کد خبر 1408586
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
۳ مهاجم سرشناس انگلیسی در لیست خرید پرسپولیس؟/ مذاکرات محرمانه برای جذب زوج لوکادیا

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص خرید مهاجم دوم خارجی پرسپولیس منتشر شده است.

به گزارش مشرق، با اینکه باشگاه پرسپولیس اصرار دارد خبری از مذاکره با گزینه جدید یارگیری به رسانه‌ها ندهد اما بازهم اسامی‌ای مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس به‌دنبال مذاکره با آنهاست. گفته می‌شود گزینه‌های انگلیسی به یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس معرفی شده‌اند و این باشگاه می‌خواهد شرایط جذب این نفرات را جویا شود. جالب است وقتی به رزومه این نفرات نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم همگی سن‌وسال بالایی دارند و زمانی در تیم‌های مطرح بازی می‌کردند و امروز یا رسما تیمی ندارند یا برای تیم‌هایشان خیلی کم بازی می‌کنند. بد نیست نگاهی به این اسامی بیندازیم!

دو بازیکن انگلیسی نام‌شان مطرح‌شده که ظاهرا هردو متولد سال ۱۹۸۹ هستند و هردو ۳۳ سال سن دارند. یکی دنیل آندره استوریج که مدتی است تیم نداشته و آخرین‌بار برای تیم پرث گلوری استرالیا بازی می‌کرده و گلی هم برای این تیم نزده است. البته او سابقه بازی در تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول و ترابوزان اسپور را هم دارد و برای تیم ترکیه‌ای فقط ۴ گل به ثمر رسانده است. برخی می‌گویند در فوتبال ایران چنین مهاجمی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. او ۱/۸۰ متر قد دارد و مهاجم تخصصی است.

۳۳ ساله بعدی نامش اندی کارول است و سابقه بازی در تیم‌های وستهام و لیورپول و نیوکاسل را دارد. از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ برای تیم‌های نیوکاسل و ردینگ بازی کرده و کلا یک گل در این مدت به ثمر رسانده است! او ۹۳/۱ متر قد دارد و مهاجم تخصصی است و به نظر می‌آید که از نظر قدوقواره موردتایید گل‌محمدی خواهد بود اما سوال این است که آیا واقعا با این نفرات مذاکره شده است؟ باشگاه پاسخ صریحی در این خصوص نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

 پیرمرد ۳۵ساله

نام فریزر کمپل هم به‌عنوان مهاجم موردنظر پرسپولیسی‌ها به گوش می‌رسد. مردی که متولد ۱۹۸۷ است و ۳۵ سال سن دارد. او از سال ۲۰۱۹ تاکنون در تیم لیگ یکی هادرزفیلدتاون انگلستان بازی کرده و در ۹۲ بازی انجام‌داده ۱۰ گل هم به ثمر رسانده است. او ۱/۷۲ متر قد دارد و از سایر گزینه‌ها کوتاه‌قدتر است.

 اسم‌ها سرکاری است؟

نمی‌دانیم چطور چنین اسم‌هایی مطرح می‌شود. البته مشخص است که چنین نام‌هایی از طریق ایجنت‌ها یا خود باشگاه دراختیار برخی رسانه‌ها قرار می‌گیرد. اسم‌هایی که مطرح‌شدنش بسیار عجیب به نظر می‌آید. برخی می‌گویند این اسم‌ها همین‌طوری مطرح می‌شود تا باشگاه با آرامش به‌دنبال نفر اصلی موردنظر خودش باشد. هرچند با توجه به مسائل خاص مالی باشگاه پرسپولیس معرفی چنین نفراتی، غیر از مانگا چندان دور از ذهن نمی‌تواند باشد.

 روابط بین‌الملل پرسپولیس: نمی‌توانیم اطلاع‌رسانی کنیم

یکی از نفراتی که توانستیم با او در باشگاه پرسپولیس همکلام شویم، امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل سرخ‌های پایتخت بود که در ترکیه با لوکادیا مذاکره کرد و به توافق رسید. او در پاسخ به این سوال گفت: «با توجه به مشکلاتی که در گذشته برای جذب نفرات موردنظرمان به وجود آمد، جذب این مهاجم جزء سکرت‌ترین اقدامات باشگاه محسوب می‌شود. ما سر جذب لوکادیا با دردسرهای زیادی روبه‌رو شدیم و نمی‌خواهیم این مشکلات درحال حاضر به وجود بیاید. برای همین از دادن هرگونه اطلاعات معذوریم و زمانی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که نتیجه مذاکرات قطعی و نهایی شده باشد.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید رضایی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    2 0
    لنگپولیس ها و شیشتقلالی ها عادت به جذب پیرمرد ها دارند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    است! او ۹۳/۱ متر قد دارد و مهاجم تخصصی » 93 متر قد!!!!!!!!!!!!!! یا ابلفضل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس