کد خبر 1403777
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کشف مثلث برمودای رئال توسط آنچلوتی

سرمربی رئال‌مادرید با ابراز شادمانی از پیروزی شاگردانش مقابل یوونتوس معتقد است که مثل برمودا در میانه میدان کهکشانی‌هاست.

به گزارش مشرق، کارلو آنچلوتی که از پیروزی تیمش در تور آمریکا مقابل یوونتوس شادمان بود با حضور در نشست خبری به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

وی درباره بازیکنانش خاطرنشان کرد: من همه را دوست دارم، اما کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ را مثلث برمودا می‌نامم زیرا توپ در حضور آنان ناپدید می‌شود.

سرمربی کهکشانی‌ها با تأکید بر اینکه یک بازی خوب و پرانرژی داشتیم اظهار داشت: به خوبی بازی را کنترل کردیم و سرانجام پیش فصل را به‌خوبی تمام کردیم. ترکیب هم مناسب بود و کسانی که نیمه اول را بازی کردند بازی گروهی خیلی خوبی از خود نشان دادند.

کشف مثلث برمودای رئال توسط آنچلوتی

آنچلوتی با اشاره به اینکه بدون شک کریم بنزما از همه بهترین است و همه چیز را خوب انجام می‌دهد، تصریح کرد: در این تیم گرسنه ماندن کار سختی نیست. با افرادی مانند کاسمیرو، کروس، کریم و مودریچ گرسنه ماندن غیرممکن است.

وی از بازی دنی سبایوس هم ابراز خوشحالی کرد و گفت: او خیلی خوب کار می‌کند. ما خوشحالیم که او را این‌طور می‌بینیم، زیرا فصل گذشته مشکلات زیادی داشت.

این سرمربی درباره تیم تقویت شده بارسا هم خاطرنشان کرد: در فوتبال، هیچ‌چیز مرا شگفت‌زده نمی‌کند اما آنها تیم فوق‌العاده‌ای را تشکیل می‌دهند و همین موضوع من را نگران تیمم می‌کند. همیشه باید به بارسلونا احترام گذاشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس