با رسمی شدن خرید یورگن لوکادیا توسط پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی دیگر بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن در این فصل ندارد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در شروع فصل نقل و انتقالات علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی را به خدمت گرفت تا یک شروع طوفانی در تابستان داشته باشد. آن‌ها در ادامه نیز موفق شدند نقل و انتقالات را به خوبی پیش ببرند و سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی، گیورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی و سینا اسدبیگی را نیز به خدمت بگیرند. 

پرسپولیس پس از خرید این بازیکنان چندین بار به بن بست خرید مهاجم برخورد کرد و نتوانست کار خود را سریع پیش ببرد. همین موضوع باعث شد تا یحیی گل‌محمدی نگران خط حمله تیمش شود. هواداران نیز از این موضوع به شدت نگران بودند و با تجمع مقابل باشگاه نارضایتی خود را از عملکرد رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در بحث خرید مهاجم ابراز کردند. 

اما امروز باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از خرید یورگن لوکادیا خبر داد تا همه سر و صداهای اطراف این باشگاه بخوابد. به طور قطع خرید این بازیکن یکی از بزرگترین اتفاقات در تاریخ لیگ برتر فوتبال کشورمان است. این ستاره ۲۸ ساله در سال‌های اخیر در تیم‌های هوفنهایم، بوخوم، برایتون و آیندهوون بازی کرده و آمدن او به لیگ ایران کمی بعید به نظر می‌رسید. با اضافه شدن این ستاره هلندی به خط حمله پرسپولیس، یحیی می‌تواند یک نفس راحت از از این بابت بکشد.

البته این خرید از طرفی دیگر کار گل‌محمدی را سخت می‌کند چرا که این مربی دیگر نمی‌تواند بهانه از بابت نداشتن بازیکن داشته باشد. با آمدن لوکادیا به پرسپولیس، هواداران این تیم نیز به چیزی کمتر از قهرمانی در لیگ برتر راضی نخواهند شد و یحیی به خوبی این موضوع را بهتر از هرکسی می‌داند.

    

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس