چتربازان صهیونیست در قبرس برای مقابله با حزب الله آموزش می‌بینند

منابع عبری از دوره های آموزشی یگان چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی در کشور قبرس خبر می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع عبری اعلام کردند که یگان چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی قرار است دوره‌ای آموزشی را در قبرس برای نیروهای خود برگزار کند.

به گفته این منابع، چتربازان اسرائیلی در این دوره آموزشی، جنگ علیه حزب الله را تمرین خواهند کرد.

گفتنی است پیش از این نیز، ارتش رژیم صهیونیستی چندین مانور و دوره آموزشی را در قبرس برگزار کرده است. در خردادماه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری دور سوم و پایانی رزمایش مشترک با ارتش قبرس در اراضی این کشور تحت عنوان «ماورای افق» خبر داد.

یکی از سناریوهای اصلی این رزمایش، عملیات زمینی در عمق جبهه دشمن اعلام شده بود که ارتش رژیم صهیونیستی همواره در سالهای اخیر در دو جبهه غزه و لبنان در این بخش ناکام بوده است. منابع امنیتی در تل آویو درباره این دور از رزمایش مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در قبرس اعلام کردند که این رزمایش شامل تمرین نظامی برای شبیه‌سازی حمله زمینی علیه حزب‌الله لبنان است.

البته برگزاری مانور ارتش رژیم صهیونیستی در خاک قبرس با خشم و نگرانی بسیار زیاد مردم و ساکنان قبرس روبرو شد. شهروندان قبرسی در اعتراض به برگزاری مانور و تمرینات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در خاک این کشور تاکید کردند: «شهرهای ما را به میدانی برای آموزش یک ارتش بیگانه تبدیل کردند.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 1
    اگر حماقت کنند وبه حزب الله حمله کنند با دست خود گور خودشان کندنند وسقوط این رژیم جعلی را جلو می اندازند
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    اینها سریع محاصره و اسیر میشن . دقیقا این یکی از حرکت هایی هست که حزب الله خواهان انجامش هست . صهیونیست ها تو جنگ تکاوری و جنگ خیابانی به گرد حزب الله نمیرسن .
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    جک قشنگی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس