کد خبر 1408524
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
کشف ۱۴۰ سلاح جنگی غیر مجاز در شوش

دادستان شهرستان شوش از دستگیری ۱۴۰ قبصه سلاح جنگی و دستگیری دو نفر قاچاقچی خبر داد.

به گزارش مشرق، سجاد اسدی مهر دادستان شهرستان شوش دانیال(ع) در خصوص انهدام یک باند قاچاق سلاح اظهار کرد: طی یک عملیاتی غافلگیرانه تعداد ۱۳۸ قبصه سلاح کلت کمری - یک قبضه سمینوف و یک قبضه دو لول شکاری کشف و ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر شد که کشف این حجم از سلاح بصورت یکجا تاکنون بی سابقه بوده است.

وی در خصوص جزئیات این عملیات گفت: طبق اطلاعات کسب شده از منابع خبری و رصدهای اطلاعاتی باندهای قاچاق سلاح توسط پلیس امنیت استان متوجه ورود یک محموله سلاح به استان شدیم.

دادستان شهرستان شوش در ادامه بیان کرد: از آنجا که اطلاع پیدا کردیم محموله در شهرستان شوش قرار است انبار شود لذا تا ورود محموله به شهرستان، دستورات لازم صادر شد.

اسدی مهر همچنین افزود: امروز با همکاری پلیس امنیت استان و فرماندهی انتظامی شهرستان مخفیگاه آنها که مواقع در شهرک دانیال بود شناسایی شد و طی یک عملیات غافلگیرانه بدون هیچ گونه تلفاتی منهدم شدند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: امنیت جان، مال و روان مردم جزء خط قرمزهای دستگاه قضا است و هر کس بخواهد خللی در آن ایجاد کند قاطع و بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با آنها مطابق قانون برخورد می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    2 0
    سلام و درود فراوان
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      0 0
      ظاهرا که یه جور دسیسه برای شورش بوده که بحمدالله تمام شده...
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 1
    قجر از رو نمیره بازم برای شورشیهاش میفرسته.
  • سیروس IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    4 1
    کار موساد و سیا و پول عربستان سعودی برای نا امنی کشور عزیز ایران .دست بچهای اطلاعات درد نکنه شیر مادرشون حلالشون
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    1 0
    آقایان قوه قضاییه محاربه شاخ و دم ندارد اینها مشتی آهن نیست اینها تهش گلوله هایی می شود که یا به سمت نیروهای امنیتی شلیک می گردد و یا باعث سلب امنیت از مردم می شود . دود لی تدبیری و شل گیری شما عاقبت دامن همه را خواهد گرفت
  • علی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    پلیس امنیت هم یکی از یگانهای اطلاعاتی وامنیتی کشور است . ولیکن بدون هیاهو و بزرگ نمایی کارهای بزرگی را انجام می‌دهد و گمنام است و اخبارش هم گمنام. کافی بود نصف این کشفیات توسط وزارت اطلاعات ویا اطلاعات سپاه کشف شده باشد . چه تیترهایی و چه خبرهایی میزدند‌ ‌تا یک هفته در صدر اخبار بود . !!!!
  • ناشناس IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    ظاهرا برنامه های برای کشور دارن مسولین امنیتی هوشیار باشند اینقدر اسلحه کار قاچاقچی اسلحه نیست بعد اسلحه تک تیر انداز واین همه کلت احتمالا این کلتها برای شلوغی‌ها وتظاهرات آینده می‌خواند قوه قضایه برای این افراد حکم محارب ببدهد نه قاچاقچی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس