فروش پهپادهای بیرقدار به اوکراین همچنان ادامه دارد

برخی منابع نزدیک به روسیه با انتشار این فیلم تصاویری از لحظه هدف قرار دادن پهپاد بیرقدار ارتش اوکراین را به تصویر کشیده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    20 2
    فقط در مقابل ارمنستان مفلوک و بی نوا توانست عرض اندام کند! بعد چند کشور مانند اوکراین که رئیسان خل و چل داشتند، پول هایشان را برای خرید این اسباب بازی هدر دادند!!!
  • محسن IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    18 2
    تحویل بگیرید! اینم از بیرقدار اردوغان! تقریبا همه ی پهپادهای رجب در اوکراین ساقط شده اند. اوکراین به جای پهپادهای ترکیه اگر هواپیمای کنترلی(اسباب بازی) خریده بود به صرفه تر بود.
    • حسین IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      1 11
      مگه اردوغان گفت ضد رادار هستش ؟ اینم یه پهباد معمولی هستش که روسها حالا مشخص نیس لاششو از کجا گیر اوردن پز میدن باهاش و تو زاویه هایم تلف از عکس میگیرن و برای ورزهای بعد تو محل های جدید دوباره عکس میگیرن
    • ایرانی GB ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      17 0
      اولا" این پهپاد اصلا" ساخت ترکیه نیست بلکه مونتاژ و کپی پهپاد آورو اسرائیلی هست که ترکیه با مشارکت مهندسان اسرائیلی و با همکاری اتریش و موتور ساخت اوکراین اونو تولید کرده , من خودم در کشور ترکیه زندگی کرده ام و میتونم بگم ترکیه اصلا و ابدا کشور صاحب تکنولوژی بالا نیست و جز مونتاژ کار دیگه ای انجام نمیده , ترکیه حتی نمیتونه جنگنده های اف ۱۶ خودش رو بروزرسانی بکنه با توجه به اینکه سالها کار مونتاژ این جنگنده رو در خاک ترکیه انجام داده , ترکیه ای جماعت با استقراض از این کشور و اون کشور بعضی از تجهیزات نظامی رو در خاک خودش مونتاژ میکنند بعد هم برچسب ساخت ترکیه رو بر روی کالاهای مونتاژ شده خودشون نصب میکنند بجهت ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و جار و جنجال و زلم و زینبو راه انداختن ... اینهایی که میان اینجا واسه ترکیه جان شون به به و چه چه میزنند یک مشت پان ترک بدبخت اردوغان پرست هستند که با دریافت پول ( همون ۲۰۰ دلاری که از باکو واسه شون میاد ) میان اینجا تا واسه ترکیه جان شون کلاس بزارن به امید اینکه یک روزی آذربایجان ایران رو از ایران جدا بکنند و به عقل ناقص خودشون مثلا" امپراطوری بزرگ عثمان قلی خانی راه بندازند و صاحب قاره آسیا بشن ... ای خاک بر سر هر چی پان ترک بدبخت متوهم ترکیه پرست
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      5 0
      جناب آقای حسین جنگ قره باغ رو یادت رفته ؟؟ نظرات پانترک های وطنی رو یادت رفته چقدر سر این بیلبیک هیاهو راه انداختن؟ تو همین سایت مشرق دعوا بود، فقط مونده بود بایراکتار رو جای سفینه با قدرت افسانه ای جا بزنن، اونم بخاطر سیستم پدافند داغون ارمنستان..
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    1 15
    اوکراین بیش از ۱۵۰۰ پهپاد از دست داده است. تنها ۱۰ تا از اینها بیرقدار بوده است. لذا بیرقدار کارایی نسبتا خوبی داره. اوکراین مجددا درخواست خرید این پهپاد را داده ولی به نظر میرسه ترکیه به خاطر ملاحظات سیاسی دیگه این کار را نخواهد کرد.
    • ناشناس IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      12 2
      اره ارواح عمه اردوغان
    • سروش IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      5 0
      خود اکراین در یک ماه گذشته آمار سقوط بیست فروند بیرقدار رو اعلام کرده بعد تو میگی ده تا از اول جنگ؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    1 0
    آتاترک سوارش بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس