کد خبر 1404385
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
پرسپولیس با گل‌محمدی موفق می‌شود/ عاملی که باعث نگرانی شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: یحیی گل‌محمدی می تواند با ابزاری که در اختیار دارد خواسته هواداران که همان رسیدن به عنوان قهرمانی است را برآورده کند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر با اشاره به نتایج پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم یکی از معدود تیم‌های مدعی قهرمانی که به خارج از کشور نرفت پرسپولیس بود. این تیم شرایط کاملا متفاوتی نسبت به رقیبان خود دارد. وقتی یک باشگاه نمی‌تواند تیمش را راهی اردوی خارجی برای تمرینات پرفشار و برگزاری چند دیدار تدارکاتی کند قطعا مشکلات مالی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: همین بی پولی با وجود جذب خریدهای گران قیمت می‌تواند نگران کننده باشد. پرسپولیس همیشه در کانون توجهات فوتبالی‌ها بوده اما کمترین کمک را دریافت کرده است. من فکر می‌کنم این تیم اگر نتواند مسائل مالی خود را برطرف کند با مشکلات عمده روبرو می‌شود. به هر حال بازیکن در طول فصل پول قراردادش را می‌خواهد و نباید دست خالی به مصاف رقیبان رفت.

بیشتر بخوانید:

جنجال‌ها در خون اهالی لیگ برتر نهادینه شده

وی با اشاره به عدم جذب مهاجم مورد نظر کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: من فکر می‌کنم نقل و انتقالات پرسپولیس خیلی خوب آغاز شد اما مشکلات در ادامه به وجود آمد. تا جایی‌که از طریق رسانه‌ها مطلع شدم هنوز مهاجم خارجی مد نظر آقای گل محمدی به تمرینات نیامده است. یک مهاجم تمام اهداف فنی یک تیم را تبدیل به گل می‌کند. پرسپولیس هر چقدر هم در خطوط مختلف موفق باشد برای بردن نیاز به گلزنی دارد و مهاجم تخصصی می‌تواند چنین خواسته‌ای را برآورده کند.

برزگر ادامه داد: عدم جذب مهاجم کاملا به ضرر پرسپولیس است اما من فکر می‌کنم این تیم با مهره‌هایی که دارد می‌تواند به خواسته‌های هواداران که قهرمانی است برسد. یحیی گل محمدی دیگر به عنوان یک مربی موفق و با تجربه می‌داند چه تأثیراتی در استراتژی فنی تیمش بگذارد تا کمترین آسیب به روند امتیاز گیری این تیم وارد شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بیشترین اهمیت را دارد. تیم‌ها معمولا امستازات حساس را در همین بازی‌های نخست از دست می‌دهند اما بر هیچ کس پوشیده نیست که این امتیازات می‌تواند سرنوشت قهرمان را مشخص کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    تا بابا حمید هست نگران نباشید
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    بهانه ی خوبی به گل محمدی دادن تا در صورت نتیجه نگرفتن بگه مهاجم نخریدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس