کد خبر 1401836
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

رادیاتورها وسایلی برای گرمایش محیط هستند که به وسیله آب گرم جریان یافته در خود، دمای محیط را افزایش می دهند. گرم شدن رادیاتور ابتدا هوای اطراف آن را افزایش داده و در طی جریان همرفتی، هوای گرم به سمت بالا حرکت کرده و هوای سرد به بخش پایین جریان می یابد. بدین شکل این چرخه ادامه پیدا می کند تا دمای هوای اتاق یا ساختمان به حد مطلوبی برسند. رادیاتورها انواع مختلفی دارند و قیمت هر کدام متفاوت است. با توجه به این موضوع این مطلب را به قیمت رادیاتور پنلی اختصاص دادیم تا آن را بررسی کنیم.‌ با ما همراه باشید. 

در خرید رادیاتور پنلی به چه نکاتی توجه کنیم؟

رادیاتور پنلی چیست؟

رادیاتور پنلی نوعی از رادیاتور با جنس فولاد است. این نوع رادیاتور به علت ظاهر تخت و پنلی شکل خود، زیبایی خاصی دارند و در بیشتر خانه خانه ها دیده می شوند. رادیاتورهای پنلی از بخش های مجزایی تشکیل شده اند که با پیوستن و نصب یک رادیاتور کامل را تشکیل می دهند. در منازل از رادیاتورهایی با پنل کوچک استفاده می گردد اما در سایر ساختمان ها می توان از رادیاتورهای بزرگتری نیز استفاده نمود.

قیمت پکیج ایران رادیاتور با توجه به اندازه پنل ها تغییر می کند و مشخصاً پنل های کوچک، قیمت کمتری نیز دارند. رادیاتورهای فولادی نسبت به نوع آلومینیومی راندمان کمتری دارند که به وسیله سیستم کنوکتور این کمبود تا حد زیادی جبران شده و بازدهی این رادیاتورها نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی افزایش می یابد.

 مزایای رادیاتور پنلی چیست ؟

۱- رادیاتورهای پنلی استهلاک ظاهری کمتری نسبت به سایر رادیاتورها دارند. این رادیاتورها به دلیل دمای کمتر، از نظر ظاهری آسیب کمی دیده و تا مدت ها با حفظ زیبایی خود به اجرای عملکرد می پردازند.

۲- قیمت رادیاتور پنلی نسبت به سایر رادیاتورها کمتر است. این مورد سبب می شود که افراد با سطح بودجه پایین نیز بتوانند از رادیاتور برای منزل خود استفاده کنند.

۳- رادیاتورهای پنلی میزان انرژی کمتری را مصرف می کنند و در نتیجه هزینه های مربوط به انرژی های مصرفی کاهش می یابد.

۴- علاوه بر مناسب بودن قیمت پکیج ایران رادیاتور باید به عملکرد بهینه این سیستم اشاره کرد. سیستم رادیاتور پنلی با به وجود آوردن حرارت مناسب، موجب افزایش دمای محیط شده و گرمای متعادل و مناسبی را در محیط برقرار می سازد.

۵- در برخی از رادیاتورها نیاز به هواگیری مکرر وجود دارد اما رادیاتور پنلی چنین نیست و تنها باید در فواصل زمانی مشخص هواگیری شود.

آیا رادیاتور پنلی معایبی دارند ؟

علاوه بر مزایا و قیمت رادیاتور پنلی باید به معایب آن نیز توجه داشته باشید. این رادیاتورها معایب چندانی ندارند اما نسبت به رادیاتورهای آلومینیومی ، جذب رسوب بیشتری دارند و به همین دلیل ممکن است بر اثر جذب رسوبات استهلاک بالاتری داشته باشند. اگر بخشی از این رادیاتورها خراب شود، نیاز به تعویض کل پنل است و این امر سبب تحمیل هزینه های زیادی به شما می شود.

نکات مهم هنگام خرید رادیاتور پنلی

برای خرید رادیاتور پنلی باید به مواردی توجه داشته باشید تا پس از خرید و نصب این نوع پکیج، هیچ پشیمانی نداشته باشید.

۱- توجه به قدرت گرمایش

در ابتدا باید به قدرت گرمایش رادیاتور پنلی توجه کنید زیرا این مورد حتی از قیمت پکیج ایران رادیاتور هم مهم تر است. شما باید به گرم شدن محیط خانه توجه داشته باشید زیرا هدف از نصب رادیاتور نیز همین است.

۲- اندازه و تعداد پنل رادیاتور

ممکن است در یک محیط تنها به یک رادیاتور نیاز داشته باشید اما در بعضی ساختمان ها به رادیاتورهای بیشتری نیاز است. با توجه به متراژ ساختمان خود، تعداد و اندازه پنل رادیاتور را مشخص کنید تا گرما به صورت متعادل در هوا جریان یابد و محیط را گرم کند.

۳- قیمت رادیاتور

قیمت رادیاتور پنلی اگرچه مناسب تر از سایر رادیاتورها می باشد اما شما به هنگام خرید باید به قیمت آن توجه نموده و متناسب با بودجه خود تصمیم بگیرید.

۴- زیبایی دکوراسیون

نکته پایانی رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی از سایر رادیاتورها زیباتر است و به خوبی با دکوراسیون هماهنگ می شود. به هنگام خرید رادیاتور باید فضای خانه خود را در نظر گرفته و سپس در هر قسمت از خانه، پنل مناسبی را نصب کنید تا از نظر بزرگ یا کوچک بودن، مشکلی در دکوراسیون به وجود نیاید. قیمت پکیج ایران رادیاتور گاهی منجر به انتخاب پنل های رادیاتور کوچکتر می شود اما در هر صورت این پکیج ها با انواع دکوراسیون سنتی و مدرن هماهنگ می شوند.

 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس