انگلیس بازهم طلبکار برجام شد

رونویسی روزنامه زنجیره‌ای اعتماد از روی سناریوی ضد ایرانی آمریکا و تروئیکای اروپایی در مذاکرات، همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه نوشت:

این روزنامه یکی از تیترهای اصلی خود را به این عنوان اختصاص داد: «اتحادیه اروپا از تهران و واشنگتن خواست به متن نهایی پاسخ بدهند؛ برجام در انتظار بلی یا خیر؟»

اینکه القا شود طرح اروپا «متن نهایی» است و طرف ایرانی باید -بدون تغییر- این پیشنهاد را با بله گفتن بپذیرد، سناریوی مشترکی است که اروپایی‌ها فاقد اراده و شریک خیانت‌های آمریکا، در هماهنگی کامل با واشنگتن طراحی کرده‌اند و روزنامه مذکور بی‌آن که به واقعیت این بازی فریبکارانه تأکید کند، ترجیح داده به عنوان یک مهره رسانه‌ای طرف غربی نقش‌آفرینی کند.

این روزنامه در گزارش خود به تفصیل و عیناً، از روی متن لورا روزن خبرنگار آمریکایی رونویسی کرده است. اعتماد در گذشته درست در زمانی که طرف اروپا سرگرم سر دواندن و وقت‌کشی و همراهی با عهدشکنی‌های آمریکا بود، تمام صفحه اول خود را به تصویر فدریکا موگرینی مسئول وقت سیاست خارجی اروپا اختصاص داده و تیتر زده بود «اروپا کنار ایران». اما حالا که دست اروپا کاملاً رو شد و شریک خیانت‌ها و عهدشکنی آمریکاست، طبق توقع همان‌ها تیتر می‌زند «برجام در انتظار بلی یا خیر»!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    3 0
    اصلاح طلبان ..ـهوع آور ناچارند که به احیای برجام امیدوار باشند زیرا که زلفشان را به زلف برجام نافرجام گره زده اند و با تمسخر نصیحت کنندگانشان که ایشان را از خاطرجمعی در مورد تعهدات طرف مقابل نهی می کردند، همه هست و نیست شان را در سبد برجم گذاشتند و اکنون دلواپس نابودی خود در صورت نابودی برجام هستند! هرچند که اگر برجام از سوی غربی ها نقض هم نمی شد چنان نقص داشت که برای ایران ازآن آبی گرم نمی شد!
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس