کد خبر 1408054
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
خروج یک بازیکن از لیست استقلال قطعی شد/ ۲ گزینه پیش روی ساپینتو

با بازگشت سیاوش یزدانی به استقلال این باشگاه مجبور است نام یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.

به گزارش مشرق، بعد از کش و قوس‌های فراوان سیاوش یزدانی موفق شد معافیت دائم خود از خدمت سربازی را دریافت کند. این مدافع باتجربه که در ماه‌های گذشته سرباز نیروی دریایی ارتش بود، از حدود یک ماه پیش برای دریافت کفالت پدرش اقدام کرد و در نهایت امروز تاییدیه معافیت خود را گرفت. یزدانی قرار است فردا به انزلی برود و با انجام مراحل اداری رسما معافیت خود از سربازی را بگیرد.

نکته مهم درباره سیاوش یزدانی مقصد آینده او در فوتبال ایران است. مدافع سابق تیم ملی زمانی که از استقلال جدا شد، یک فصل و نیم دیگر با این تیم قرارداد داشت و حالا با توجه به دریافت معافیت بازیکن آبی ها محسوب می‌شود.

مسئولان استقلال که در اوایل نقل و انتقالات امید زیادی به بازگشت یزدانی به جمع نفرات خود داشتند اما با جلو رفتن زمان از معافیت این بازیکن ناامید شدند و اقدام به جذب بازیکنان پرتعداد کردند. حالا کار به جایی رسیده که لیست بازیکنان بزرگسال استقلال با حضور ۲۰ بازیکن بسته شده و عملا جایی برای بازگشت یزدانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین بمب استقلال ترکید

این در حالی است که بدون شک استقلال از ستاره سابق خود به سادگی نمی‌گذرد و به احتمال زیاد شاهد بازگشت او به لیست آبی ها خواهیم بود. البته که در این شرایط نام یک بازیکن باید از لیست استقلال خارج شود. به همین خاطر و به احتمال فراوان شاهد جدایی یک نفر از جمع نفرات ریکاردو ساپینتو طی روزهای آینده خواهیم بود تا جا برای یزدانی باز شود.

در فضای کنونی محتمل ترین بازیکن برای جدایی از استقلال سیدمحمدحسینی است. مدافع تیم هوادار در فصل گذشته یکی از اولین خریدهای تابستانی استقلال برای پست دفاع وسط بود که در بازی های دوستانه نیز عملکرد خوبی داشت و ساپینتو را راضی کرد اما حالا با توجه به اینکه بازگشت یزدانی ترافیک زیادی در خط دفاعی ایجاد می‌کند احتمال جدایی حسینی از جمع آبی ها وجود دارد.

خروج یک بازیکن از لیست استقلال قطعی شد/ ۲ گزینه پیش روی ساپینتو

استقلال حالا به غیر از یزدانی در مرکز خط دفاعی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و سیدمحمدحسینی را در اختیار دارد که این تعداد دفاع وسط برای یک تیم چندان معقول نیست. به همین خاطر به نظر می‌رسد یکی از محتمل ترین گزینه ها برای جدایی از استقلال حسینی باشد.

از سوی دیگر با توجه به اضافه شدن محمدمحبی و مهدی قایدی به جمع استقلالی‌ها احتمال دارد ساپینتو به یکی از مهاجمان تیمش اجازه جدایی بدهد. اگرچه این مربی پرتغالی در بازی گذشته با سپاهان از ۷ بازیکن مختلف در خط حمله استقلال استفاده کرد اما بدون شک اضافه شدن کاوه رضایی، محمد محبی و مهدی قایدی ترافیک عجیبی را در خط حمله ایجاد می‌کند. به همین دلیل این احتمال هم می‌رود که برای خالی کردن لیست استقلال و اضافه شدن یزدانی نام یک مهاجم خارج شود و این بازیکن به تیم دیگری بپیوندد.

این در حالی است که باشگاه استقلال هیچ واکنش رسمی به موضوع جدایی یکی از بازیکنان برای بازگشت یزدانی نداشته است. حالا که گمانه‌زنی ها در خصوص جدایی یک بازیکن زیاد شده، به نظر می‌رسد ساپینتو و مدیران استقلال باید هرچه سریع‌تر تصمیم خود را در این باره بگیرند و نام بازیکنی که قرار است تیم را ترک کند، به رسانه‌ها بدهند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ES ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    4 1
    الان قیافه پیروزیچیا دیدنیه خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس