برق مورد نیاز تولید شرکت لوله سازی ماهشهر در ماه جاری و به بهانه عدم پرداخت مطالبات شرکت پتروشیمی فجر(فجر انرژی خلیج فارس)، بعنوان تامین کننده برق این شرکت؛ قطع گردیده است.

 صدای اعتراض ۵۰۰ کارگر شرکت لوله سازی ماهشهر نسبت به قطع برق مورد نیاز تولید این شرکت و بیکاری و بلاتکلیفی مرتبط؛ طی روزهای اخیر بلندتر از قبل شد.

به گفته کارگران این شرکت، برق مورد نیاز تولید شرکت لوله سازی ماهشهر در ماه جاری و به بهانه عدم پرداخت مطالبات شرکت پتروشیمی فجر(فجر انرژی خلیج فارس)، بعنوان تامین کننده برق این شرکت؛ قطع گردیده و در این میان بیش از ۵۰۰ کارگر این شرکت در نشستهای اعتراضی مختلف بدلیل بیکاری بواسطه تداوم روند مزبور، در انتظار رفع مشکل و حضور در پای ماشین آلات تولیدی می‌باشند.

 کارگران شرکت در این خصوص اظهار داشتند: شرکت پتروشیمی فجر، طی چند سال اخیرتامین کننده برق شرکت لوله سازی ماهشهر بوده که همواره قیمت بسیار بالایی برای هرکیلو وات برق ارسالی مطالبه نموده که این موضوع سبب افزایش قابل توجه هزینه های تولید در این شرکت گردیده است این در حالی است که قیمت برق منطقه ویژه و نیز قیمت برق سراسری بسیار پایینتر از قیمت این شرکت خصوصی تولید کننده برق می باشد.

مدیران این شرکت نیز می گویند شرکت لوله سازی ماهشهر پیش از استفاده از برق شرکت پتروشیمی فجر، از انشعاب برق منطقه ویژه با قیمت مصوب؛ همچون سایر کارخانجات موجود دراین منطقه استفاده می کرد اما بنا بدلایلی چند سال است این برق از سوی مسئولان اداره برق استان برای این شرکت قطع شده است و ما به جد خواستاریم که برق این شرکت همچون گذشته یا از انشعاب برق منطقه ویژه یا از برق سراسری کشوری تامین گردیده که در واقع یک حق طبیعی و مسلم برای کارخانجات تولیدی کشور است.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    به دلایلی؟؟ چه دلایلی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس