کد خبر 1406423
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
معضل بزرگ قرمزپوشان لیگ برتر پیش از شروع فصل/ دغدغه مشترک پرسپولیس و تراکتور

دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور در آستانه شروع لیگ برتر تلاش می کنند تا یک مهاجم خارجی جذب کنند.

به گزارش مشرق، لیگ برتر فوتبال ایران ۰۲-۱۴۰۱ از روز جمعه شروع خواهد شد. همه تیم ها بسته به بضاعت مالی خود، فعالیت های نقل و انتقالاتی را انجام داده و بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات پیش فصل، آماده شروع مسابقات هستند؛ جز چند بازیکنی که هنوز تیم ندارند و باشگاه هایی که آخرین خریدهای خود را به روزهای پایانی موکول کرده اند، فعالیت خاصی در مارکت تابستانی هم شاهد نیستیم.

تراکتور و پرسپولیس جزو باشگاههایی هستند که فعالیت قابل توجهی در نقل و انتقالات تابستانی داشتند و توانستند تا حد زیادی، هواداران خود را راضی کنند. این دو باشگاه اما جزو آن باشگاههایی هستند که هنوز به طور کامل فعالیت خود را در زمینه نقل و انتقالات به پایان نرسانده اند. جذب یک مهاجم خارجی، هدف نهایی سرخ پوشان تهران و تبریز است.

از همان روزهای نخست نقل و انتقالات، پرسپولیس تلاش خود را برای جذب یک مهاجم خارجی سرشناس شروع کرد ولی مبالغ بالای درخواستی، تا این لحظه این تلاش را به نتیجه نرسانده است. آخرین گزینه پرسپولیس که به دلیل مسائل مالی منفی شد، لوکادیا، مهاجم تیم بوخوم بود. البته سرخ پوشان همچنان در حال مذاکره با گزینه های دیگر هستند و در این بین از مانگا به عنوان جدی ترین گزینه فعلی آنها یاد می شود.

باشگاه تراکتور هم که امسال بر خلاف سال گذشته با پنجره باز به استقبال نقل و انتقالات رفت، خریدهای خوبی انجام داده و بعد از سه بازیکن خارجی (یکی سهمیه آسیایی) که به خدمت گرفته، در پی جذب یک مهاجم خارجی برای پایان دادن به کار خود در مارکت تابستانی است. از آنجایی که مذاکرات باشگاه تراکتور در دفتر استانبول مالک انجام می شود، برخلاف پرسپولیس، جزئیات زیادی از گزینه هایی منتفی شده و فعلی در دسترس نیست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    «مارکت تابستانی » مشرق میشه فارسی رو پاس بداری؟
    • آریا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      0 0
      الان همه مشگلات حل شد و فقط جمله ی مارکت مونده که فارسی رو پاس بداریم؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس