حسین شریعتمداری نمایه

شریعتمداری صرفا از آنرو شنوای اینهمه توهین شده که فقط با اشاره به برخی اسناد ادعا کرده است که میرحسین موسوی تحت نفوذ غرب قرار دارد.

سرویس سیاست مشرق -   «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

خشونت کلامی محسن آرمین علیه شریعتمداری

خشونت کلامی محسن آرمین علیه شریعتمداری/ ارشادات "حامیان علیه‌السلام برجام"!

محسن آرمین، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه 88 اخیرا طی یادداشتی که در سایت صبح ما منتشر شد، تقلا کرد تا در مقابل اسناد روزنامه کیهان درباره تحت نفوذ بودن میرحسین موسوی؛ از وی دفاع کند.

متن دفاعیه محسن آرمین را در اینجا بخوانید +

اما نکته قابل تأملی که در این دفاعیه وجود دارد نامودبانه بودن آن و توهین های آرمین علیه حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان است.

آنچه که در ادامه می خوانید بخش هایی از جملاتی است که محسن آرمین راجع به حسین شریعتمداری و روزنامه کیهان به کار برده است:

"ذهن منجمد حسین شریعتمدار، ادعاهای دروغ و توهم آلود و مالیخولیایی روزنامه کیهان، سوابق خبرسازی های کیهان، مدیر مسؤل کذاب کیهان، کیهان با خبرسازی‌های خود رهبری را هم به موضع خطا انداخته است، سناریوی مافیایی حسین شریعتمدار، سند ادعای حسین شریعتمداری «جمع‌بندی» و احتمال کذاب دیگری مانند خود اوست"[1]

*ما قضاوت درباره این خشونت کلامی، بی ادبی و رواداری هتاکی را به مخاطبان محترم وا می گذاریم.

خاصه اینکه گفته می شود محسن آرمین یک بازجوی خشن دهه شصت نیز بوده است.

جالب است که آقای شریعتمداری صرفا از آنرو شنوای اینهمه لجام گسیختگی لسان شده که فقط با اشاره به برخی اسناد روزنامه کیهان ادعا کرده است که میرحسین موسوی تحت نفوذ غرب قرار دارد.

آیا پاسخ یک ادعای مستند، هتاکی و توهین و تمسخر است یا عقلانیت و رد دلیل با سند؟!

اینکه اردوگاه اصلاحات با داشتن چنین رویه های شداد و غلاظی اما همچنان ادعای تربیت کردن مردم و در دست گرفتن قوه اجرایی کشور را دارد البته از تلخندهای زمانه ماست...

*** 

ارشادات "حامیان علیه‌السلام برجام"!

خشونت کلامی محسن آرمین علیه شریعتمداری/ ارشادات "حامیان علیه‌السلام برجام"!

سعید لیلاز، از اقتصاددانان اصلاح طلب و از اعضای شهیر حزب کارگزاران طی یادداشتی در شماره سه شنبه گذشته روزنامه آرمان ملی پیرامون برجام نوشته است:

"ما در پنج سال گذشته یکبار دیگر و برای صدمین بار برایمان ثابت شد که اغلب و طبق گفته آقای هاشم پسران حداقل چهار پنجم مسائل اقتصادی ایران هیچ ربطی به مسائل بین‌المللی و خارجی کشور ندارد، همان‌طور که در منتهای مقاومتمان در برابر خروج ایالات متحده از برجام ثابت کردیم. می‌دانید که اقتصاد ایران همزمان هم دچار بدترین تحریم‌های تاریخ شد و هم دچار بدترین پاندمی که در تاریخ بشر بی‌نظیر بود یا حداقل در اقتصاد ایران دیده نشده بود، بدان گرفتار آمد. یعنی هر دوتا با هم موقعیت ایران را در دنیا بی‌همتا کرد. هیچ کشور دیگری در دنیا همزمان به این دو بحران و مشکل دچار نبود و نشد. و ما با وجود این، از بهار 1399 تا الان، بی‌وقفه و پی‌درپی 9 فصل پی درپی رشد اقتصادی مثبت با نفت یا بدون نفت، با صادرات یا بدون صادرات داشتیم.

این درحالی است که نه نرخ بیکاری و نه رشد اقتصادی بدتر شده و ما در شهریور 1400 طبق آمارهای رسمی بانک مرکزی که به‌شدت بدان اعتماد دارم، از رکورد تاریخی تولید ناخالص داخلی ایران در سال 1396 عبور کردیم. یعنی در شهریور 1400 حجم تولید ناخالص داخلی ایران از پایان سال 96 جلو زد. رشد صنعتی ایران نیز خیلی وقت بود که جلوتر زده بود. اگر الان مسائل اقتصادی ایران را بخواهیم در دو، سه مشکل بزرگ خلاصه کنیم؛ اولی، تورم دومی، فساد و سومی، فقدان بهره‌وری سرمایه‌گذاری در ایران است و هیچکدام اینها به تحریم ربط ندارد."[2]

*صدر و ساقه صحبت های آقای لیلاز کاملا صحیح است اما بنا به دلیلی که در ادامه ذکر می کنیم؛ این صحبت های درست سبب بروز بیماری در جامعه می شود و به قول آن ضرب المثل قدیمی: "از قضا سرکنگبین صفرا فزود"!

به این معنی که آقای لیلاز تا همین چند سال قبل حامی درجه یک برجام روحانی بودند و مشکلات کشور را به زلف برجام گره می زدند.

این سعید لیلاز بود که آن روزها در اشاره به توافق موقت ژنو (که بعنوان مقدمه برجام امضا شد) گفته بود: این توافق ما را قادر می کند که فوری ترین مشکلات معیشتی را حل کنیم![3]

و یا همینطور این لیلاز بود که زمانی در اشاره به تماس تلفنی نابجای روحانی با اوباما گفته بود: این تماس توانسته از نرخ تورم مواد غذایی بکاهد.[4]

دقت شود که لیلاز حتی اگر زمانی در همان روزها نیز در لابه لای یک صحبت به صورتی آرام گفته است که عمده مشکلات ما ریشه داخلی دارد و نه خارجی؛ اما اظهارات بالا نشان میدهد که پارادایم فکری او نیز در آن روزها همرنگ جماعت بوده و آقای لیلاز بر خلاف این روزها اصرار و الحاحی نداشته است به مردم و مسئولان بفهماند که برجام ولو در صورت امضا شدن نیز تأثیر خاصی در اقتصاد ایران ندارد.

فلذاست که صبحت های امروز لیلاز اگر بدون عذرخواهی و بدون روشن کردن خط سیر سابق او باشد؛ مصداق "فزودن صفری بوسیله سرکنگبین" خواهد بود و دردی از جامعه و نظام اسلامی دوا نخواهد کرد...

بیان این نکته ضروریست که لیلاز یکی از افراد امین دولت روحانی و شخص آقای ظریف نیز بوده است!

*** 

اقدامات دو وزیر برای جلوگیری از تعطیلی یک کتابفروشی

خشونت کلامی محسن آرمین علیه شریعتمداری/ ارشادات "حامیان علیه‌السلام برجام"!

سعید مکرمی، مدیر "کتاب‌فروشی نشر اسم" روز گذشته(دوشنبه 24 مردادماه) با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، از تعطیلی این کتاب‌فروشی خبر داد. وی دلیل این موضوع را تصمیم مالک جدید یعنی بانک تجارت، برای ایجاد شعبه جدید عنوان کرده است. انتشار این پیام، واکنش‌های متعددی بین علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به همراه داشت.

تازه ترین پیگیری صورت گرفته از سوی خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) حاکی از پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد و قول وزیر اقتصاد برای حل این مشکل است. قولی که با وجود گذشت دو ماه هنوز محقق نشده است!

 محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ هفتم تیرماه سال جاری طی مکاتبه‌ای با احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، موضوع را به اطلاع وی رسانده و برای حل مساله پیگیری کرده است.
 
متن نامه به شرح زیر است؛

«جناب آقای دکتر خاندوزی، وزیر محترم اقتصاد
 
سلام علیکم؛
در خیابان انقلاب، روبه‌روی پمپ بنزین وصال، فروشگاه کتابی به نام اسم متعلق به عناصر مومن جریان فرهنگی انقلاب اسلامی فعال است. با توجه به مشکلات اقتصادی حوزه فرهنگ، آقای مکرمی، مسئول این مجموعه به‌شدت مقروض است و در آستانه از دست دادن منزل خودش است.

تعداد زیادی از چهره‌های فرهنگی کشور با من تماس داشتند، و دیروز هم به‌صورت سرزده و ناشناس خودم  هم در مجموعه حاضر شدم. هفته پیش هم با شما تماس گرفتم و موفق به صحبت نشدم. با مدیرعامل بانک تجارت صحبت کردم، فارغ از استدلال‌ ایشان، قبول کردند چندماهی به تاخیر افتد (جابه‌جایی و تخلیه واحد)، در ضمن قول دادند یکی از سه بانک تجارت آن حوالی را که تجمیع کردند، در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

از دیروز خبر می‌رسد، فشار برای تخلیه را بیشتر کرده‌اند، خواهشمند است نسبت به حل این مساله طبق دو وعده مدیرعامل بانک، انجام شود.»

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در پاسخ به نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چنین پاسخ داده است؛

«سلام دکتر جان؛
یک مکان دیگر پیشنهاد داده‌ایم.
انتشارات اسم اگر قبول کند، خوب است.
ارادت.»

پیگیری‌های خبرنگار ایبنا از مدیر نشر اسم، حاکی که از این است که با وجود نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قول مساعد وزیر اقتصاد و گذشت دو ماه، مکان پیشنهادی جایگزین برای انتقال کتاب‌فروشی اسم از سوی بانک تجارت، همچنان نامشخص و فرآیند جابجایی محقق نشده است.[5]

*عزم جمعی وزرا برای باز ماندن یک کتابفروشی بسی جای خوشوقتی دارد و البته این خوشوقتی هنگامی بیشتر خواهد بود که نتیجه کار نیز مثبت باشد.

این رخداد میمون همچنین می تواند این امیدواری را نیز ایجاد کند که وزرا و رجال کابینه دولت در سایر مسائل و مشکلات مبتلی به مردم نیز بصورت دسته جمعی و انقلابی وارد شده و البته نتیجه مثبتی را نیز برای فرایند حل مشکلات مردم رقم خواهند زد.

***

1_http://sobhema.news/?p=21975

2_https://www.armanmeli.ir/fa/main/detail/340259

3_https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-32848

4_http://www.mersadnews.ir/print/357418

5_https://www.ibna.ir/vdcdzk0soyt0xx6.2a2y.html

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 106
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    12 2
    خیلی محسن آرمین را نمی شناسم ولی اینجور صحبت کردن با شریعتمداری ....
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      8 3
      زیبنده نیست آرمین اینطور سخن بگوید
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      4 5
      آخرش برجام جسد متعفن هست یا نیست؟
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      11 5
      ظاهراً محسن آرمین که در حقیقت نه مخالف نظرات میرحسین است و نه روی و یارای آن را دارد که از بیانیه این ملعون دفاع کند، سعی دارد با انتقام از شریعتمداری به شکل اهانت کردن عقده گشایی کند! اشکالی ندارد! چون ثابت کرد این که اصلاح طلبان را تهوع آور می دانند، سخن بی جایی نیست!!!
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      8 2
      باز داره یک ریال پول میاد توی مملکت، همه به جان هم افتادند
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      19 4
      حمایت موسوی از داعش و توهین به شهدای مدافع حرم لکه ننگ دیگری است که افساد طلبان نمی توانند از آن رها بشوند.
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      15 6
      درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم که خار چشم دشمنان خارجی و منافقان داخلی است.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      9 3
      موسوی خائن اگر به جرم خیانت به کشور در فتنه 88 محاکمه و مجازات شده بود الان اینقدر گستاخ نمی شد که به شهدا اهانت کند.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      9 2
      موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی در فتنه 88 آب در آسیاب دشمن ریختن و کاری کردند که نتانیاهو اصلاح طلبان را بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران خطاب کرد.
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      9 2
      لیبرال های غربگدا اکثرا"تحت نفوذ غرب قرار دارند و موسوی مفسد از این مسئله مستثنی نیست.
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      7 3
      آقایان اصلاح طلب بیانیه اخیر موسوی و اهانت بی شرمانه اش به سرداران شهید را خواندید ؟! از دین نمی پرسم آیا آزاده ای بین شما هست تا از این مُفسد اعلام برائت کند ؟!
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      6 1
      به قول خود آقای عراقچی نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      8 2
      این طور بی ادب صحبت کردن مخصوص آقای آرمین بازجویی خشن دهه ۶۰ و هم پالیگیهای او کاملا معمولی هست و انتظار دیگه ای نمیشه داشت
    • احمد IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 0
      لعنت بر طایفه ارمین
  • BE ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    14 5
    ای آرمین بی تربیت اگر دستم بهت رسید!!!
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      13 3
      این نشان میده تیر حاج حسین دقیقا نشسته به هدف که این عنصر فتنه گر اینطور افتاده به فحش دادن
    • خخخ US ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 1
      شدی معلم ادب خخخ
  • میثم IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    9 3
    محسن آرمین هم یکی مثل خود میرحسین موسوی است، هر دو عضو سازمان مجاهدین خلق(منافقین) بوده اند، فقط جالبه پشتوانه همه عوامل به ظاهر جداشده از مجاهدین خلق، مرحوم هاشمی بوده
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      9 2
      موسوی ملعون با توهین به شهید سردار همدانی عزیز ؛ ذات خبیث و واقعی خودش را نشان داد.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    10 3
    سگ زرد برادر شغاله. آرمین و موسوی فرقی باهم نارند
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 2
      هر چه باشند حداقل مزدور امریکای بزرگند نه روسیه.
  • مورخ ایرانی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 3
    در نقدی که به آقای لیلاز داشتید جانب انصاف را رعایت نکردید. توافق موقت ژنو و برجام در اتمسفر غربگرایی تنها راه نجات معیشت کشور بود چرا که غربگرایان جز وابستگی به بیگانگان هنری نداشته و ندارند؛ آنها بدون کمک بیگانگان عرضه انجام کار اقتصادی ندارند. اما تحلیل الان لیلاز در اتمسفر یک سیاست اقتصادی درون محور و مستقل از غرب (نه مستقل از جهان) ایراد شده است؛ بنابراین هر دو تحلیل درست است، تنها ایراد تحلیل قبلی ایشان عدم پیش بینی بدعهدی غرب در انجام تعهدات ژنو و برجام است.
  • محمدایوب IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 0
    البته از اصلاحات انتظاری بیش ازاین نیست اینها همه سرتا پا یک کرباسند مگر رییس جمهور مورد حمایت آنها روحانی نبود در هنگام مذاکرات برجام به منتقدین چه اهانت هایی نکرد در داخل اینها یک مرد پیدا نمیشود که بیاید در مقابل دوربین رسانه ملی رو در رو حرف بزنند اگر هم بیایند زنهایشان را مانند ابتکار وزهرا شجاعی میفرستند که فقط بیایند حرفشان را بزنند و هنگام جواب به بهانه فرار کنند من بارها گفته ام تمام اصلاح طلبان همراه روحانی بیایند یک طرف وتنها فقط وفقط در مقابل حاج حسین شریعتمداری هم یک طرف اصلاح طلبان فقط در استخر سونا وگعده هایشان در ویلاها وپنت هاوس هایشان در جماران وپاسدان وزعفرانیه وقیطربه ولواسان در کنار خانم هایشان زبان باز میکنند
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 5
    ودر بیان مطالب رعایت تقوا را بنمایید
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 5
      کسی که تقوا داشته باشه اصولا وارد این جور کارها نمی‌شود اگه کسی تقوا داشته باشه هیچ گونه مسئولیتی نمیپذیره
    • محمدایوب IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      5 0
      9/26 آخر آدم تو در میان اصلاح طلبان چیزی به عنوان تقوا وجدان شرف حیا آزادگی انسانیت می بینی که میگی تقوا را رعایت کنیم
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      4 1
      ۱۳:۰۷ این جور فتواها از کله خودت در میاد یا علمای آمریکایی انگللیسی صادر کردن؟! تقوا یعنی رعایت حدود و مرزهای الهی. اولا خدای متعال، پذیرش مسئولیت و امر به معروف و نهی از منکر را خواسته. ثانیا برپایی دین و خدمت به ضعفا که دستور خدا است، نیاز به قدرت و مسئولیت دارد. تو اگر با سیاست مشکل داری بهتره به سایت مخصوص کودکان مراجعه کنی
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    9 0
    آین آقایون اصلاح طلب همونهایی هستند که می‌گفتند زنده باد مخالف من!!!!! بنظر میرسه اگر حکومت دست اینها برسه پوست امثال آقای شریعتمداری رو هم می کنند.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 1
    اعدام بعضی ها نیاز به دادگاه ندارد زیرا دادگاه بارها و بارها در صحفه جامعه انجام شده است . از جمله این بعضی ها آرمین و اصحاب فتنه هستند
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 4
    شماکه درعمل با محسن ارمین یکی هستید چرا این نوع مطالب را میگذارید
  • علی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 0
    حاج حسین زده تو خال.اینو بزارید کنار اینکه دختر آرمین از کارمندان دفتر جان کری در آمریکا هست.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 3
    درود بر شریعتمداری
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 0
    دیالوگ آرمین ، مثل دیالوگ دشمنان مختار نسبت به مختار در فیلم مختارنامه است . خود بخوانید قصه را ............ .
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 0
    محسن آرمین کیه؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 4
    برجام شما شربت،برجام قبلی ها زقوم
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      7 1
      قبلی ها امتیازات نقد دادند و وعده نسیه گرفتند این دولت بدون لغو موثر تحریم ها و تامین منافع ملی به دشمن باج نخواهد داد.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 1
      واقعاً نمي فهمي ويا خودت رو زدي به نفهمي ؟؟؟!!! كسي با كلمه برجام مشكل نداره بلكه با محتوا و امتيازات ريز و درشتي كه توسط دولت غربزده روحاني بدون هيچ تضمين و امتياز متقابل به غرب داد مخالف هستيم و فرقي نمي كند اسمش گلستان، تركمانچاي يا برجام يا هر خيانت ديگري باشد ، حالا هم اگر بدون تضمين و يكطرفه قرار بشه امتياز به غرب داده بشه و فقط ايران موظف بشه به تعهدات بي قيدو شرط عمل كنه باز هم غيرتمندان مومن و ولايتمداران انقلابي در مقابل زور خواهند ايستاد! هرچند دولت انقلابي آقاي رئيسي زير بار حرف زور آمريكا نخواهد رفت ان شاءا...
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 5
    نه بابا ، جدی مشرق ؟
  • محمد IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 1
    آقای شریعتمداری انسان موجهی هستند.
  • نرگسی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    7 1
    احتمالا تیر حاج حسین زده به هدف
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 4
    آخی، ناراحت شدید؟
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      6 3
      اصلاح طلبان باید از اهانت موسوی به شهیدان مدافع حرم شرم کنند و از او اعلام برائت کنند.
    • BE ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 1
      خخخخخ
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    9 0
    از اصلاح طلبان خائن، وطن فروش و غربگدا مگر توقع تربیت و نزاکت هم میشه داشت. خدا بیش از این رسواشون کنه ان شا الله
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      7 1
      رانت خواری و باند بازی و فتنه انگیزی و عوامفریبی ویژگی بارز جریان افساد طلب است.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 0
    ادبیات محسن ارمین خیلی شبیه
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 0
    حسین شریعتمداری با نوک شمشیر حرف می زند .
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 0
    چه احمقی ارمین فکر کرد رهبری برای کارهاشون فقط با یکی دونفر مشورت می کنه اگر راست میگن که شریعتمداری دروغ گفته که من بعید می دانم مدرک رو کن چرت وپرت ننویس
  • نوروزی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 0
    آرمین کیه دیگه
  • دیده بان IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    7 0
    سلام مشرق و مشرقی ها. دو مطلب مجزا و خلاف هم براتون می نویسم: 1- محسن آرمین و حرف هایی که زده یکی اینکه ثابت می کند این فرد واقعا بازجوی خشن دهه شصت و احتمالا همپالگی امثال اکبر پونز بوده و هست. و دیگر اینکه از کوزه همان برون تراود که در اوست و از آدمی اینچنین غیر از ادبیاتی اینچنین نمی توان انتظار داشت. جالب اینکه این آدم ها با آن ژست های روشنفکر مآبانه بچه حزب اللهی ها را خشونت طلب می نامند. 2- در مورد سعید لیلاز شما چرا اینجوری تحلیل می کنید؟ مریضید؟ حالا سعید لیلاز هرکی بوده و هرچی بوده یه حرف درست هم که زده شما بزنید توی سرش.
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    به همه تهمت میزنه !
  • NL ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 0
    خشونت کلامی علیه حسین شریعتمداری
  • امین رضایی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 0
    با سلام. کامللاً مشخص است که آقای آرمین خیلی آشفته حال است. البته حق دارد، چون مردم متوجه شده‌اند که اصلاح طلبان فقط به دنبال قدرت برای خود هستند و مردم هیچ جایگاهی نزد آن ها ندارند و نشان دادند که برای رسیدن به قدرت منافع و امنیت کشور خود را نیز با اجانب معامله می کنند‌.
  • امین رضایی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 0
    با سلام. کاملاً مشخص است که آقای آرمین خیلی آشفته حال است. البته حق دارد، چون مردم متوجه شده‌اند که اصلاح طلبان فقط به دنبال قدرت برای خود هستند و مردم هیچ جایگاهی نزد آن ها ندارند و نشان دادند که برای رسیدن به قدرت منافع و امنیت کشور خود را نیز با اجانب معامله می کنند‌.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    8 1
    زبان حسین شریعتمداری جز به حق نچرخید هرچند اندکی تیز
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 0
    خدا میدونه مردم ایران چقدر از این آقا آرمین وهمفکرانشون ضربه خوردند....
  • GB ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 1
    اصلاح طلبکاران پیاده نظام غرب هستند در ایران و به دنبال براندازی حکومت که باید این انگل‌ها را باید از بدنه حاکمیت حذف کرد. در هیچ کجای دنیا برندازان جایگاهی در حکومت ندارند و ایران خیلی با این موجودات بی سواد که خود را دکتر معرفی می‌کنند مماشات می‌کند.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 0
    این هتاکی ها برازنده جماعتی است که با رفتار خود آدرس به رفقا می دهند تا مواجب آنها بر قرار بماند
  • منصور IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 0
    فکر میکنم چند تا از ایستگاههای اتشنشانی را با تجهیزات کامل جهت اطفا حریق به محل اقامت آقای آرمین ارسال فرمائید شاید افاقه کند
  • رضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 5
    دم شما گرم ! جناب مهندس ! آقاى دكتر ! هرچى لايقش بود بارش كردى ، جواب اين جوريش خوبه ! كمر شكن و نفس بُر ! خدائيش خيلى خوشم شد باز هم دم شما گرم !
    • مهندس 33 ساله IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      3 0
      همین مؤسسه کیهان و همین آقای شریعتمداری ( که آرمین جون تو حرمتشون رو علنا در ملاءعام شکست و تو رو اینقدر شاد کرد) ، تا امروز نقش مهمی در تحقق امنیت کلان جامعه و ایران داشتن ..و هنوز خیلی مونده تا امثال تو این چیزها رو بفهمید..نتیجه این حرمتشکنی آرمین ، چیزی جز درد وجدان برای خودش و حامیانش نخواهد بود ( نه الان که بد مستی میکنید و به همدیگه تبریک میگید. وقتش که برسه وجدان خودتون حسابتون رو میرسه. هنوز طعم عذاب وجدان رو نچشیدی)..البته من خودم میانه خیلی خوبی با کیهان و آقای شریعتمداری ندارم ولی به هر حال براشون حرمت قائل هستم و امنیت خودم و خانوادم و مردم و کشورم رو وابسته به وجود ایشون و امثال ایشون میبینم وگرنه دشمنان ، ایران رو ویران میکردن.
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      5 0
      آقای شریعتمداری، حرف حق گفته و ذات فتنه‌گران را نشان داده. با دلیل و سند. البته مردم هم در عمل عملکرد فتنه‌گران و سردسته‌شون میریزید ملعون رو دیدن که آخرین نمونش، توهین به شهداء بود. پس ذوق تو به خاطر توهین به حق و فریب‌کاری این جماعت افسادطلب است.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 0
    آرمین دیگه شورشو درآورده
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 0
    کی تموم میشه؟
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 8
    ناز نفس آرمین
    • BE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      8 1
      از بوی تعفن خوشت میاد برو بغلش کن
    • BE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      5 0
      حرف رایگان زده ، چه چه که نزده
    • نون IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 0
      متاسفم برات
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      2 0
      تعریف از کفر و ظلم و فساد که مظهر بارزش ضدانقلابی‌گریست، فقط از دل‌های تاریک و شیطانی بر می‌آید که گناه، ذائقه‌شان را خراب کرده، خیلی چیزها را نمی‌بینند، نمی‌شنوند و نمی‌فهمند. مثل مریضی که بوی گند فاضلاب را نمی‌فهمد و در آن شنا می‌کند.
  • BE ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 1
    محسن آرمین دیگه از کدوم جهنم دره ای اومده ؟ درد و بلای جناب شریعتمداری بزرگوار بخوره تو سرش ، ... بر سرت زیبا کلام ، جونت در بیاد موسوی کذاب به حق محمد و آل محمد ، الهی وربپری فائزه
  • BE ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 1
    محسن آرمین ساکت باش بی تربیت بی شخصیت ،
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 6
    چه طور شریعتمداری هر چی دوست داره میتونه بگه ولی بقیه نمیتونن؟
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      3 2
      هر چی دوست داشته نگفته. ماهیت افسادطلبان رو افشا کرده و با استناد به اسناد و همچنین جلسات این قشر شیطانی با عوامل آمریکا، رسوایشان می‌کند. شما با دشمن ساخت و پاخت می‌کنید مشکل ایشان است؟!
  • BE ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 2
    درود بر حسین شریعتمداری
  • BE ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 1
    در فتنه ۸۸ موقعی که میخواستند یکی از این منافقین رو دستگیر کنند ، رفت زیر یک خر پناه گرفت ، از او پرسیدند زیر خر زبان بسته چه میکنی ؟ او در جواب گفت ، من بیگناهم من تازه الان به دنیا اومدم ، او کسی نبود جز محسن آرمین
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 0
    لعنت بر محسن آرمین ملعون
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    5 0
    محسن آرمین ، تاجزاده ، حجاریان و..یک مشت تروریست منافق فتنه گر هست . این اوباش عمری است بدترین فحش و تهمت و توهین را همراه با ضد انقلاب نثار حاج حسین شریعتمداری می کنند سکوت و صبر استاد شریعتمداری خارق العاده است . اما این هتاکان بی ادب منافق بالاخره تادیب بشوند .
  • هموطن IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 6
    سلام با محسن آرمین کاری ندارم ولی این آقای شریعتمداری به هر کسی دلش خواست تهمت زده است
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      3 1
      این حرفت دروغ محضه...من خودم منتقد کیهان هستیم ولی دو چیز رو هرگز در روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری مشاهده نکردم : 1-«دروغ» 2-«خیانت»....ولی میرحسین موسوی و آرمین و تاجزاده و حجاریان و امثالهم ، اسطوره های .... و دروغگویی علنی در ملاءعام در عصر حاضر هستن..عجله نکن. تاریخ قضاوت خواهد کرد..به قول شاعر «...که بعد از روزگار ما.. بسی گردش کند گردون ، بسی لیل و نهار آرَد.»
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      3 2
      اولا بیخود می‌کنی به حرفای آرمین کاری نداری. در قضاوت میان دو طرف باید به حرفای دو طرف کار داشت. ثانیا، اگر آقای شریعتمداری عزیز تهمتی زده بود، با وکلای مزدورتان از داخل و خارج اثبات می‌کردید و حکمش را می‌گرفتید. جوجه ضدانقلابایی مثل تو سال‌هاست شنیده‌های پوچ‌شون از ایشان رو بدون اندک اطلاعی مثل طوطی تکرار می‌کنن. چون هدف‌تان کشف حقیقت نیست. کنار گذاشتن قانون خدا و برپایی فساد است.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      4 0
      اولا بیخود می‌کنی به حرفای آرمین کاری نداری. در قضاوت میان دو طرف باید به حرفای دو طرف کار داشت. ثانیا، اگر آقای شریعتمداری عزیز تهمتی زده بود، با وکلای مزدورتان از داخل و خارج اثبات می‌کردید و حکمش را می‌گرفتید. جوجه ضدانقلابایی مثل تو سال‌هاست شنیده‌های پوچ‌شون از ایشان رو بدون اندک اطلاعی مثل طوطی تکرار می‌کنن. چون هدف‌تان کشف حقیقت نیست. کنار گذاشتن قانون خدا و برپایی فساد است.
  • ابوالحسن IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 1
    حیف عنوان اصلاح طلب که به این جماعت اطلاق می شود.معلوم می شه آقای شریعتمداری آب جوش رو همون جایی ریخته که باید می ریخت که سوزش داد این غربگدا رو درآورده،دمش گرم
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    6 1
    افسادطلبان، سربازان احمق شیطان و آرمین، مریضی ذهنی و روحی است.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    آرمین طبق وظیفه ش عمل کرده!!!!!
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    این که اسم طرف مقابل را ناقص میگه و شریعتمدار خطاب می‌کنه از نظر روان‌شناسی خیلی معنا دارد. این رفتار، نشانه باطن به شدت کثیف و بیمار جماعت افسادطلب است که دست خالی خود در استدلال را با توهین می‌خواهند پر کنند و با تحقیر طرف مقابل، او را از چشم مخاطب بیندازند. یک شیوه شیطانیست
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    محسن آرمین اشتباه کرد
    • BE ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      2 1
      صحیح است ، او غلط کرد اشتباه کرد و گل زیادی خورد
  • NL ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 1
    آرمین و اصلاح طلبا با حمایت از موسوی که علنا از داعش و اسراییل دفاع کرده باید بعنوان تروریست شناخته بشن تکرار نقش کلاه سفیدها در حمایت از داعش و تروریستها در سوریه.پروژه فراماسونری ققنوس موسوی و پهلوی و رجوی به خودشون برگشت!
  • محمد IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 1
    بعد وقایع ۸۸، تا دوسالی تلویزیون یه فصای باز گفتگو میذاشت که خیلی خوب بود، آقای شریعتمداری حرف جالبی زد که برای خودم مهم بود: در جواب سوال مجری که بهش گفت یه دلیل انتقاد از رفتار شما اینه چرا به خیلی ها انگ وابسته به سروبس های خارجی میزنید؟ شریعتمداری جواب داد: به سرنوشت تمام اینهایی که طی این سال گفتم برید نگاه کنید، یا فتنه گر دراومدن، یا خائن به منلکت دراوندن یا رفتن اونور همین الان برای غرب مشغول کارن!!!! گفت اگه میتونید فقط یک مورد حتی یک مورد مثال بزنید که کیهان در مورد روبط با سرویس های خارجی دروغ گفته باشه!!!! اینکه آرمین اینجا اصلاح طلبه و دخترش کارمند دفتر جان کری!!!! تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 1
    شعار امثال محسن آرمین بی تربیت در فتنه88این بود: ادب مرد به ز دولت اوست!!!!! وقتی پدر ومادرش برای تربیتش کم کاری کردن نتیجه اش میشه توهین وهتاکی نسبت به استدلال حاج حسین شریعتمداری عزیز با بصیرت ونقطه زن ، که معلومه دقیق توخال زده که صدای این جماعت به بدوبیراه وتوهین بلندشده!
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    3 2
    آرمین هرچی لایق خودش بوده به استاد شریعتمداری نسبت داده درود بر جناب آقای شریعتمداری سردار رسانه انقلابی
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    چقدر خوبه آقای شزیعتمداری عزیز از سوابق آرمین مطلبی بگذاره
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 1
    یقینا کسی که طوق بندگی شیطان را بگردن انداخت بادیگرشیاطین واصحابشان دریک صف هستند میر یزید با ایستادن جلوی انقلاب وفتنه برپاکردن و حمایت از اغتشاش وهتاکان روز عاشورا پیروی دوستی از غرب پله اول است
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    4 1
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    2 4
    روزنامه مشرق نیوز جرات چاپ نظر مخالفانش را ندارد وجودش را ندارد
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 3
      رسانه که میگن یعنییییی این
    • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      1 1
      روزنامه !!!!!!!!
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    1 1
    فرق شریعتمداری با آرمین در این است که آرمین حرف می زند و به زندان می رود اما شریعتمداری حرف می زند و طرف مقابل را به اوین رهسپار می کند چرا؟ زیرا آرمین بر علیه انقلاب تهمت می زند و توهین می کند و ابستگی خود به فتنه و غربیها را آشکار می کند اما شریعتمداری اسناد همه فتنه گری های اینها را به قوه ضائیه ارائه می دهد بدون اینکه کسی بتواند آنرا رد کند به همین خاطر اسات که آرمین را روانی می کند و همچون افراد روانی حرف می زند
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    اصلاح طلبان....
  • US ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    خیلی جالبه اندازه ای که مرغ پخته خندش میگیره
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 1
    استاد شریعتمداری رو خیلی سال پیش (اواخر دوره خاتمی) در نمایشگاه کتاب دیدم که زیر یک خیمه برپا شده در محوطه، تنها بر یک صندلی نشسته بود و جماعت دور تا دور ایشون در قالب سوال، هتاکی و اهانت می کردند. و او چه صبورانه و مشفقانه پاسخ می داد. از همون روز شیفته و مریدش شدم تا همیشه.
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    اکثر اصلاح طلبها همین طوری اند و فقط ادعاهای پوچ دارند
  • DE ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    مشکل اصلاح طلبها اینه که یواش یواش وارد زندگی لاتچری و اشرافی شدند و با دلالی و شیتیل و پارتی و رشوه و حقوقهای نامربوط نجومی و تقسیم مال و اموال و پست و مقام بین خودشون به یک سطح رفاهی از زندگی رسیدند که چشم پوسی از آن دیگر غیر ممکن است .لذا کار آسانتری را در دستور کار قرار دادند آنهم چشم پوشی از خدا و حق و حقیقت و عدالت و استقلال کشور ....و در حقیقت دوست را به رفیق و رفیق بازی فروختند. و ترس از قانون کجا آورده ای که بالاخره کم کم سراغشان خواهد رفت بسیاری از آنان را در غرب پراکنده کرد . برای همین همیشه دنبال آشتی ملی و صفر کردن کنتورهای دزدی و فساد و در رفتن از تعقیب قانون هستند. آنها درست شدنی نیستند زیرا از اول هم درست نبودند که حالا خراب شده باشند. فساد شروع دارد ولی پایان ندارد.وقتی به اینها گفته شود در زمین فساد نکنید اتفاقا همینها میگن اختیار داری ما فساد کنیم؟؟ ما خومون اصلاح گریم .
  • CA ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 0
    درود بر آرمین نفهم و میرحسین مجنون
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
    0 0
    بچه شیطانی از شیطانی درمقابل دشمن شیطان دفاع کرده مگر عجیب است چه توقعهایی دارید
  • اویس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    از کوزه همان تراود که در اوست عصبانیت منفجر کنند ارمین دلیل چیست ؟که بی نزاکتی درونیش را هویدا کرده شخص رسوای موضوع سندرا بی گناه وافشا کننده و سند را گنهکار میداند شایدهمجنس بودنش با میرحسین موجب فوران کثافت درونش شده ؟ویا احساس وجود اسنادی نزد افشاکننده که مربوط به وی میباشد ؟باعث زیر سؤال بردن این افشاگری وبنوعی فرار روبه جلو وی شده الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس