کد خبر 1402493
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
استارت کابوس‌وار در انتظار پرسپولیس/ شروع لیگ ‌برای سرخ‌ها خطرناک‌تر از حد تصور

شاید روی کاغذ برنامه پرسپولیس در آغاز لیگ خیلی هم دشوار و واجد نکات عجیب و غریب به‌نظر نرسد، اما واقعیت این است که استارت پرسپولیس برای فصل جدید سخت‌تر از حد تصور است.

به گزارش مشرق، بالاخره مسابقات لیگ بیست‌ودوم فوتبال قرعه‌کشی شد تا شاید اگر خدا بخواهد آرام آرام از فضای پر از کسالت تعطیلی رها شویم. البته هنوز بیشتر از ۲هفته به آغاز مسابقات باقی‌مانده، اما همین قرعه‌کشی هم کمی تنور را گرم کرد و باعث شد فضا شکل فوتبالی‌تری پیدا کند. هم‌اکنون رسانه‌ها در حال تحلیل نکات مربوط به قرعه‌کشی هستند و طبیعتا موشکافی در مورد تیم‌های مدعی بیشتر است. اگر قرار باشد در مورد پرسپولیس حرف بزنیم، مشخصا باید سراغ برنامه این تیم در ۳هفته آغازین فصل برویم؛ جایی که سرخ‌ها به‌ترتیب باید برابر ذوب‌آهن، فولاد و آلومینیوم اراک به میدان بروند.

از این بین، مسابقات اول و سوم بیرون از خانه است، اما بازی دوم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. شاید روی کاغذ چنین برنامه‌ای خیلی هم دشوار و واجد نکات عجیب و غریب به‌نظر نرسد، اما واقعیت این است که استارت پرسپولیس برای فصل جدید سخت‌تر از حد تصور است و یحیی گل‌محمدی باید با ۳کابوس فصل گذشته‌اش دیدار کند.

بیشتر بخوانید:

مدافع گمنام امیدهای یحیی را زنده کرد

بازی با ذوب‌‎آهن در افتتاحیه فصل جدید در شرایطی برگزار می‌شود که توقف سرخپوشان برابر این تیم در دور برگشت فصل گذشته یکی از مهم‌ترین عوامل عقب افتادن آنها در کورس قهرمانی بود. هدایت ذوب‌آهن برعهده مهدی تارتار است و این مربی هر زمان رودرروی پرسپولیس قرار می‌گیرد، به‌خاطر فشارهای غیرمنصفانه فضای مجازی انگیزه‌های مضاعف پیدا می‌کند.

پارسال هم ذوب موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و البته در همین بازی بود که مصدومیت وحید امیری هم تشدید شد. پرسپولیس هفته دوم باید به مصاف فولاد برود؛ تیمی که مدعی مهمی در مسابقات این فصل محسوب می‌شود، تنها نماینده ایران در آسیا است و البته فصل گذشته با شکست قرمزها در سوپرکاپ یک جام را از پرسپولیس گرفت. آن بازی عامل فشارهای بسیار زیادی روی یحیی گل‌محمدی شد. بازی هفته سوم هم برابر آلومینیوم خواهد بود؛ تیمی که با پیروزی عجیب ۳گله در ورزشگاه آزادی، سرخپوشان را از جام حذفی کنار زد و انتقادات از گل‌محمدی را به بالاترین حد ممکن از زمان بازگشت این مربی به پرسپولیس رساند.

در حقیقت ۳بازی آغازین پرسپولیس در فصل جدید به نوعی در برابر ۳تیمی است که ۳جام از قرمزها گرفتند. در عین حال امتیازگیری در این مسابقات اهمیت بسیار زیادی دارد، چرا که تجربه نشان می‌دهد یک «آغاز خوب» در لیگ ایران برای قهرمانی از نان شب هم واجب‌تر است. آیا یحیی و تیمش از این ۳بازی حیثیتی حداکثر امتیازات را می‌گیرند؟

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 0
    اگر واقعا درویش بازیکن نمیگیره همین امروز استعفا بده تا ما هواداران با حیاکن رهاکن بریم به پیشواز مدیرعامل استقلالی. اگر مهاجم نگیریم به خدا قسم موفق نمیشیم.
  • کوروش IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    0 1
    آقای یحیی چرا با دیاباته قرارداد نمیبندی؟ دیگه هر مهاجمی دم دستت بود جذب کن! لیگ داره شروع میشه و همه تیمها کامل شدن! تورو جان بچه ات ۲ مهاجم بگیر که از این جنگ اعصاب راحت بشیم! ۴ روز دیگه همین هم گیرت نمیاد! به خدا حیف هست که بهترین پاسورهارو داریم اما مهاجم نداریم! آقا تورو امام حسین حرف گوش کن!
    • مهدی پرسپولیسی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      0 0
      بازیکن برزیلی که تو دسته دوم برزیل توپ میزنه از شیخ دیاباته بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس