واکنش گروه های عراقی به تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

سخنگوی رسمی جهاد اسلامی فلسطین به رژیم موقت صهیونیستی هشدار داد که گروههای مقاومت به صورت یکپارچه به تجاوز این رژیم پاسخ خواهند داد.

به گزارش مشرق، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا امروز (شنبه) همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، از روز گذشته تاکنون ۱۱ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

داوود شهاب سخنگوی رسمی جهاد اسلامی گفت که این جنبش با قدرت و شجاعت به عملیات صهیونیستها پاسخ خواهد داد و اجازه نمی‌دهد که صهیونیستها یک منطقه را تحت انحصار خود درآورند.

 وی با بیان اینکه مقاومت فلسطین به صورت یکپارچه، به این جنایت پاسخ خواهد داد و در برابر آن کوتاه نخواهد آمد، تصریح کرد: اسرائیل به صورت پیشدستانه به نوار غزه حمله کرد تا راه را به روی تلاشهای مصر برای آرام کردن وضعیت ببندد.

سخنگوی جهاد ادامه داد: «این حمله یک ساعت یس از تماس ما با مصریها صورت گرفت و به ما پیشنهاداتی دادند تا تنش را کنترل کنند. جهاد اسلامی هم به آن پاسخ خواهد داد.

شهاب ضمن تکذیب ادعای ارتش صهیونیستی مبنی بر شهادت ۱۵ فرمانده «سرایا القدس»، تأکید کرد که مراکز غیر نظامی، هدف صهیونیستها بوده است.

وی درباره نحوه پاسخ به این عملیات هم خاطر نشان کرد: همه در تلاش هستند که اطلاعات جمع کرده و موقعیت را ارزیابی کنند. ساعات آینده، غافلگیریهای بسیاری در راه است».

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه از صبح امروز شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه را در پاسخ به حملات جنگنده‌های صهیونیستی هدف حمله راکتی و خمپاره‌ای قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که برآورد می‌کند حملات دست‌کم تا یک هفته دیگر همچنان ادامه داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    5 3
    سالهاست که منتظریم! ولی افسوس که چیزی ندیدیم!...
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      4 4
      چون چشم نداشتی ببینی وگرنه رژیم موقت صهیونیستی از شکست ۷ کشور عربی در ۶ روز رسید به جنگ ۳۳ روزه با یک گروه مقاومت بعد به ۲۲ روز و بعد ۱۱ روز و ....۸ روز
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    3 2
    صهیونیست ها خودشون بارها گفتند سگ هار هستند ، جبهه مقاومت باید در برابر این سگ هار صهیونیسم به شدت تسلیح و تجهیز شوند ، در این مواقع باید در همان دقایق و ساعات اولیه جنایت صهیونیست ها ،، از سوی مردان مقاومت مورد سورپرایز شدید قرار بگیرند باید هزینه بدهند جوهودها از مرگ هراس دارند باید ازشون تلفات گرفت ..
  • DE ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    6 2
    جدیدا غافلگیری رو اعلام میکنن ؟ بزن بودید میزدید
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      3 4
      درسته این غافلگیری نیست اما وقتی ساعت مشخص و مکان مشخصی رو برای شروع حمله اعلام میکنن و تمرکز صهیونیست می‌ره رو همون ساعت و مکان و با این وجود گنبد آهنین شون توانایی مقابله با موشک های فلسطینی حتی تو مکان و زمان خاصی رو هم ندارند این آبروریزی بزرگی برای این بالصطلاح گنبد آهنین و رژیم صهیونیستی است
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
      2 3
      آلمانی اگر چشم داشتی میدی زدن ولی چون در جهان آزاد و بدون سانسور زندگی می‌کنی چیزی نشونت نمیدن و البته اگر هم نشان میدادند نمی‌دید چون کسی که نخواهد بفهمد ...
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 2
    موشهای کثیف را باید زیر پا له کرد
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    2 4
    جهاد اسلامی نباید با انجام آتش بس مرتکب اشتباه بشه باید با تمام قدرت و شجاعت و با از خود گذشتگی صهیونیست های جنایتکار را نابود کنند
  • FR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    1 0
    جنگ کردن هم بلد نیستند اول که باید پدافند و رادار های پدافندی سرکوب کنند تا ۹۵ درصد گنبد آهنین موشک ها را نزند برای این کار از پهپاد های انتحاری در ارتفاع پایین باید استفاده کنند برجک های دیدبانی هم به جای انسان دوربین باید قرار بدهند
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 1
    فقط حمله به اتاق های مهم فرمانده ای این رژیم و همچنین حمله یکپارچه از همه جهات به مرزهای این رژیم منحوس موثر خواهد بود وگرنه جبهه مقاومت به مرور، فرمانده های بیشتری را از دست خواهد داد.
  • RO ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    2 0
    آنها عمل می‌کنند شماها شعار میدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس