کد خبر 1406735
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
گلایه حسن یزدانی از بی‌توجهی به قهرمانان

ستاره کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: متأسفانه هنوز پاداش رقابتهای جهانی سال گذشته به بچه‌ها پرداخت نشده که امیدوارم این موضوع برطرف شود.

به گزارش مشرق، هشتمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان از روز ۲۲ مرداد در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد که این مرحله از تمرینات تا روز تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

شاگردان پژمان درستکار که برخی از آنها در قالب تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز در شهر قونیه ترکیه به میدان خواهند رفت، بزودی باید در رقابتهای جهانی به روی تشک بروند و مهمترین رویداد کشتی در سال ۲۰۲۲ را پشت سر بگذارند.

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک هم یکی از مدعیان بزرگ مسابقات جهانی صربستان است که در حال حاضر خود را برای آغاز اردوی جدید تیم ملی آماده می‌کند و به عنوان ستاره کاروان کشتی ایران، نگاه ویژه ای به پیکارهای پیش رو دارد.

در همین راستا حسن یزدانی در آستانه آغاز اردوی جدید آزادکاران ملی پوش اعلام کرد: نه تنها من بلکه تمامی بچه‌های تیم ملی روحیه و انگیزه بالایی دارند تا موفقیت‌های سال گذشته را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان هم را تکرار کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه رقابتهای جهانی افزود: خوشبختانه وضعیت مطلوبی دارم و با کمک مربیان تیم ملی در کنار تمرینات، تمامی حریفانم را هم با دقت آنالیز می‌کنم. بی تردید نگاه ویژه ای به رقیب آمریکایی ام دارم و به طور جدی تر او را زیر نظر دارم.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پایان با اظهار گلایه از بی توجهی به قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی خاطرنشان کرد: بعد از رقابت‌های جهانی سال گذشته قرار بود به بچه‌ها پاداش دهند که متأسفانه هنور این اتفاق رخ نداده است.

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود که اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) ابراهیم خواری (مازندران) رضا مؤمنی (مازندران) محمدرضا اسدی (تهران)

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری (مازندران) مجید داستان (تهران) داریوش حضرتقلی زاده (خراسان شمالی) ابراهیم الهی (مازندران)

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد (مازندران) محمدرضا باقری (مازندران) کیان محمودجانلو (مازندران) ایمان صادقی (مازندران)

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (مازندران) یوسف کامرانی (مازندران) عادل پناهیان (مازندران) علی رضایی (مازندران) علی اکبر فضلی (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی (تهران) محمدصادق فیروزپور (مازندران) محمدرضا عسکرپور (فارس) سبحان رحمانی (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) مصطفی قیاسی (لرستان) محمدحسین نوروزیان (کردستان)

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی) هادی وفایی پور (همدان)

۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور (مازندران) مهدی حاجیلوئیان (همدان) محمدحسین میرباغبان (تهران) عرفان علیزاده (مازندران)

۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان (مازندران) دانیال شریعتی نیا (همدان) میثم عبدی (تهران) حسین رمضانیان (مازندران)

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) علیرضا کرزبُر (لرستان) علی اکبرپور (مازندران)

سرمربی: پژمان درستکار

مربیان: سید مصطفی میرعمادیان (مازندران) احسان امینی (کرمانشاه) اباذر اسلامی (مازندران) بهنام احسان پور (مازندران) مصطفی آقاجانی (تهران)

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس