کد خبر 1407173
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
برگزاری همایش با موضوع تبیین شعار اربعین 1401

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین از برگزاری همایشی با موضوع تبیین شعار اربعین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش مشرق، امید کوثری‌فر مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با تأکید بر ضرورت زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: تبیین شعار اربعین ۱۴۰۱ با فراخوان مقاله پژوهشی و ترویجی برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: با توجه به انتخاب شعار (انا من حسین) به عنوان شعار اربعینی امسال و به منظور بهره گیری از اندیشه و ظرفیت ارزنده صاحبان قلم و اندیشمندان در ترویج گفتمان اربعینی، این فراخوان با هدف گسترش فرهنگ حسینی و عاشورایی و به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر بهره‌گیری مضاعف از بستر فضای مجازی در بازنشر فرهنگی-آموزشی فرهنگ عاشورایی و اربعین ادامه داد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این فراخوان، مقالات خود را برابر شرایط مندرج در بروشور مربوطه به دبیرخانه محل برگزاری و از طریق سایت arbaeenconf.ir ارسال کنند.

برگزاری همایش با موضوع تبیین شعار اربعین ۱۴۰۱

کوثری‌فر اضافه کرد: بدون تردید با این فراخوان فرصتی مناسب ترویج گفتمان حسینی بیش از پیش مهیا خواهد شد و امید است این فرصت را غنیمت شماریم و سفینه نجات الهی را قدر بدانیم.

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۴ ماه صفر برابر با ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۱ خواهد بود و به آثار برتر نیز جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس