کد خبر 1401975
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
سرقت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای خودرو لحظاتی پس از سرقت با حضور به موقع پلیس خبر داد و گفت : متهم به روش تصادف ساختگی اقدام به سرقت می کرد.

 به گزارش مشرق سرهنگ جلیل موقوفه ای  اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت خودرو در محله "تهران نو" که دختر ۱۲ ساله مال باخته داخل خودرو بوده، رسیدگی به موضوع را تیم عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو بر عهده گرفته و سریعا به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران در محل حاضر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد راننده خودرو پراید با تصادف ساختگی اقدام به سرقت خودرو سراتو کرده که دختر مال باخته داخل خودرو بوده است، افزود: سریعا نسبت به اعلام مشخصات سارق و خودرو سرقت شده به سایر واحدهای گشتی اعلام و طرح مهار سارق اجرا که در یک عملیات منسجم و پلیسی سارق دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در این عملیات، دختر بچه سالم و سلامت به آغوش خانواده برگشت همچنین در بررسی خودروی سواری متهم که با خودرو مال باخته تصادف کرده بود مشخص شد هفته گذشته سرقت شده است که متهم ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو به روش تصادف ساختگی معترف شد و مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم دارای بیش از ۱۰ فقره سابقه زندان و هفته گذشته از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    16 0
    یه نکته دارم. خداوکیلی هم نمی خوام ارزش کار نیروی انتظامی رو زیر سوال ببرم. واقعا عده زیادی شون لب مرز به معنی کلمه جان به کف دارن و از ورود مواد مخدر و هزاران خلاف به کشور جلوگیری می کنن. عده دیگه ای شون هم داخل شهرها جانشون کف دستشون با اراذل و اوباش و خلافکارها درگیرن. مردم هم قدرشون رو می دونن. مثل ماجرای سیلی خط ویژه که چه جور همه پشت شون در اومدن. یه شهادت مامور پلیس به دلیل استفاده نکردن از اسلحه که مردم خیلی بیشتر از مسولین به فکر چاره بودن. اما یه سوال دارم برای چی کسی با 10 بار (تازه این خوبه بسیار بالاتر هم هست) سابقه به این راحتی می تونه دوباره خلاف کنه. عصر دقیانوس که نیست. وقتی کسی یه بزه رو دوبار تکرار کرد بهش پابند الکترونیکی بزنید. تمام نقاطی که رفته ثبت می شه و به راحتی دستگیر می شه. دیگه خودش جرات تکرار بزه رو نداره. الان موبایل طرف رو سرقت می کنن و واقعا این جرم زیاد شده. به راحتی گوشی قابل ردیابی هست. یعنی اگه یه مدت بسیج بشه پلیس که هر کس که گوشی ش رو قاپیدن درجا ردیابی کنن و دستگیر کنن می دونی چه تحول بزرگی می شه؟ اما الان که می قاپن شما باید بری صد تا سامانه ثبت نام کنی و روزها و رزوها تو کلانتری و دادگاه بالا پایین بری تا آقا دزده قشنگ با خیال راحت فرصت دزدی و آب کردن و داشته باشه و آخر سر به کسی می رسن که از همه جا بی خبر اون رو خریده. واقعا بسیاری از این جرایم به سادگی قابل پیش بینی و پیش گیری هست.
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      16 2
      اخه چه ربطی به ماموران زحمتکشان نیروی انتظامی داره ؟؟!! این بنده گان عزیز از جان خودشون مایه میزارن و این دزد های کثیف که آرامش مردم را ازشون گرفتند رو دستگیر میکنند و تحویل مقامات قضایی میدهند ،، اینکه قضات خیلی سریع و راحت این بی شرف ها رو ازاد میکنند مشکل نیروهای انتظامی نیست بلکه ضعف شدید قانونه و برای همینه که دیگه دزدان هیچ ترسی ندارند و به محض ازاد شدن دوباره با شدت و قصاوت قلب بیشتر به جون مردم میفتند
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      8 1
      قساوت صحیح است - اما آقای دادستان - اقای متین دفتری کتابی دارد و می نویسند اگر قضات بترسند هیچکس امنیت نخواهد داشت - شجاعت مشروع قضات را در انتخاب آنها در نظر بگیرید هر ترسوئی را قاضی انتخاب نکنید این حقیقتی است که قضات ترسو هستند جان شیرینشان را خیلی دوست دارند یک نکته نسنجیده نیز از عالی ترین مقام قضائی کشور صادر شد که محکومیتها عامل خشونتهای بعدی مجرمین و اطرافیانشان است تقریبا با این مضمون بود این مورد را نیز از ذهن مجرمین پاک کنید.
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      3 2
      علتش ضعف قانونه به اجرا ربطی نداره
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    11 0
    دولت اعلام کنه دست سارقان قطع میشود دزدی پایان میگیرد
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      0 1
      وظایف دولت و مجلس و دستگاه قضا با هم تفاوت داره.
    • محمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      0 1
      داداش اینطور نیست هرکی دزدی کرد دستش قطع کنن شرایط فقهی داره
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    9 0
    اردوگاه کار اجباری بعد از دزدی سوم توکویر لوت .جایی که شاید خروجی اون فقط مرگ باشه .مروت برکسی که چند بار خطا کرده اصلا جایز نیست .ممکنه بگین حقوق بشر پس چی میشه اما شما اون افراد که این ددان بهشون خسارت میزنند رو هم بشر درنظر بگیرین می فهمین که اتفاقا حقوق اون بندگان خدا بیشتر ضایع شده
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    10 0
    نیروی انتظامی دستگیر میکنه، قوه قضاییه آزاد میکنه. آیه قرآن هم که برای دکور هست.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    7 0
    چطور برای خیلی از به طاهر جرایمی که مال ونام سلام کسی راهم یه خطر نمی‌اندازد اینهمه قوانین و مجازات سفت وسخت هست اما برای اینهمه جرایم ریز ودرشت هزاره باره مجرمین که آسایش وامنیت را از مردم گرفته قانون ومجازت شدید ندارند ؟ هرچند قاضی بر حق فقط خداوند هست وبس
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    3 0
    با سپاس ویژه از قوه قضائیه در آزادسازی مجرمین جهت افزایش آمار جرم در جامعه
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    بیش از ده بار سابقه زندان داشته و هفته قبل از زندان آزاد شده!!؟ قوه محترم قضاییه! خسته نباشید. مچکریم.
  • CN ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    1 0
    بزودی به لطف قوه رئوف افتتاحیه آزاد میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس