کد خبر 1403415
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
ولخرجی در کوران بدهی

بارسلونا در شرایطی که دوران مالی سختی را سپری کرده بیشترین خرید را در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته است.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت استار، بارسلونا با تجربه یک بحران مالی، بیشترین هزینه را در بازار نقل و انتقالات داشته است. غول اسپانیایی در فصل تابستان ۱۶۴ میلیون یورو برای بازیکنان جدید خرج کرد که بیش از هر تیم دیگری بوده است. این در حالی است که باشگاه کاتالانی با مشکلات مالی مواجه است.

بارسلونا بیشترین خرید را در بین تیم‌ها در فوتبال اروپا انجام داده است. این تیم در تابستان امسال ۱۶۴ میلیون یورو هزینه کرده است. بایرن مونیخ با ۱۴۷.۵ میلیون یورو در رتبه دوم  قرار دارد و در رتبه سوم آرسنال با  ۱۴۱.۵ میلیون یورو قرار گرفته است.

پس از آن‌ها منچسترسیتی، چلسی، بوروسیا دورتموند، لیورپول، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد قرار دارند.

به تازگی روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ و تیم ملی لهستان به بارسلونا نقل مکان کرد. بارسلونا برای این بازیکن ۴۵ میلیون یورو پرداخت کردند. فرانک کسیه از میلان، آندریاس کریستنسن مدافع چلسی و رافینیا وینگر لیدز نیز در تابستان به تیم آبی و اناری پیوستند. همچنین گزارش شد که خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا با مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو دیدار کرده است.

در ماه فوریه، بارسلونا گزارش داد که بدهی باشگاه در پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۱.۲ میلیارد یورو بوده است و این باشگاه سال را با ضرر ۴۸۱ میلیون یورویی به پایان رسانده است.

بارسلونا فصل گذشته در لیگ اسپانیا دوم شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس