به محبی گفتم بزرگ‌تر از استقلال جایی پیدا نخواهی کرد / بازی بزرگ و سختی مقابل سپاهان داریم

سرمربی فوتبال استقلال گفت:بازی با سپاهان سختی خواهد بود و امیدوارم با قدرت ظاهر شویم.

به گزارش مشرق، ساپینتو در نشست خبری پیش از با سپاهان گفت: اول از همه ظهر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که به کشور ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگ باشگاه استقلال شدم.  فردا بازی اولمان را بازی خواهیم کرد، در مقابل یک تیم خیلی قوی و آقای مورایس هم آشنایی کامل از ایشان دارم. قبلا هم با هم بودیم. بازی سختی خواهد بود و امیدوارم با قدرت ظاهر شویم.

سرمربی استقلال گفت: نه فقط آرزو می‌کنم که بازی برای ما خوب پیش برود بلکه برای آنها هم این آرزو را دارم ولی تیم سپاهان رقیب خیلی خوبی است و ما دوست داریم در بازی فردا خوب ظاهر شویم و بتوانیم بازی فردا را ببریم.

ساپینتو در پاسخ به اینکه این بازی ال‌کلاسیکوی ایران است، گفت: باعث تاسف است که به ما اعلام کردند که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. تماشاگران یار دوازدهم هر تیمی هستند و ما دوست داشتیم که تماشاگران در این بازی حضور داشته باشند و به ما روحیه می‌دادند و کمک می‌کردند که ما پرانرژی ظاهر شویم. ما این شرایط را قبول می‌کنیم و امیدوارم بازی برگشت ما مقابل سپاهان هم بدون تماشاگر برگزار شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به اینکه با توجه شناخت خوبش از مورایس، آیا به هواداران قول می‌دهد که استقلال با دست پر از زمین خارج شود، اظهار داشت: ما درست است که نقاط قوت و ضعف سپاهان را مطالعه کرده‌ایم و آنالیز کردیم. سپاهان از نظر آماده‌سازی سطح عالی مثل ما نداشته و تمرکزمان روی این مسابقه می‌گذاریم تا به پیروزی رسیم. امیدوارم گام به گام بازی‌های خوبی از ما ببینید. در ادامه شناخت بیشتری از تیم‌ها پیدا می‌کنیم و بازی برگشت با سپاهان مطمئناً بازی بهتری خواهد بود. از این بابت ناراحتم که تماشاگران نمی‌توانند در این بازی در کنار ما حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: به باشگاه بزرگی آمدم، باشگاهی که فصل گذشته قهرمان شده است. درست است که با لیگ ایران خیلی آشنایی نداشتم ولی امیدوارم بتوانیم خوب ظاهر شویم. انتظارم از تیم بالا بود و بعد از اینکه به این باشگاه وارد شدم، این انتظاراتم برطرف شده و با محیطی روبه‌رو هستم که همه تمرکز بالایی دارند و همه در کنار هم متحد هستند.

ساپینتو در خصوص نحوه آماده‌سازی استقلال و آیا اینکه به اهدافش در اردوی ترکیه رسیده است، گفت: بهترین اردوی تدارکاتی را برای استقلال برگزار کردیم. با تیم‌های خوبی بازی تدارکاتی برگزار کردیم. ۱۰ روز پرفشاری را سپری کردیم. شاید شما هم متوجه شوید که بازیکنان خیلی خوب هنوز ریکاوری نشده‌اند ولی پس از بازی فردا خیلی آماده خواهند بود و تمرکز بالایی خواهند داشت.

سرمربی استقلال درباره دیر اضافه شدن محبی به ترکیب استقلال گفت: از زمانی که به تیم آمدم ، من به دنبال این بازیکن بودم و چون محبی بازیکن آزاد نبود، هم باشگاه می‌جنگید و هم من خیلی صبوری کردم روی این بحث. طبق اولین صحبت‌هایی که داشتیم و نهایی کردیم، مدیریت سانتاکلارا یک مرتبه عوض شد و قضیه انتقال یک مرتبه منتفی شد. بعد این بازیکنی بود که رویای بازی کردن در اروپا را داشت و دوست داشت در اروپا بازی کند. من خیلی با او صحبت کردم و گفتم بزرگ‌تر از تیم استقلال تیم دیگری را نمی‌توانی پیدا کنی که بازی کنی. می‌توانی در اینجا خوب ظاهر شوی و به تیم ملی برسی. در استقلال آینده خیلی بهتری می‌توانی برای خود بسازی. هفته‌ها با او صحبت کردم و تلاش کردیم و توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. این بازیکن ذهنیت قوی دارد و پرفشار ظاهر می‌شود و می‌تواند توقع‌های ما را در زمین به ارمغان بیاورد.

ساپینتو در خصوص اینکه مدیریت ۶-۷ مهاجم استقلال آیا برای او آسان است یا خیر، اظهار داشت: آن زمانی که من به استقلال آمدم، بازی‌های زیادی از این تیم را دیدم. دفاع خیلی خوبی در فصل گذشته داشتیم و فصل خوبی را پشت سر گذاشتند. با این حال خط تهاجمی خوب ظاهر نمی‌شدند ولی اولویت من این بود که ۷۰-۸۰ درصد شاکله تیم را نگه دارم. آقای دانشگر هم تصمیم خودش بود که تیم را ترک کند. من نقشی در رفتن آنها نداشتم. تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، زمان زیادی داریم. شاید برخی بازیکنان برود و بعضی‌های دیگر جذب شوند. اینکه شما پرسیدید که در خط حمله بازیکن زیاد دارید، من دوست دارم راه‌حل‌های زیاد داشته باشم و از آنها استفاده کنم. برای رسیدن به اهدافمان همیشه باید قوی ظاهر شویم.

سرمربی استقلال درباره نظر خبرنگار که از روز اول مخالف حضور او بود و چه چیزی می‌تواند بگوید که در بازی اول همراه او باشد، گفت: از صداقت شما ممنونم، اعتماد به نفس زیادی دارم هم نسبت به خودم و هم نسبت به کادر فنی و احساسات خوبی به این تیم دارم. همانطور که خودتان هم می‌دانید، لیگ برتر ایران مثل ماراتن می‌داند و چون بازیکنانم خوب هستند، امیدوارم به آن چیزهایی که می‌خواهیم در طول مسابقات به آن برسیم.

ساپینتو در خصوص لیگ برتر بدون سیستم ویدیوچک گفت:ای کاش از این سیستم بهره مند بودیم و میتوانستیم استفاده کنیم. امیدوارم در آینده بتوانیم از آن استفاده کنیم زیرا روی نتایج میتواند تاثیرگذار باشد.

وی در رابطه با اینکه شایعاتی در فضای مجازی در مورد استقلال وجود دارد، ادامه داد: شایعات، شایعات هستند و من در زندگی‌ام زیاد با این شایعات مواجه شدم. اینگونه شایعات تاثیر مثبتی روی بازیکن، تیم و بازیکن ندارند. دوست دارم همیشه رابطه صادقانه و محترمانه با رسانه‌ها داشته باشم. خودتان هم می‌دانید که رسانه‌ها می‌توانند برخی اوقات اخبار فیک و نادرست و غلطی را مخابره کنند.بیشتر اخباری که رسانه‌های مجازی می‌نویسند غلط هستند و خود مردم نیز باور ندارند.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: هر شک و شبهه‌ای داشتید از من بپرسید. راحت باشید. از من نپرسید که ۱۱ نفر اصلی را بگویم چون منطقی نیست. می‌توانیم رابطه صادقانه و محترمانه‌ای با هم داشته باشیم. سوالات شفاف و نرمال بپرسید. من یک روز را اختصاصا برای شما تدارک می‌بینیم که با بازیکنان در ارتباط باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    3 1
    خداییش فرناز پودری خیلی از این مو پریشون بهتره و استقلال شیشتقلال رو قهرمان کرد و یحیی گل محمدی هم خوبه نایب قهرمان شد و داوود سید عباسی در حد تیم ما نبود و ما به دسته یک رفتیم زنده باد لنگپولیس کبیر ارتش سرخ آسیا ی مرکزی و زنده باد فوتبال ایران بالاخص فوتبال ساحلی و زنده باد پیمان حسینی
    • آریا IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      این یارو موقشنگ یه جوری به بازیکن کیسه توصیه کرده که بهتر از الاستقلال پیدا نمیکنی که هر کی ندونه خیال میکنه ۲۰ سال مربیگری کرده تو ایران😂 بد جور جوگیر شده! حالا قول پوکر هم داده😅 ببینیم امشب ۳ امتیازو میگیره یا از همین ابتدا یاتاقان میزنه!!!!
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    تماشاچی میتونست بیادباشرط واکسن زدن وباماسک وفاصله گذاری میشدبیان ورزشگاه....
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    تماشاچی میتونست بیادباشرط واکسن زدن وباماسک وفاصله گذاری میشدبیان ورزشگاه....
  • سعید رضایی تنظیم کننده IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    2 0
    استقلال سروره
    • رمضانی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      خدا شفات بده که معلوم نیست هوادار کدوم تیمی😆😁😂
  • غالبل IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 9
    فوتبال دیگه از بورس افتاده...کسی ورزشگاه نمیره تو ایران
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 1
    کاش تعلیق بشه این فوتبال کم پول بیت‌المال نابود بشه . تو اوج کرونا سلام فرمانده با ظرفیت کامل برگزار میشه
    • آرمین IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      0 0
      کدوم اوج ، اونموقع اتفاقا فوتی کرونا یکی دوتا بود
  • US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    6 0
    متاسفانه در کشور ما به جای حل مسائل همیشه دنبال جمع کردن مسائل هستند خوب شرایط اماده میکردید 2 سال فیفا و ای اف سی میگه بانوان هم بیان ورزشگاه همه دنیا دارن میره ورزشگاه به جز در کشور ما هیچ اتفاقی نمی افته، اسلام مگر با رفتن زنان به ورزشگاه از بین میره این دیگه چه نگاه اشتباهی هست که به این مسائل دارید، حالا تا اخر فصل میخواید همه بازی ها رو به بهانه کرونا تعطیل کنید، همه مردم واسکن زدند، جمع کنید این مدیریت پادگانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس