یورش اف بی آی به عمارت ترامپ در فلوریدا

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از یورش نیروهای اف بی آی به عمارت وی در فلوریدا خبر داد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از یورش نیروهای اف بی آی به عمارت وی در فلوریدا خبر داد.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ بازرسی محل اقامت خود توسط دفتر تحقیقات فدرال را غیرقابل انتظار، غیرضروری و ناشایست توصیف کرد.

ترامپ با بیان اینکه محل اقامتش در فلوریدا موسوم به «مار-ئه-لاگو» مورد هجوم و تفتیش اف بی آی قرار گرفته است، گفت: من با نهادهای ذیربط دولتی همکاری کردم اما حمله به منزلم غیرضروری و ناقض قوانین است.

وی افزود: پس از همکاری من با دستگاه های دولتی، افی بی آی بدون اعلام قبلی نسبت به تفتیش محل اقامت من اقدام کرد. چنین چیزی پیش از این برای هیچیک از روسای جمهور آمریکا اتفاق نیفتاده و چنین حمله ای تنها در جهان سوم می تواند روی دهد.

ترامپ با ادعای اینکه به مبارزه برای مردم آمریکا ادامه خواهد داد، گفت: ظلم سیاسی علیه من ادامه دارد و حمله دموکرات های چپ رادیکال مانع از نامزدی من برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نخواهد شد.

ترامپ افزود: ماموران اف بی آی گاوصندوق شخصی من را هم شکسته و محتویات آن را مصادره کردند.

در همین حال، شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد که اف بی آی در جستجوی اسناد ریاست جمهوری بوده که ترامپ آنها را به عمارتش در فلوریدا منتقل کرده است.

این شبکه به نقل از منابع نزدیک به ترامپ افزود که وی هنگام حمله ماموران اف بی آی، در عمارتش در فلوریدا نبوده و هم اکنون در نیوجرسی به سر می برد.

نیویورک تایمز هم به نقل از یک منبع مطلع گفت: صندوق هایی که ترامپ پس از ترک کاخ سفید به مار ئه لاگو منتقل کرده حاوی اسناد سری بوده است و ترامپ در بازگرداندن ۱۵ صندوق که مقامات آرشیو ملی ماه ها خواستار آن بوده اند، تاخیر کرده است.

شبکه ان بی سی هم به نقل از دو منبع مطلع اعلام کرد که هزاران سند در چارچوب تحقیق و دستور قضایی از عمارت ترامپ مصادره شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس