کد خبر 1401070
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
اعتراف رسانه لهستانی به قدرت والیبال ایران

اسپورت لهستان به قدرت تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها والیبال به مصاف لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این‌ مسابقات باز بماند.  

اسپورت لهستان در گزارشی به بازی والیبال ایران و لهستان پرداخت و نوشت: بازی والیبالیست‌های لهستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایران شبیه دریایی به شدت مواج بود. بازیکنان لهستان در آخرین لحظه و قبل از ست پنجم در دوئل با ایرانی ها بیدار شدند. آنها با پیروزی خود، هواداران پرشمار ایران را ساکت کردند.

این رسانه ادامه داد: در مورد والیبالیست های لهستانی باید گفت که بدون شک می‌توان ایرانی‌ها را در گروه رقبای ناخوشایند و سرسخت برای این تیم قرار داد. دیدار روز پنجشنبه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت ها نیز تایید دیگری بر این موضوع بود. اگرچه بدون شک باید از عملکرد خوب حریفان که به شجاعت و سرسختی شهره هستند قدردانی کرد، اما این را نیز باید پذیرفت که گاهی اوقات لهستان کار را برای خود بسیار سخت می کرد.

اسپورت لهستان نوشت: با توجه به دو دوئل اخیر با پارسی‌ها، می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که این بازی سخت و طولانی خواهد شد. مطمئناً بهترین روز چند بازیکن تیم قهرمان جهان (تیم ملی والیبال لهستان) نبود. به طور کلی، بازی دفاعی ناکارآمد یکی از بزرگترین مشکلات لهستانی ها مقابل ایران بود. میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که سابقه بازی در پلاس لیگا لهستان را دارد در بازی پنجشنبه خوب ظاهر شد.

این سایت لهستانی با اشاره به هواداران پرشور والیبال ایران در این بازی ادامه داد: سکوها اکثراً توسط هواداران تیم ملی ایران اشغال شده بود که پس از پیروزی والیبال لهستان، سکوت بر روی سکوها حاکم شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    9 2
    کار که جدی می شود اونها برنده می شوند . مثل همیشه چون ایران بردن را حماسه می دانند و انها وظیفه
  • ش. AE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 0
    حالا که باختیم رجز خوانی و ادعا کسی علت باخت و نبود کمبودها امکانات رو بررسی کرده
  • محمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    5 0
    متاسفانه ما پاستور تو تیم نداریم
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 0
    دقت کردید اغلب اوقاتی که ایران از تیم حریف عقب می‌افتد با تلاش و زحمات جبران می‌کند اما ب محض نزدیک شدن و یا رسیدن ب حریف این روند خاتمه میابد. علت احتمالا روانی و کافی دانستن تلاش باشد. بار روانی که در رسانه ها بطور غیر مستقیم روی بازی کنان گذاشته می‌شود می‌تواند یکی از عوامل آن باشد. مثل خطاب کردن بازیکنان با لفظ «شاگردان... » که چندان روحیه افزا نیست. می‌توان از لفظ بازیکنان یا دانش آموخته گان استفاده کرد. اعضای تیم ملی می‌باید از قبل فرمانبرداری از مربی را آموخته و بدانند مسیر پیشرفت آنهاست. احتیاجی ب تحقیر بازیکنان نیست. آمال آنها رشد و تبدیل ب بازیکنان بزرگ باید باشد. نه ترس از برد.
  • سعید IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    2 8
    مشرق آی نمیدونم لهستان از ایران تمجید کرد و ایران یک و یک از این چرتو پرتو خوراک تهیه نکن برای ملت . ورزش گروهی ایران بجز کشتی همیشه تو جهان بازنده بوده حداقل ۱۵ سال دیگه کار داره پس الکی رجز نخون نمیدونم کی چی گفت . اگه راست میگی تیتر بزن بگو برای پیشرفت والیبال از الان باید برای ۱۵ سال دیگه و برخورد با مسئول بی لیاقت برنامه ریزی کرد . چرت خوراک ملت نده
    • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      0 0
      دارو ها رو سر موقع مصرف کن
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    1 1
    ا-پاسور شش دانگ نیست 2-لیبرو دریافتهایش 2ست خوب نبود 3-گزارشگر پرتو پلازیاد میگفت 4-پاس سرعتی ودوبله وسط وجای خالی صفر در آخر باید تمرین تمرین وباز تمرین
  • دلسوز IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    7 0
    یک تیم جوان وناهناهنگ با مربیگری آقای عطایی در مدت کم خیلی خوب درخشید.خدا قوت به همه. اما باید فکری برای دفاع و کوتاه زن بشه
  • رزایی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    0 2
    والیبال و فوتبال و غیره واسه مردم شد نون و آب؟ یا واسه بازیکن و کادر فنی؟ اسمشو هم میذارن غرور ملی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس