سازنده فیلم‌های وحشیانه داعش به حبس ابد محکوم شد

«محمد خلیفه» سازنده کلیپ ها و فیلم های قتل و کشتار داعش، به دلیل ترویج و اشاعه جنایات وحشیانه این گروه تروریستی، به حبس ابد محکوم شده است.

به گزارش مشرق، وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «محمد خلیفه» سازنده کلیپ ها و فیلم های قتل و کشتار داعش، به دلیل ترویج و اشاعه جنایات وحشیانه این گروه تروریستی، به حبس ابد محکوم شده است.

محمد خلیفه از اتباع کانادایی محسوب می شود که اصلیتی سعودی دارد. وی علاوه بر تهیه و تولید فیلم های قتل،سربریدن و کشتار داعش، به مشارکت در تامین مالی این گروه تروریستی متهم است.

دادستانی کل آمریکا خلیفه را یک شخصیت برجسته در ساختار گروه تروریستی داعش توصیف کرده و وی را عامل اصلی تبلیغاتی این گروه تروریستی خوانده است. دادستانی آمریکا حبس ابد را مجازاتی معقول و متناسب برای این عضو گروه تروریستی داعش دانسته است.

گفتنی است آمریکا در شرایطی برای این عضو داعش حکم حبس ابد صادر کرده که به اذعان مقامات ارشد سیاسی همین کشور از جمله هیلاری کلینتون، ایالات متحده آمریکا خود عامل به وجود آورنده داعش در خاورمیانه در راستای اهدافش علیه کشورهای منطقه بوده است.

براین اساس، به نظر می رسد آمریکایی ها با صدور احکام این چنینی تلاش دارند از زیر فشار شدید افکار عمومی در زمینه حمایت از گروههای تروریستی، خارج شوند. در ماههای اخیر پس از شکست داعش در منطقه از سوی محور مقاومت نیز آمریکا همچنان به حمایت از تروریست‌ها ادامه داده است و تلاش دارد با حفظ آنها از این تروریست‌ها برای تحقق اهداف آتی خود استفاده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    0 0
    امواش روهم مصادره کنن ای کاش اعدامش میکردن
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      سلام، این کارهای آمریکا فقط برای تظاهر هست . به قول امام خمینی (ره) که گفت اگه آمریکا و اسرائیل هم لااله الا الله بگن ما باور نمیکنیم
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    3 0
    از طنزهای تلخ تاریخ با اعتراف هیلاری خودشون ساختنش و لجستیک کردن طرف رو برای تبلیغش حبس ابد دادن
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    1 0
    البته همان زمانی که اینستاگرام پوسترهای طراحی شده در ایران برای سالگرد قیام 15 خرداد و یادبود امام راحل (ره) را سانسور می کرد کلیه ویدئوهای این کثافت وهابی و امثال وی را به طور کامل نمایش می داد. یوتیوب صیهونی هم همینطور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس