انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس و ابهام در چند بخش

قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.

به گزارش مشرق، خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران در حالی جریان دارد که ۱۵ درصد از سهام دو باشگاه در سال ۱۴۰۰ عرضه اولیه شد تا هواداران دو تیم بتوانند آن را خریداری کنند.

فروش عرضه اولیه سهام دو باشگاه سبب شد تا هر دو باشگاه بودجه نقل و انتقالات تابستانی خود را نسبت به گذشته به طور بی سابقه‌ای افزایش دهند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تنها یک هفته پس از اینکه اعلام کرد بابت حق پخش تلویزیونی بازی‌های این تیم اجازه لازم را به صدا و سیما نمی‌دهد در یکی از برنامه‌های ورزشی شبکه سوم سیما حاضر شد تا نشان دهد چندان هم روی این موضوع جدی نیست.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای دفاع از عملکرد خود در دوران مدیریت صحبت‌های ضد و نقیض مالی داشت که ابهاماتی را هم به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید:

رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس فاش شد

نامه ارسالی باشگاه پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی درباره میزان هزینه کرد برای قراردادهای فصل جاری منتشر شد که شامل چهار بند بود:

۱- مجموع قرارداد کادر فنی ایرانی (۱۴ نفر): ۳۳۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (معادل سی و سه میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان)

۲ - مجموع قرارداد کادر فنی خارجی (۳ نفر): ۴۱۰ هزار دلار

۳- مجموع قرارداد بازیکنان ایرانی (۲۲ نفر) ۱,۵۳۷,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (معادل یکصد و پنجاه و سه میلیارد و هفتصد و هشتاد و پنج میلیون تومان)

۴- مجموع قرارداد بازیکنان خارجی (۳ نفر): ۶۸۵ هزار دلار

این نامه در تاریخ ۲۴ مردادماه یعنی روز گذشته در حالی به امضای درویش رسیده است که طبق گفته وی، قرارداد «یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی در آن گنجانده نشده است. قراردادی که پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار دلار برای پرسپولیس آب خورده است.

درویش در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی پرداخت ۴۲ میلیارد تومان از بدهی‌های سرخپوشان شد که در این نامه نیز به آن هیچ اشاره‌ای نکرده است.

نکته قابل تأمل دیگر عدم توجه به تیم‌های پایه و بودجه آنها است. آکادمی باشگاه پرسپولیس به عنوان بخش غیر قابل تفکیک در این نامه هیچ جایی ندارد و شفاف سازی در این مورد صورت نگرفت.

مسأله‌ای که در نامه ارائه شده از سوی مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آبی پوشان نیز مشهود است اما او فعلاً توضیحی در این باره نداده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    4 1
    این مبلغی که برای مجموع قرارداد بازیکنان نوشتن(150 میلیارد تومان)مبلغ قرارداد ترابی-صادقی-پورعلی گنجی-بیرانوند-اسماعیلی فر-رفیعی و گولسیانی.. یعنی بقیه بازیکنان دارن مجانی بازی میکنن؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس