اولیانوف: مشکلات اروپا به دلیل تحریم‌های آنها علیه روسیه است

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی امروز به موضوع گیری های خصمانه صدراعظم آلمان علیه کشورش واکنش نشان داد و گفت: مشکلات اتحادیه اروپا به دلیل تحریم‌های آنها علیه روسیه است.

به گزارش مشرق، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز یکشنبه در پیامی توئیتری به موضوع گیری های خصمانه صدراعظم آلمان در خصوص کشورش واکنش نشان داد.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در این خصوص نوشت: صدراعظم آلمان، روسیه را یک تامین کننده غیرقابل اتکای گاز خوانده است. چرا؟ همه مشکلاتی که کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم اکنون با آن مواجه هستند، به دلیل سیاست تحریمی خود علیه روسیه است.

اولیانوف: مشکلات اروپا به دلیل تحریم‌های آنها علیه روسیه است

این در حالیست که «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان پیشتر در سخنانی ادعا کرده بود: پوتین از انرژی به عنوان سلاح استفاده می‌ک ند، اقدامی که حتی اتحاد جماهیر شوروی نیز در دوران جنگ سرد آن را انجام نداد.

نخست وزیر مجارستان هم پیشتر از شکست تحریم های اروپا علیه روسیه خبر داده و از آن به مثابه تیراندازی اروپا به ریه هایش نام برده بود.

ویکتور اوربان نخست‌وزیر مجارستان در این باره گفت که تحریم ها علیه روسیه به اروپا آسیب می‌ رساند.

وی اعلام کرد: محدودیت های ضد روسیه عموماً به هدف خود نرسیده زیرا به حل وضعیت اوکراین کمکی نکرده است. این تحریم ها نتیجه عکس داده است. در ابتدا فکر می کردم که ما به پای خود شلیک کردیم اما الان به نظر می رسد که اروپا به ریه های خود شلیک کرده است.

طبق این گزارش، اوربان در مورد تحریم هایی که باعث بحران انرژی در منطقه یورو شده و این امکان را برای چین فراهم می‌ کند که کالاهای بیشتری از روسیه را با قیمت‌ های تخفیفی به دست آورد، گفت: چین برنده است و اروپا در رنج است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    0 0
    شما خودتون مشکلين،نصف مشکلات ايران به خاطر شما روسهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس