنار هم دیگر سبب شده است تا اغلب مردم هم به سمت آنها گرایش داشته باشند. بر همین اساس است که در بین ایرانیان هم محبوبیت زیادی دارند. اما باید عنوان کنیم که اغلب به این آثار توسط سینمای غرب تولید می می شود و بر همین اساس است که درک ماهیت این آثار نیازمند صوت دوبله یا زیر نویس فارسی است. این موضوع همان عاملی است که برای اغلب مخاطبان ایرانی دردسرساز می‌شود چراکه بسیاری از رسانه‌های ایرانی به شیوه ای ضعیف در این حیطه عمل می کنند. برای مثال اغلب آنان صوت های دوبله را قبل از بارگذاری تست نمی کنند و یا زیرنویس هماهنگی لازم را در میانه فیلم ندارد. ترکیب این عوامل در کنار همدیگر باعث می شود تا لذت تماشای یک فیلم اکشن بر مخاطبان تلخ شود. تجربه های نامناسب در این حیطه باعث شده است تا اغلب آنان در زمان انتخاب اثر دلخواه خود، حساسیت بیشتری به خرج دهند. اغلب آنان رسانه ای را به عنوان مرجع دائمی خود برای امور دانلود فیلم اکشن انتخاب می کنند. مووی لند یکی از معتبرترین مراجعی است که توانسته به انتخاب مناسبی برای عاشقان این ژانر تبدیل شود. در واقع این رسانه کلیه آثار را با صوت دوبله با زیرنویس اختصاصی خود منتشر می‌کند. بر همین اساس است که اغلب به فیلمبازان دائمی خود برای دانلود فیلم جدید اکشن برمی‌گزیند.

دانلود فیلم جدید رایگان ایرانی – خارجی – دوبله فارسی

دانلود فیلم سینمایی دوبله فارسی با اینترنت نیم بها

این روزها کمتر کسی را می توان یافت که پیگیر یک سریال تلویزیونی و یا یک فیلم سینمایی نباشد. در واقع انسان قرن بیستم به خوبی با این پدیده هنری انس گرفته است. همین مورد هم باعث شده تا اغلب افراد آن را در لیست برنامه‌های خود جای دهند. ظهور اینترنت عاملی بود تا نفوذ این موضوع در بین مردم بیشتر شود. به گونه ای که این روزها افراد می‌توانند تنها با یک سرچ ساده به اثر دلخواه خود دست یابند. ایرانیان هم مانند سایر مخاطبان در سطح جهان از اینترنت برای دستیابی به اثر دلخواه خود استفاده می کنند. البته باید این موضوع را عنوان کنیم که طیف زیادی از رسانه‌های ایرانی نتوانسته اند نیاز مخاطبان را به خوبی برآورده سازند. در واقع به این رسانه‌ها تمرکز خود را بر روی جذب مخاطب و البته نمایش تبلیغات آزاردهنده گذاشته اند. بر همین اساس است فضای این رسانه ها تعداد زیادی از بنرهای تبلیغاتی به چشم می خورد که گردش در آن را دشوار می کند. از طرفی دیگر این رسانه‌ها اطلاعات جامعی را پیرامون هر اثری ارائه نمی‌دهند که این در نوع خود فرایند تصمیم گیری و انتخاب را دچار مشکل می‌کند. رسانه مووی لند جزو رسانه هایی بوده که سعی کرده تا این مشکل را به شیوه‌ ای بهینه برطرف سازد. بر همین اساس بود که این رسانه در گام نخست تمام تبلیغات آزاردهنده را از روی وبسایت خود حذف کرده است. از طرفی دیگر مووی لند آرشیو بزرگی مشتمل بر چند هزار اثر سینمایی را در وب سایت خود گردآوری کرده که برای تمامی آنها توضیحات کافی و دقیق ذکر شده است. افزون بر این موارد این آثار در دسته بندی های اختصاصی قرار گرفته اند که این در نوع خود اجازه می دهد. تا مخاطبان بتوانند ساده‌تر به اثر دلخواه خود دست یابند. چنانچه شما هم به دنبال دانلود فیلم سینمایی دوبله فارسی هستید، می توانید هم اکنون به رسانه مووی لند مراجعه فرمایید

دانلود فیلم ایرانی جدید با سرعت بالا

فیلم های ایرانی را می توان جزو فاخرترین آثاری دانست که در طی چند سال گذشته جای پای خود را در بین مخاطبان محکم‌کرده اند. به گونه ای که توانسته اند برای اولین بار موفق به دریافت جوایز بین المللی همچون اسکار شوند. این موضوع به نوبه خود مخاطبان ایرانی بیشتری را هم به سمت آنها کشانده است. با این اوصاف اگر قصد دانلود یک فیلم ایرانی را داشته باشید باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذارید. مواردی همچون تبلیغات زیاد، نبود کیفیت مختلف، نبوده توضیحات مناسب و…. از جمله رایج‌ترین معضلاتی است که در این زمینه وجود دارد. با این اوصاف کند بودن سرعت دانلود جزو شاخص‌ترین مواردی است که مخاطبان را اذیت می کند. در واقع اغلب رسانه‌های ایرانی برای صرفه جویی در هزینه های خود، فایل ویدیو ها را بر روی سرورهای ضعیف اما ارزان بارگذاری می کنند. این موضوع سبب می‌شود تا فرآیند دانلود بسیار کند تر باشد. رسانه مووی لند سعی کرده تا راهکار دیگری را در پیش گیرد. در واقع این رسانه کلیه فایل های خود را بر روی سرورهای قدرتمند و البته سریع بارگذاری کرده است. بر همین اساس است که اغلب مخاطبان می توانند از ساده ترین وجه ممکن اثر خود را دانلود نمایند. به گونه‌ای که فرآیند دانلود آنها تنها چند دقیقه زمان می برد. چنانچه شما هم به دنبال دانلود فیلم ایرانی جدید هستید، بهتر است به رسانه مووی لند مراجعه فرمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس