شرکت های تولید و واردات مواد شیمیایی و پلیمری در ایران و جهان

مواد شیمیایی و پلیمری در زندگی بشر مصارف بسیار زیادی دارند. به همین دلیل فعالیت شرکت های تولید و واردات مواد شیمیایی و پلیمری برای زندگی انسان‌ها بسیار حیاتی است. در حال حاضر سه کشور آمریکا، آلمان و چین بیشترین میزان فعالیت و تولید را در زمینه تولید مواد پلیمری در دنیا دارند. در این مقاله قصد داریم سه شرکت عمده فعال در زمینه تولید و واردات این مواد را به شما معرفی کنیم.

مواد پلیمری از آغاز زندگی بشر بر روی زمین مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در دوران معاصر نیز تقریبا تمامی صنایع موجود در دنیا به نوعی از مواد شیمیای و پلیمری در تولیدات خود بهره می‌برند، به طوری که استفاده از این مواد در برخی صنایع بزرگ،  باعث بروز تحول چشمگیر در آن‌ها شده است. به خصوص صنایع بسته‌بندی،‌ کشاورزی، حمل و نقل، پزشکی، الکترونیک،‌ خودروسازی،‌ ساختمان،‌ نساجی، نظامی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی و غیره.

شرکت دوپونت

شرکت دوپونت (DuPont) یکی از شرکت های تولید و واردات مواد شیمیایی و پلیمری در آمریکا است که تاسیس آن به سال 1802 باز می‌گردد. این شرکت را ایلودر ایرنه دوپونت ابتدا به عنوان یک کارخانه تولید باروت راه‌اندازی کرد. اما تحولات اساسی و چشمگیر در روند فعالیت این شرکت باعث شد تا شرکت دوپونت در سال ۲۰۰۹ نام خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ تولیدکننده مواد پلیمری و شیمیایی در دنیا مطرح کند.

این شرکت در سال‌های فعالیت خود تولید و توسعه انواع زیادی از پلیمرها را در دستور کار قرار داده است‌، از جمله وسپل(Vespel)، نئوپرن ، نایلون، کوریان(Corian)، تفلون، مایلار(mylar)، کولار، فیبر، و موارد دیگر. اما یکی از مهم‌ترین مواد پلیمری توسعه یافته توسط شرکت دوپونت، فرئون یا کلروفلوئوروکربن است که کاربرد بسیار زیادی در صنعت یخچال‌سازی دارد. دوپونت در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در این ماده ایجاد و آن را به یک ماده سازگار با محیط زیست تبدیل کرده است.

شرکت ایونیک

شرکت آلمانی Evonik جزء سه شرکت برتر تولید مواد شیمیایی و پلیمری در دنیا است، به طوری که محصولات این شرکت به بسیاری از کشورهای جهان صادر می‌شود. در عین حال ایونیک در بیش از 100 کشور دنیا دارای نمایندگی‌ است. تمرکز اصلی این شرکت تولید مواد شیمیایی با کاربرد و خاصیت ویژه است. مهم‌ترین ویژگی فعالیت‌های این شرکت استفاده از خلاقیت بالا در تولید محصولات و همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های به روز در تولید این محصولات است.

این شرکت به عنوان دارای بخش‌های متنوعی است که هر کدام از این بخش‌ها در زمینه تولید انواع مواد پلیمری با کاربردهای متنوع برای استفاده در صنایع متفاوت، فعالیت دارند. اما یکی از نکات جالب توجه درباره شرکت ایونیک این است که این شرکت در ایران نیز نمایندگی دارد. نمایندگی شرکت ایونیک با توجه به حضور 50 ساله در تولید مواد پلیمری و فروش آن در بازار ایران، همواره نام خود را به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان این مواد در کشور مطرح کرده است.

واردات مواد شیمیایی در ایران

تاکنون با دو شرکت عمده و بزرگ تولید مواد پلیمری و شیمیایی در ایران آشنا شدید. اما با توجه به نیاز بالای کشور به استفاده از این مواد در صنایع مختلف، واردات این مواد نیز ضروری است؛ چرا که تولید مواد پلیمری توسط شرکت دوپونت همه نیاز ایران به این مواد را به طور کامل تامین نمی‌کند. در این بخش به معرفی یکی از شرکت های تولید و واردات مواد شیمیایی و پلیمری می‌پردازیم، که بهترین و معتبرترین شرکت وارد کننده مواد شیمیایی در ایران است و در زمینه واردات این فعالیت گسترده‌ای دارد. به این ترتیب شما با ابعاد وسیع فعالیت این شرکت در زمینه تامین نیاز کشور به مواد پلیمری و شیمیایی بیشتر آشنا خواهید شد.

بسپارمارکت

شرکت های تولید و واردات مواد شیمیایی و پلیمری در ایران و جهان

بسپار مارکت با نام اصلی شرکت بازرگانی کیهان بسپار نیک اندیشان به عنوان یک شرکت وارد کننده مواد شیمیایی، فعالیت گسترده‌ای در راستای واردات، تامین و توزیع مواد اولیه برای صنایع مختلف دارد. این شرکت تولید مواد اولیه صنایع پلیمری، شیمیایی، رنگ و رزین، شوینده و غذایی را بر عهده دارد و در این راه از بهترین کارشناسان با تخصص بالا و تجربه کافی بهره می‌گیرد.

نحوه فعالیت بسپار مارکت

این شرکت با بهره‌گیری از کادری مجرب و توانا، و با در اختیار داشتن به روزترین و بهترین دستگاه‌های تولید مواد شیمیایی، انواع این مواد را با بالاترین میزان کیفیت تولید می‌کند. از سوی دیگر متخصصان این شرکت بر تمامی مراحل تولید به طور کامل و دقیق نظارت دارند تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری شود. این نظارت‌ها با دقیق‌ترین دستگاه‌های کنترل کیفیت صورت می‌گیرد و به این ترتیب مواد تولید شده در بهترین حالت از نظر کیفی قرار دارند. از جمله مهم‌ترین تولیدات این شرکت می‌توان به انواع کامپوزیت، پلاستیک و لاستیک و حلال‌ها اشاره کرد.

فعالیت‌های جانبی بسپارمارکت

این شرکت در زمینه آموزش‌های مربوط به صنایع دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند تا با استفاده از این روش بتواند مشکلات موجود در مسیر تولید مواد پلیمری را کاهش دهد.

کلام آخر

شرکت بسپار مارکت در زمینه واردات و تامین مواد اولیه فعالیت دارد و تلاش و تمرکز خود را بر روی تامین کامل نیازهای صنایع مختلف کشور قرار داده است. اگر شما نیز قصد خرید مواد پلیمری از basparmarket را دارید، می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه و نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنید. ضمن اینکه پس از سفارش محصول مورد نظر خود، از کارشناسان شرکت پیش‌فاکتور مربوطه را دریافت خواهید کرد و محصول با قیمت مناسب به شما عرضه خواهد شد. اما نکته جالب توجه در زمینه نحوه فعالیت شرکت basparmarket این است که این شرکت پیش از فروش محصول خود به شما، نمونه محصول خود را به شما ارائه می‌دهد تا شما با خیال راحت نسبت به کیفیت محصول، آن را خریداری کنید.

شرکت بازرگانی کیهان بسپار نیک اندیشان، در زمینه واردات انواع مواد اولیه صنعتی، تأمین و توزیع آن‌ها در سطح کشور فعالیت می‌کند. این شرکت در دسته‌بندی‌های متفاوتی، مواد اولیه شیمیایی داخلی و وارداتی صنایع مختلف مانند رنگ و رزین، کامپوزیت، که شامل تیتان، رزین، الیاف و سایر افزودنی ها می باشد و هچنین مواد پلیمری نظیر لاستیک، پلاستیک و … را عرضه می‌کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس