کد خبر 1407123
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
گروگانگیری در آجودانیه تهران/ رهایی هر سه گروگان در نهایت سلامت

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشمندی و تلاش همه جانبه کار آگاهان پلیس آگاهی و شناسایی و دستگیری سه گروگانگیر، فرد ربوده شده در کمال سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری گفت؛ در پی اعلام یک فقره آدم ربایی و گروگان گیری به دلیل اختلاف مالی در شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات پلیسی مشخص شد فرد ربوده شده ساکن کشور امارات عربی که برای وصول طلب خود به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان نزد یکی از دوستانش در شهرستان بندرعباس حضور داشته پس از تماس تلفنی توسط افراد بدهکار ربوده شده، که سریعاً با اجرای طرح مهار و حضور اکیپی از تیم واکنش سریع شهرستان بندرعباس و کارآگاهان پلیس آگاهی خودروی یکی از متهمان را شناسایی و توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

سردار جعفری اظهار داشت: در ادامه با تلاش همه جانبه پلیس، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و فرد ربوده شده را بصورت صحیح و سالم آزاد و با اقدامات پلیسی محل اختفا دو متهم دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان اهمیت و نقش بی بدیل همکاری شهروندان با پلیس در کشف جرایم، از عموم شهروندان و مردم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانی تلفنی ۱۱۰ به پلیس اعلام کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    دست مریزاد
    • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      2 0
      دست مریضاد درسته نه مریزاد اگه من بشارم و عربم
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    0 0
    برای کوچه ها دوربین بزارید وضعیت خراب است ایجاد رعب و وحشت میکنن که هیچی نگیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس