کد خبر 1408425
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
ویدیوچکی که صدای همه را درآورد +عکس

در جریان دربی لندن، کارشناسان و کاربران شدیدا از ویدیوچک و داور انگلیسی انتقاد کردند و مدعی شدند که هر ۲ گل اسپرز به اشتباه به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس، چلسی در دربی لندن به مصاف تاتنهام رفت و در یک بازی هیجانی و جذاب به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

در این مسابقه جدای از مسائل تاکتیکی و درگیری کونته و توخل، انتقادات بسیار زیادی از داور مسابقه یعنی «آنتونی تیلور» و ویدیوچک شد.

ویدیوچکی که صدای همه را درآورد +عکس

هواداران چلسی و دیگر تیم‌ها معتقد بودند که داور در این مسابقه اشتباه قضاوت کرده و هر ۲ گل اسپرز باید مردود اعلام می‌شد.

توماس توخل نیز پس از پایان بازی شدیدا از تیلور انتقاد کرد و عملکرد او را ضعیف دانست و مدعی شد که هر ۲ گل تاتنهام اشتباه بوده است.

او در واکنش به اخراج شدن خودش پس از درگیری با کونته گفت: یک تصمیم ضعیف دیگر از داور مسابقه گرفته شد. او هفته آینده می‌تواند قضاوت کند ولی من نباید کنار تیمم باشم!

ویدیوچکی که صدای همه را درآورد +عکس

نکته مهم در این مسابقه که بیشتر از هر چیزی مورد انتقاد قرار گرفت، پیش از صحنه گل دوم و تساوی بخش تاتنهام بود. زمانی که در لحظه زدن کرنر ، کریستین رومرو، مدافع تاتنهام موهای مارک کوکوریا، مدافع چلسی را از پشت کشید ولی داور و ویدیوچک این بازیکن خطاکار را جریمه نکرد.

بسیاری از خبرنگاران،‌ کارشناسان و علاقه‌مندان به لیگ برتر در فضای مجازی شدیدا به ویدیوچک ایراد گرفتند و مدعی شدند که چطور چنین صحنه‌ای از دید آنها پنهان مانده است.

ویدیوچکی که صدای همه را درآورد +عکس

آنها سر گل اول نیز شدیدا به داور مسابقه و داوران اتاق ویدیوچک ایراد گرفتند و مدعی شدند که گل هویبریگ هم به خاطر خطای بنتانکور مقابل هاورتز و هم به خاطر قرار داشتن ریچارلیسون در ناحیه آفساید باید باید مردود اعلام می‌شد.

این ۲ گل مشکوک تاتنهام باعث شد تا دوباره در هفته دوم انتقادات از VAR را به اوج برساند.

ویدیوچکی که صدای همه را درآورد +عکس

توخل پس از پایان مسابقه گفت: از کی تا حالا در فوتبال می‌توان موی یک بازیکن را کشید و با جریمه روبه‌رو نشد!؟

باستین شواین اشتایگر، ستاره سابق فوتبال آلمان در واکنش به قضاوت آنتونی تیلور نوشت: داور دارد چه کار می‌کند؟ قضاوت او باورنکردنی است!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    بله انگلیس خوبست که نجاد پرستی دروجوذشان نهادینه شده است ......مشرق روسیه بداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس