کد خبر 1408568
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

0 تا 100 مراحل ثبت تغییرات شرکت در تبریز با مدیران ثبت

شرکت ها در بسیاری از موارد نیاز دارند در اطلاعات ثبت شده در زمان تاسیس شرکت تغییراتی اعمال کنند که کاری تخصصی و زمانبر است. تمام تغییرات نیازمند تنظیم صورتجلسات تغییرات، ثبت در سامانه سازمان ثبت شرکت ها و اخذ آگهی تغییرات و ارسال به روزنامه رسمی و کثیراالنتشار است.

ثبت تغییرات شرکت شامل تغییرنام، تغییر اعضاء هیئت مدیره، فروش سهام، تغییر محل شرکت، تاسیس و یا به اتمان رسیدن کار شعب، تغییر نوع بهره برداری از شرکت، تغییر شرکا (ورود و خروج آن ها)، افزایش و کاهش سرمایه، تغییر در اساسنامه و قوانین شرکت، همه این تغییرات ذکر شده بر مبنای قانون تجارت باید به ثبت برسد و این امر نیاز به صورتجلسات و پیگیری دارد.

گاهی اوقات ممکن است شما پس از ثبت شرکت در تبریز تصمیم بگیرید که برخی از موارد آن را تغییر دهید. موارد قابل تغییر شرکت شامل نام شرکت، محصول شرکت، مکان شرکت و ... است که همه این ها روندی نیز دارند و باید مراحل قانونی را برای تغییر آن ها در نظر گرفت و اعمال کرد. در .ادامه درباره مراحل تغییر شرکت و تغییر نام شرکت مطالبی عنوان شده است.

0 تا 100 مراحل ثبت تغییرات شرکت در تبریز با مدیران ثبت

تغییر نام شرکت پس از ثبت در تبریز

تغییر نام شرکت نیز به گونه ای است که بسیار مهم می باشد و همانند مسئله هزینه ثبت شرکت از نکات مهم در تاسیس شرکت شما است. ممکن است که شما اهمیت نام شرکت را متوجه نشوید اما باید بدانید که این نام بسیار مهم است و شرکت هایی موفق هستند که نام خوبی داشته باشند و تغییر آن گاهی اوقات ممکن است باعث کاهش روند سود دهی برای شرکت باشد. پس باید دقت لازم را برای انتخاب نام شرکت به کار برد.

حال اگر شما تصمیم بگیرید که نام شرکت خود را تغییر دهید باید شرایط خاصی را رعایت کنید و باز هم توجه داشته باشید که نام تکراری انتخاب نکنید و نامی که انتخاب می کنید خاص باشد. اگر به دنبال نام های سه بخشی باشید امکان تکراری بودن نام بسیار کم می شود. البته تغییر نام شرکت تغییری مجاز می باشد و علت آن الزم نیست که مشخص باشد و به لحاظ حقوقی کار راحتی است. تغییر دادن نام شرکت باعث تغییر شماره ثبت شرکت نمی شود و فقط در اختیار مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

مدارک لازم برای تغییر نام شرکت در تبریز

البته باید برای تغییر نام یک سری شرایط را رعایت کرد و برای این کار باید به سامانه شناسه ملی مراجعه کنید. برای تغییر شرکت یک سری مدارک لازم است که ما در زیر آن ها را برای شما نام می بریم:

کپی شناسنامه و مدارک شناسایی تمامی اعضای شرکت و سهامداران

صورت جلسه ای مبنا بر تغییر شرکت

کپی از آگهی تاسیس و روزنامه رسمی

کپی از تغییرات اخیر شرکت

... و

0 تا 100 مراحل ثبت تغییرات شرکت در تبریز با مدیران ثبت

آشنایی با مراحل تغییر شرکت

برای تغییر دادن شرکت یک سری مراحل الزم است که شما باید آن ها را لحاظ کنید. ما در این جا تمامی این مراحل را با جزئیات کامل برای شما توضیح خواهیم داد:

  • در مرحله اول شما باید یک مجمع عمومی فوق العاده تشکیل دهید و تغییرات خود را در آن تصویب نمایید. پس از تصویب باید صورت جلسه تشکیل دهید و آن را تنظیم کنید و همه سهامداران و شرکا آن را امضا کنند و با آن موافقت داشته باشند. اگر تعداد شرکا باالی ۱۲ نفر باشد باید فقط سه نفر به نمایندگی بقیه اعضا صورت جلسه را امضا نمایند.
  • در مرحله بعد باید بعد از سه روز تمامی مدارک مورد نیاز را از طریق سامانه ثبت شرکت ارسال کرد و روند تغییر شرکت را طی کرد.
  • مرحله بعدی تغییر شرکت یک ماه دیگر می باشد و بعد از تایید شدن اولیه باید شما به صورت حضوری به اداره ثبت بروید و حق ثبت را بپردازید و یک سری تشریفات اداری را نیز طی کنید.
  • در مرحله دیگر بعد از این که ایراد های وارده بررسی شد، آگهی مبنا بر تغییر نام شرکت باید منتشر کنید. برای این تغییرات باید تمامی اعضا موافقت خود را اعالم کنند و تغییرات را بررسی کنند و اگر نیازی بود آن ها را تصحیح کنند. گاهی اوقات ممکن است شما بخواهید فقط موضوع شرکت را تغییر دهید. باید بدانید که موضوع شرکت هدف فعالیت شرکت است. اما اگر اعضا قصد تغییر موضوع شرکت را داشته باشند می توانند آن را تغییر دهند که تغییر موضوع نیز روند های خاص خود را دارد و تمامی سهامداران باید صورت .جلسه ای را بر این مبنا تنظیم و امضا کنند.

در نهایت باید بگوییم که یک سری مدارک برای این تغییرات الزم است که شما باید همه آن ها را ارائه دهید و روند تغییر شرکت را طی کنید. گاهی اوقات تغییر شرکت ممکن است باعث متضرر شدن شما شود و شما پس از تغییر شرکت در سال های اول آن میزان سود دهی را نسبت به قبل نداشته باشید و شرکت و محصول شما رو به افول برود. اما اگر شما همان اول و در زمان تغییر شرکت هدفتان را به صورت جدی پیش ببرید امکان موفق شدن و سود دهی از همان ابتدا برای شما فراهم می شود. تمامی ضرر ها و سود ها در شرکت پس از تغییر به سهام داران بستگی دارد. همچنین .برای ثبت شرکت در تبریز و ثبت برند در تبریز و سایر شهر های بزرگ و کوچک نیز چنین مقرراتی وجود دارد

0 تا 100 مراحل ثبت تغییرات شرکت در تبریز با مدیران ثبت

مدیران ثبت، مطمئن و متخصص در امور ثبتی

مجموعه مدیران ثبت یکی از معتبر ترین و کامل ترین مجموعه های موجود در کشور است که به خدمات ثبتی و اداری می پردازد. بنابراین اگر قصد دارید که برند خودتان را ثبت کنید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می کنند. این شرکت کامل ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. همچنین به عنوان یک شرکت خدمات اداری با رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشته و از همان اوایل فعالیت خود، با افتخار توانسته اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب نماید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: 04135573287


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس