پرسپولسی ها بدانند شب دراز است و قلندر بیدار/ داور سر استقلال را برید تا پرسپولیس و سپاهان قهرمان شوند/ اتفاقاً خوب شد که استقلال باخت!

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه وضعیت داوری برای استقلال به شکلی از هفته اول استارت خورده که کاملا مشخص است دست‌هایی در کار است تا تیم هایی غیر از استقلال قهرمان شوند.

به گزارش مشرق، محمد نوری بازیکن اسبق استقلال، درباره شکست استقلال مقابل سپاهان و اتفاقات داوری این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی استقلال مقابل سپاهان را چطور ارزیابی کردید؟

با توجه به خروج استقلال از شرایط بدنسازی سخت، به نظر می رسید این تیم شادابی لازم را ندارد. از طرفی نرسیدن حردانی و کاوه رضایی به این بازی همچنین غیبت محبی و مرادمند باعث شده بود تا استقلال از این نظر هم تیم کاملش را نداشته باشد.

به نظر شما قایدی بیاید شرایط برای استقلال بهتر می‌شود؟

قائدی بازیکن تاثیرگذاری است و قطعا حضور او می‌تواند به روند رو به جلوی استقلال کمک کند. اما سپاهان هم تیم خاصی نبود. فکر می کنم تنها دو یا سه موقعیت به دست آوردند که همان ها هم تبدیل به گل شد. متاسفانه استقلال در بحث دفاعی تمرکز لازم را نداشت. این موضوع در کناره ها بیشتر به چشم آمد.

ایراد کلی استقلال چه بود که نتوانست سپاهان را شکست بدهد و یا حتی مساوی کند؟

متاسفانه استقلال هنوز یک پلی میکر خوب نیاز دارد که نگرفته! مادامی که چنین مهره ای در میانه زمین نباشد استقلال نمی تواند از فرصت هایش به نحو احسن استفاده کند

بیشتر بخوانید:

درخواست فوری ساپینتو از مدیران استقلال

به اعتقاد شما ساپینتو می تواند تیم را به بالای جدول برساند؟

قطعاً این اتفاق می افتد. ما باید به او و تیمش فرصت بدهیم. استقلال هنوز در هفته اول است. نباید به رکوردهای فصل قبل و شکست ناپذیری استقلال فکر کنیم. اتفاقا معتقدم این باخت تلنگر خیلی خوبی بود که به موقع رقم خورد. تیم بعد از ۳۰ هفته نباختن شکست خورده و حالا باید به این تیم روحیه داد. ساپینتو هم می تواند در این مدت تا بازی با ملوان نقاط ضعف استقلال را برطرف کند.

در فضای مجازی خیلی به استقلال حمله شد و این حملات بیشتر از سوی طرفداران تیم رقیب بود. نظرتان در این باره چیست؟

طبیعی است که استقلال وقتی شکست خورده تیم رقیب و هوادارانش کری بخوانند اما شب دراز است و قلندر بیدار! هنوز تا پایان لیگ ۲۹ هفته باقی مانده و قطعاً استقلال به جایگاه اصلی و اختصاصی اش برمی گردد. شنیدم که پرسپولیسی ها به سرمربی استقلال ایراد گرفته اند در حالیکه رزومه او کاملاً از رزومه گل محمدی درخشان تر است.

در رابطه با داوری بازی صحبتی دارید؟

همه اهالی فوتبال دیدند که چطور داور یک پنالتی واضح را برای استقلال نگرفت. پنالتی که در فاصله هشت دقیقه تا پایان بازی می‌توانست منجر به تغییر نتیجه به تساوی و حتی برد استقلال شود. اما ما کاملاً متوجه شدیم که اقدام علیه استقلال از هفته اول شروع شد تا کمک بشود که رقبای استقلال یعنی پرسپولیس و سپاهان قهرمان شوند. برای ما شمشیر را از رو بسته اند. می خواهند سر استقلال را ببرند و این بار به جای پشت پرده، کار را به وضوح و در هفته اول شروع کردند. چون می‌دانند استقلال چه قدرتی دارد و از آن هراس دارند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    2 3
    باز شروع شد دستای پشت پرده و استقلال قهرمان نشه و ... کی آدم میشین
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 1
    هیچ ساقی اینو گردن نمیگیره
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    1 2
    احمقها از اول توهم را شروع کردند اخه سال گذشته به کمک همین داورها قهرمان شدید الان کارشان ایراد دارد ده نفر در خط حمله ردیف کردند بازی را سپردند به دو نفر لمپن مثل مطهری و رمضانی تازه برای گل محمدی ایراد میگیرند لابی کمیته دوران و سازمان لیگ و کمیته انضباطی استقلال باید امسال باز نگری شود اگر اینطوری پیش برود قهرمانی را باید خواب ببینند
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    2 3
    آقای نوری سرتو درد نیار شیتیل بگیران پس پرده در غیاب فرهادخان فعال شدند انتقام دلالان و شیتیل بگیران از استقلال وحشتناک خواهد بود
  • سالار ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 1
    نمیشه کمتر ضر بزنه شروع شد
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    از نظر این جماعت پیشکسوت کم سواد هر وقت استقلال قهرمان بشه همه چی سالم‌بوده اما اگر رقیب قهرمان بشه دست های پشت پرده ، مافیا نذاشتن اونا چیزی بشن ....راستی استقلال تو سالی قهرمان شد که همه ارکان فدراسیون فوتبال به دلیل فساد برکنار شدند .
  • ااا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    0 0
    وراجی این از همین ابتدا شروع شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس