موشک های جهاد اسلامی دقیقا کدام مناطق فلسطین اشغالی را هدف گرفت + فیلم

گردان های القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین در جنگ سه روزه غزه ۵۸ شهرک صهیونیستی را به طور همزمان در تیررس موشک های خود قرار داد.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی که مدعی داشتن سامانه پدافند هوایی قوی است و نام آن را "گنبد آهنین" گذاشته در جنگ سه روزه دوباره استیصال خود را در مقابل راکت ها، موشک ها و خمپاره های مقاومت فلسطین نشان داد؛ به حدی که بیش از ۶۰ درصد ۶۰۰ موشک و راکت شلیک شده گردان های القدس در شعاع زیادی به مراکز نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی اصابت کرد.

شبکه های تلویزیونی و دیگر رسانه های مقاومت با انتشار فیلمی از نقشه شعاع تحت پوشش موشک ها و راکت های گردان های القدس و در ادامه از نقاط هدف گرفته شده و اصابت موشک های مقاومت در فلسطین اشغالی، گزارش تصویری مناسبی در این زمینه ارایه دادند.     

زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی در نشست خبری خود در تهران پس از اعلام آتش بس در جنگ سه روزه از سوی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که "نیروهای اشغالگر نتوانستند حتی یک متر هم در غزه پیشروی کنند، اما ما توانستیم موازنه ترور را تثبیت کنیم. "

النخاله با اشاره به مقاومت مثال زدنی فلسطینی ها در برابر تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی افزود: مردم فلسطین به ویژه «سرایا القدس» دستاورد بزرگی در جنگ سه روزه به دست آوردند.

دبیرکل جهاد اسلامی با بیان اینکه این جنبش برای وحدت فلسطین به وجود آمده است، تاکید کرد که نهضت جهاد اسلامی پایدار و قویتر از همیشه باقیمانده است.  

ارتش رژیم صهیونیستی از عصر جمعه گذشته در حملات هوایی و توپخانه ای سه روزه خود به مناطق مختلف نوار غزه دستکم ۴۴ نفر از جمله ۱۵ کودک و ۲ زن فلسطینی را شهید و بیش از ۳۶۰ نفر دیگر از جمله دهها کودک را زخمی کرد، اما به دنبال موشک باران مناطق اشغالی توسط نیروهای مقاومت، مجبور به قبول آتش بس و شروط‌ جهاد اسلامی شد و عملا در این جنگ شکست خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    3 5
    اﻳﻦ ﻣﻮﺷﻚ ﻫﺎ اﺻﻼ ﺑﺪﺭﺩ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻩ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺷﻠﻴﻚ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﻳﻚ ﻛﺸﺘﻪ ﻫﻢ ﻧﺪاﺩ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﻓﻜﺮﻣﻮﺷﻚ ﻫﺎﻱ ﺟﺪﻳﺪﻱ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻛﻪ ﺧﻮاﺏ ﺭا اﺯ ﺭﮊﻳﻢ ﺻﻬﻴﻮﻧﺴﺘﻲ ﺑﮕﻴﺮﺩ و ﺗﻠﻔﺎﺕ ﺯﻳﺎﺩﻱ اﺯﺩﺷﻤﻦ ﺑﮕﻴﺮﺩ ﻓﻠﺴﻂﻴﻦ ﻫﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﺳﻼﺡ ﻫﺎﻱ ﭘﺒﺸﺮﻓﺘﻪ ﺗﺮﻱ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻛﻪ اﺳﺮاﻳﻳﻞ اﺻﻼ ﺟﺮاﺕ ﻫﻴﭻ ﻛﺎﺭﻱ ﻧﺪاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 3
    جز دوسه تاراکت که به خیابون خالی خورد اتفاقی دیگه نیفتاد
  • حسن ازتبریز IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 2
    باسلام واحترام ما باور کرده ایم که شما راست می گوئید شعار دادن را بس کنید
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 1
    چرا نمی گوئید
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    4 1
    نسبت به زمانی که فقط سنگ داشتن خدارو شکر خیلی خیلی بهتره ولی خداییش اصابت نکرده فقط شلیک شده چون ساختمانی خراب نشده حالا ممکنه اسفالت یا جدولی خراب شده باشه.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 1
    هدف گرفتن مهم نيست كجاهارو تونست بزنه
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    همه جا را
  • آریا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    1 0
    میشه توضیح بدید یک معادله رو ، ۶۰۰ راکت شلیک شده ، ۶۰ درصد به هدف اصابت کرده یعنی حدود ۳۶۰ فروند ، پس چطوری اونا نه کشته ای و نه مجروحی و نه ویرانی !!! چطوری ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس