صادق ورمزیار

پیشکسوت استقلال گفت: پازل تیمی استقلال کامل نیست و با اضافه شدن محبی و قائدی بازهم پازل تیمی استقلال دچار مشکل است.

سرویس ورزش مشرق _ تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ برتر میزبان سپاهان بود که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود زردپوشان اصفهان به پایان رسید. رکورد شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر با این باخت شکسته شد و آبی‌پوشان پس از یک فصل بدون باخت، بازهم مزه شکست در لیگ را چشیدند. نکته قابل توجه در این بازی تقابل سرمربیان پرتغالی این دو تیم بود. ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو فصل اول حضور خود را در لیگ ایران تجربه می‌کردند و همین موضوع باعث بالا رفتن هیجان این مسابقه شده بود.

عملکرد سرمربی سپاهان در بین نیمه عالی بود/ اضافه شدن قائدی و محبی هم کمکی نمی‌کند

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال در گفتگو با مشرق در خصوص این بازی عنوان کرد: شروع مسابقات همیشه مهم و حساس است، به همین دلیل نتیجه بازی استقلال با سپاهان اهمیت بالایی داشت. این مسابقه اصلا بازی خوبی برای آبی‌پوشان نبود و یک شروع بد برای تیم ساپینتو در لیگ بیست و دوم  محسوب می‌شود. استقلال می‌توانست برنده این بازی باشد و یا حداقل نتیجه‌ای بهتر از شکست کسب کند. شاید نقاط ضعف استقلال باعث شد که نتواند از این بازی سربلند بیرون بیاید و دل به بازی‌های بعدی لیگ ببند. قطعا بازی‌های آینده برای استقلال سخت‌تر خواهد بود.

کاپیتان سابق استقلال درباره آنالیز دقیق سرمربی سپاهان در بین دو نیمه اظهار داشت: بی شک عملکرد سرمربی سپاهان در بین نیمه عالی بود. نیمه دوم، نیمه مربیان است و استقلال از این فرصت به خوبی بهره نبرد. شاگردان ساپینتو نتوانستند پوشش لازم را داشته باشند و نفرات استقلال در پست‌های اصلی‌شان نبودند. از طرفی بعد از گل اول سپاهان، استقلال مجبور به حمله شد و سپاهان در ضد حملات خودی نشان داد و موفق شد گل دوم را هم به استقلال بزند. در مجموع سپاهان از نیمه مربیان استفاده کرد و در نیمه دوم پیروز میدان بود.

عملکرد سرمربی سپاهان در بین نیمه عالی بود/ اضافه شدن قائدی و محبی هم کمکی نمی‌کند

ورمزیار در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب استقلال خاطر نشان کرد: پازل تیمی استقلال کامل نیست. با اضافه شدن محبی و قائدی بازهم پازل تیمی استقلال دچار مشکل است. یازده قسمت زمین آبی‌پوشان کامل نیست و مشکلاتی وجود دارد. اگر این مشکلات برطرف نشود، با آمدن دو یا سه مهاجم بهتر از قائدی و محبی به تیم، بازهم استقلال سخت نتیجه خواهد گرفت. استقلال باید پازل تیمی خود را کامل کند یا در چیدمان بازیکنان عملکردی بهتری داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال در کدام یک از قسمت‌های زمین دچار مشکل است، گفت: باید چند هفته زمان از شروع لیگ برتر بگذرد تا بتوان نقاط ضعف استقلال را به طور دقیق شناسایی کرد. انشاالله با تغییرات درون تیمی نقاط ضعف آبی‌ها برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    3 0
    محمد محبی بازیکن خوبیه قائدی هم عالیه / امیدوارم توی جام جهانی ببینمش/ علی علیپور هم عالیه
    • پری مجرد 43 ساله IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      خدا شفای عاجل و کامل به شما عنایت فرماید
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    نقطه ضعف استقلال هافبک ها هستن و گرنه در دفاع و حمله استقلال خوبه
  • حمیدرضا IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    *** از بازیکنان نجیب و با شخصیت فوتبال ایران ...
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 2
    من یه پرسپولیسی ام و از برد سپاهان خوشحالم امیدوارم فصل 22 با قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی سپاهان تمام بشه ،
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    0 0
    پازل تیمی با جادوگر فرهاد مجیدی کامل میشه خخخ اونم که با خودش برده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس